Bölüm 14

1.2K 61 40
                                    

/ Rusya'nın Gözünden/

Akşama doğru dışarıya çıktım ve Ati'nin evine gittim. Ati kapıyı açtı ve içeriye girdim. Ati , '' Selam kanka! '' dedi ancak ben mutsuz bir surat ile yere baktım. '' Sorun mu var? '' diye sordu. '' Yok ya... Votkan var mı? '' dedim. Ati buzdolabını gösterdi ve oraya doğru gittim. Dolabı açtım ve dolu dolu votka vardı. Birini alıp yudumlamaya başladım. Ati kollarını birleştirerek '' Sana bir şey olmuş ben anladım. Öt bakalım. ''dedi. '' Şey.. Geçen gece Türkiye ile benim aramda bir şeyler oldu-'' Ati atıldı '' NE?! BECERDİN Mİ OLUM?! '' '' Hayır .. hayır. Bir dinle'' Ati sustu. '' O sarhoştu ve şey.. anladın sen. Uyandığında ve bunu öğrendiğinde o kadar mutsuz ve kızgındı ki. Ben ise bir çocuğumuzun olmasını çok isterdim.. '' dedim. Ati bana yaklaştı '' Biliyorsun ki belki de Türkiye bunu kendisi istemediğinden değil , babası istemediğinden bu kadar kızgındır? '' diye sordu.  Teknik olarak haklı ama bunu o kendisi düzeltebilirdi. '' Bilmiyorum ancak onu babasından isteyeceğim- '' Ati şaşkın bir şekilde '' OLUM SEN DELİ MİSİN?! O ADAM SENİ ALIP DOKSANA DOĞRAR!- '' Onu susturdum.  '' Bunu yapacağım , pes etmeyeceğim '' dedim . Ati bana baktı '' peki.. '' dedi.


Bir kaç saat sonra Ati'nin evinden çıktım ve Osmanlı Devleti'nin yanına gittim. Nasıl denk geldiyse fark ettim ki Türkiye'de orada idi. Osmanlı Devleti , '' kızım sorun nedir? biraz korkmuş görünüyorsun. '' ''Baba ben- '' o sıra içeriye atıldım. Osmanlı Devleti , '' EY KENDİNİ BEĞENMİŞ GAVUR , NE CÜRETLE BÖYLE İÇERİYE GİRERSİN?! '' Biraz titreyerek '' üzgünüm efendim. Çat kapı geldim.  Ancak ben hayırlı bir iş için buradayım '' Türkiye'ye yandan baktım. Osmanlı Devleti normal duruşuna geçti ve sakinleşti '' hayırlı bir iş hm? '' '' Gel yaklaş '' dedi. Osmanlı Devleti'ne başım eğik bir şekilde yaklaştım. '' Efendim bu aslında siyasi olarak hayırlı bir iş değil '' Osmanlı Devleti kaşının birini kaldırdı '' peki nedir? '' Türkiye tedirgin ve korkmuş biğr şekilde ikimize bakıyordu. '' Kızınız  , Allah'ın emri ile onu kendime istiyorum '' Osmanlı Devleti bana oldukça dik ve sinirli bir şekilde baktı. Korktum '' mmm.. Kendini benim kızım için yeterli görüyor musun? '' diye sordu. '' EVET! '' diyerek cevap verdim ve yumruğumu sıktım. Osmanlı Devleti , '' düşüneceğim ve sana geri cevap vereceğim . Sonuçta kızımın da görüşünü almam lazım '' dedi. '' p-peki '' diyerek odadan çıktım. 


/Türkiye'nin Gözünden/

Bu olmuştu. Rusya beni cidden babamdan istemişti. Babam bana baktı '' yaklaş ve otur kızım '' dedi. Oturdum. Biraz utanıyor ve ne diyebileceğimi bilmiyordum. Babam başımı okşadı '' bu konu hakkında ne diyorsun prensesim? '' hala titriyordum. ''Ben b-benim için sorun yok '' dedim. Babam utandığımı fark etti , '' onu seviyor musun? '' '' UHHH ŞEY... YANİ EHEHHE '' Babama onu sevipte hatta ve hatta onunla yatakta birlikte olduğumu söyleyemezdim herhalde. 

/ Rusya'nın Gözünden/

Bir gün geçmişti ve ben hala onun cevabını bekliyordum. Telefondan birisi aradı. Bu Türkiye'idi '' Selam ballı çöreğim '' diyerek açtım. '' Selam aşkım '' diyerek geri- Bir dakika ne?! Bana aşkım mı dedi?! ''Aşkım sessizsin ? ne oldu? '' '' Sen Türkiye misin?! '' diyerek bağırdım.  '' Biliyorum , biliyorum . Şuan bana inanmıyorsun ama söyleyeceklerimi dinle '' sustum. '' Geçen gün babam dediğin teklifi bana sordu . Ben de tabi kabul ettim. Artık nişanlıyız ve bu demek oluyor ki sana istediğim takma adını koyabilirim '' Anlıyordum. Mutluydum. ÇOK MUTLU . '' Hemen yanına geliyorum ! Evde misin?! '' Türkiye , '' Evet '' dedi. '' Hemen geliyorum beni bekle! '' telefonu kapattım ve hemen arabama bindim. Türkiye'nin evine gittiğimde o beni kapıda bekliyordu. Koşarak onu kucakladım. Kolları sımsıcak ve parfümü mis gibi kokuyordu. Kafasını okşadım. Amerika yanımızdan geçiyordu. '' Sokaktasınız , biraz dikkatli davranın yani '' diyerek kızgın bir şekilde baktı. Onun bana karşı gay olduğunu biliyordum.  Sanırım kıskanmıştı. Onu daha çok delirtmek için '' hadi odamızda devam edelim şekerparem '' diyerek onu içeriye soktum ve kapıyı kapattım. Ona sarılmaya devam ettim. '' Sıcaksın.. '' dedi. '' Sen de öylesin '' diyerek geri cevap verdim. O akşam ikimiz de birlikte sarılarak yatakta film izledik. 

- Gül Kokulu Tanrıçam - RUSKEY ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin