"Güzel kızımıza bakın.." dedi alaycı sesiyle. O zamandan beri sevmezdi Eylül'ü.
"Evet efendim, Eylül çok güzel." Dedi Meral'de karşılık olarak.
"Evet efendiim," dedi yaşlı adam ve bir nefes aldı.
"İyi misin Mahmut?" Dedi Eylül'ün annesi.
"İyiyim, iyiyim Mesude Hanım.. Şimdi sözümüzü de yapalım. Nişan yüzüklerini de takalım bitsin bu iş. Ocak'a doğru düğün yaparız."
"Bu kadar erken mi?" Dedi genç kadın.
Sahte bir şekilde gülümsemiş ve tekrar konuşmuştu.
"Hani kız istiyor mu diye demiştim..""İster o, ister. " dedi Mahmut.
"Ben kahve yapayım," dedi ve kalktı Eylül. Cemre de peşinden kalktı.
"Bende geleyim, hani yardım olur.."
Ve ikili hızla mutfağa gitti.
"Bu kız kim şimdi?" Dedi Eylül. Cemre kendinden emin bir halde konuştu. Yüzü bıkkınlık dolu bir ifade almıştı.
"Galiba.. Ama emin olabiliyorum, Ali'nin eski sevgilisi ya da sana söylediği hayatındaki kadın..""C-Ciddi misin?" Dedi Eylül korkarak.
Cemre başını salladı."Hareketlerine baksana Eylül, bu cesareti nereden alacak? Mahmut amcadan alacak hali yok. Ali'nin annesi desen zaten ne onu ne seni seviyor.."
Eylül başını salladı. Aklına bir plan gelmişti.
"O bize oynarsa, bizde ona oynarız canım. Sıkıntı Yok!"
"Sen gittikçe tehlikeli oluyorsun," dedi Cemre gülerek.
..
29 Aralık 2018
"Bugün olacak Zerrin! O düğün bugün olacak! İster iste, ister isteme o düğün O-LA-CAK!"
"AY! Yeter Yeter! Oluyorsa olsun bitsin bu iş. Başım ağrıdı vallahi. Bıktım şu sorunlarınızdan!" Dedi ve çekip gitti odadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Savaşı EyAl
Romansa"Ben seni 8 yaşımdan beri seviyorum.." "..." .... Eylül, çocukluk aşkı olan adam için canını vermeye razıydı. Onun gözlerine ilk baktığında aşık olmuştu ona. O günden beri de kafasındaki tek isim o olmuştu.. ---EyAl---