Bölüm 1

5K 169 107
                                    

| Türkiye'nin gözünden |
Hayat bir günlüğüne de olsa hiç siyasetsiz geçmez mi be kardeşim... İşte olmuyor. Her geçen gün doların yükselmesi ile her bir günüm daha zorlu ve kötü geçiyor.

Bir Türk ne yapar ? Tabi ki de kebapçıya gider! Evet.
Kebapçının önüne geldiğimde ilk gördüğüm kişi Rusya idi. Tanrım bana garip garip bakıyor.. Arkasından Ukrayna çıka geldi. Onu seviyordum çünkü tatlı bir ülke ancak abisi hiç onun gibi değil. Rusya yanıma geldi ve " Günlerin ve gecelerin hep harika olsun matmazel~" deyip kıkırdadı. Benimle dalga felan mı geçiyor bu?! Onu cidden anlamıyorum. " Sadece kebapçıda kebap yiyecektim Rusya -_-... " O kıkırdamaya devam ederken sinirden yanından gittim ve kebapçıya girdim. Tanrım , burası CENNET!

Her bir lokmayı yutarken içim geçiyordu. Harika yapıyor yaw bu insanlar.
Tabi Rusya hiç durur mu? O an ki suratımın fotoğrafını çekmiş ve Instagram'da yayınlamış... Deli ediyor beni !
Sinirlendim ve direkt olarak Rusya'nın yanına gittim , elimde koca bir sopa ve diğer elimde de daha güçlü olabilmem için kebap vardı.
" Birileri sinir küpü olmuş sanırım~ Etraf fazla sıcakta. "
Dedi Rusya. " Şu sopayı ye de gör bakalım neresi sıcak neresi soğuk , YA ALLAH BİSMİLLAH!"

- Gül Kokulu Tanrıçam - RUSKEY ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin