On Yedi (Umutlar, Yeni Bir Şehir.)

165 7 0
                                    

Eylül,yaptığı yemekleri ısıttıktan sonra sofraya koydu. Ali yeni bir şehire,yeni bir eve taşınma fikrini sunmuştu ve bu herkes için iyi olacaktı.
Kızlar kendisine yardım ederken Cemre merakla sordu, "Nereye taşınıyorsunuz?"

Eylül ellerini sildikten sonra baktı,ve cevap verdi.
"Daha belli değil,belki Ankara olur belki de İzmir."

Herkes sofraya otururken kapı çalmış ve Ali işten gelmişti. Karısının yanağına bir öpücük kondurdu ve masaya otururken kızlara selam verdi.
"Selam kızlar." dedi Ali gülümseyerek.
"Selam Ali." Dedi kızlar hep bir ağızdan.

Herkes yemeğini yerken, Kader anlamsız bir soru sormuş ve Eylül öksürük krizine girmişti.
"Ne zaman çocuk yapacaksınız?"
Songül gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmış ardından da Eylül'e dönmüştü.
Eylül bir bardak su içip Ali'ye döndüğünde,Ali'de Eylül'den farksız değildi. Göz bebekleri büyümüştü.

***

Nihayet hazırlıklar bitmiş,herkes İzmir'e varabilmişti. Cemre ve Serkan, Eylül ve Ali'nin tam karşısındaki daireyi tutmuşlardı.
Songül ve Güney ise, Eylül'lere birkaç  sokak uzak olan bir yerden ev bulmuşlardı. Meral ve Kader, Eylül ve Ali'nin oturduğu siteden bir dairedeydiler.

İşte,hepsi birbirine yakındı ve onları uzaklaştıracak eski şehrin kokusu,kötü çekimleri yoktu.
Artık sadece huzur ve mutluluk olacaktı.

Ali, bir bebekleri olma konusunu Eylül ile konuşmayı düşünmüştü. Eve tam yerleştikten sonra konuşacaklardı,öyle daha müsait bir zaman olur diye düşündü Ali.

Nihayet akşam olmuştu ve ikisi baş başalardı.
Ali gülümserken karısına baktı, ondan bir çocuğu olmasını çok istiyordu.
Konuyu açarken kahvesini yudumladı ve dudaklarını buluşturdu.
....

Saçma bi final oldu, bu hesabı kullanmayı düşünmüyorum çünkü artık. Kendinize iyi bakın ♡

Aşk Savaşı  EyAlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin