( BU BÖLÜMÜN TAMAMI TURKIYE TARAFINDAN OYNANILICAK)
! DİKKAT SMUT !
! DIKKAT SMUT !
! DIKKAT SMUT !
Eve umutsuzca gittim ve düşündüm. Rusya ile geçirdiğim iyi de olsa kötü de olsa olan bütün anılarımı. Eğer beni önceden sevmiyorsa bile , onu kendime sevdirtmem lazımdı. Yoksa babam da delirir , bende delirirdim. Sonraki gün öncelikle güzelce giyindim ve Rusya'nın villasına gittim. Kapıyı çaldım. Açtı , " Bayan Türkiye , burada ne arıyorsunuz geçen gün ki arsızlıktan sonra ? " Hala önceki kadar içki içer ve sarhoştu. Ne olmuştu da beni unutmaya karar vermişti bilmiyorum ama yemin ederim ki onu kendime çekeceğim. Yakasından tuttum ve kendime çektim. " Buraya gelmem için bir neden mi var ?~ " Rusya geri çekildi ve omzunu silkti. " Bir ülke olarak nedensiz gelemezsiniz " Damarıma basıyordu ama asla pes etmeyeceğim! Boynundan tuttum ve gözlerime bakmasını sağladım. " Eğer bir neden istiyorsan o zaman nedenim seni görmek olsun mavi gözlü çocuk ~ " Rusya hafif irkildi. Ama beni geri de itmedi. Rusya , " görünüyor ki benden uzaklaşmayacaksın heh heh hehe " Çok tatlı gülüyordu. Içine düşmek istiyordum. " Beni içeri al~ " dedim ve onu iterekten içeri girdim. Normalde zorla evlere giren bir tıp değilimdir. Rusya bir şişe aldı ve bardağa koydu " ister misin ? " Gaza geldim ve bardağı yere fırlatıp onu koltuğa attım. " SENI istiyorum ben , içkiyi değil. Rusya kaçmaya çalışıyordu ama ben onu koltuğa sabit tutuyordum. Rusya hafif sırıttı " Pekala pekala yendin , ne istiyorsun ? " Gülümsedim ve onun dizlerinin üstüne oturdum. " Öncelikle sana bir soru sormak istiyorum " Rusya soruyu bekler bir şekilde durdu." Beni seviyor musun? "
Rusya düşündü. " Seninle hiç anımız olduğunu hatırlamıyorum ama hoş birine benziyorsun " göz kırptı. Bu benim aradığım cevap değildi. Daha çok zorlamam gerektiğini biliyordum. Rusya'nın pantolonunu çıkarmaya kalktığımda beni engellememişti hatta ve hatta hoşuna gitmiş duruyordu. Onu elini alıp belime dayadım ve öpmeye kalktım. Hoşuma da gidiyordu aslında ama tek isteğim onun bana geri dönmesiydi. Rusya durdurdu , " Bu kadar ileri gidiyorsan yukarıda yatak var kızıl saçlı hanım~" Onunla yatağa girmek , eh bilmiyordum ama istiyordum. Hemde çok , hayatımda hiç bu kadar bir şeyi istediğimi bilmiyorum. Rusya'nın üstünden kalktım ve üst kata onun odasına doğru çıktım elinden tutarak.! DIKKAT SMUT !
! DIKKAT SMUT !
! DIKKAT SMUT !
Odasına girdim ve üstümü çıkardım. Rusya ayakta bekliyor ve hiç bir şey yapmıyordu. Onu yatağa fırlattım. Boynunu yalamaya başladım ancak o hiç bir tepki vermedi. " Hadi ama buraya oturmaya mı geldik ? " Rusya , " Öyle mi? " Dedi ve sırıttı.
( Devamı gelecek...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Gül Kokulu Tanrıçam - RUSKEY ❤️
RomanceHai , bu bir countryhumans shipi hikayesidir , insanların sevmesi pek umrumda değil . Yeter ki eğlenen olsun ! ^^ - Ayrıca benim hayatımı rahatlatan bir hikayedir... 💖...