!DIKKAT HAFIF SAPIKLIK ICERIR UWU!
/Rusya'nın Gözünden/
Artık tek istediğim onunla baş başa kalmak ve sonsuza dek onun parlayan gözlerine. Bakmaktı. Onu belinden kavradım ve kendime çektim. Türkiye her zamanki o şaşkın tatlı suratını yapıyordu. " Evet nerede kalmıştık şeker parem? " Geri gitmeye çalıştı " Rusyaaaaa.... " Onu kendime daha çok bağlamak isterken ayağımı yanlış yere koydum ve üstüne düştüm. Bu tanrının emirdi sanırım ehehe! "Igh-! " Onu yanağından öperek boynuna geçmeyi planlarken mahrem bölgeme bir tekme attı ve geri savurdu. "OW OW OW OW " " Ettiğini bul seni kaba adam ! " Canım çok acımıştı. Ama yinede bir tada değer~ " Ama Türkiye yaaaaa... " Bana doğru yürüdü " sana haledaha seni sevdiğimi söylediğimi hatırlamıyorum bayım. " Dedi. Kalbim kırıldı.. " Ama..ama benimle birlikte yattın. " " Sırf sen uyuyasın diye yattım ben ! " Dedi kızgın bir şekilde " Ama ben seni seviyorum... " Türkiye arkasını döndü " Ya bunların hepsi bir aldatmaca ise ? Ya sen Ermenistan ile iş Birliği yaptıysan? Ya sırf beni rezil etmek için bunları yapıyorsan? " " Yapmıyorum! Yemin ederim !" Bana inanmıyordu.. onu cidden sevdiğime inanmıyordu..
" Türkiye ben... Bunu sana nasıl inanadırabilirim?! " Türkiye tekrardan bana döndü " Ermenistan ile asla konuşmayarak.. "
Ermenistan'ı seviyordum.. ancak Türkiye'yi daha çok seviyordum. Bunu yapabilirdim. " Tamam yapacağım! Ancak sadece bir öpücük almam lazım ehehhe..! " Türkiye bir şey söylemek için kıvrandı. Elini kolunu garip garip hareket ettirdi. " Sorun ne ? " Dedim. Türkiye acele ile öptü ve geri çekildi. " Hmph.. " diyerek trip atıyordu bebeğim ~
" Artık mutluyum. Birde ..hani diyorum ki... Gece... Yaniii.. anlarsın ya ... " Suratıma koca bir tokat vurdu " NE DIYON LAN SEN!" dedi. " Nerede yatabilirim diye sorucaktım.... " Sanırım Türkiye'nin ne anladığını iyi biliyorum ehehehh. ( Fanlarda biliyor :d )
Türkiye acı bir şekilde bakmaya başladı " Oh.... Üzgünüm şey...ani... Algılama sendromu...hehehhehe... Eheh... " Dedi meleğim ❤️/ Türkiye'nin gözünden /
Rusya'yı çok büyük bir şekilde yanlış anlamıştım. Sanırım onun fazla sapık olduğunu düşünüyorum. KI ÖYLE ALLAH ALLAH. ADAM BOYNUMU YALAMAYA ÇALIŞTI SONUÇTA.. " Benim odamda yat , ben koltukta yatarım " dedim ve Rusya dudağıma parmağını koydu " çk çk çk prensesler yataklarında uyur şeker parem " " Ben bir prenses değilim Rusya -_-.. " Rusya beni tuttu ve havaya kaldırdı. UÇUYORDUM.. " Sen benim prensesimsin " dedi. Kızarmıştım. Ama doğruyu söylemek gerekirse evet hoşuma gitmişti. Beden kontrolümü kaybederek aniden onu yanağından öptüm ve o şaşa kaldı. " Woah.. beni öptün " " ELIMDEN- AYH YANI AYAĞIMDAN - AYHHHH YANI AKLIMDAN OFFF KAÇTI IŞTE BIR YERDEN " dedim ve tişörtümün içine girdim.
Rusya beni kollarının arasına aldı " istersen birlikte uyuyalım geçen günkü gibi ne dersin ?~ " O gece bedenimi ondan çekmek için bir ton uğraştığımı ve her ne yaparsam yapayım her türlü bacağı ile beni sarıp mahrem bölgesini hissettiğimi ve ayrıca miğde bulantısından öldüğümü hatırladım... " Rusya eeee... Olmaz " o acıyı tekrardan çekmek istemiyordum. " Neden ? " Diye sordu. Kendimi o geceyi hatırlatmamak için tutmaya çalıştım ancak her türlü yanağımdaki kızarıklık çıkmaya başlamıştı bile. " R-Rusya.. olmaz... " Rusya kızardığımı fark etti. " Oh~ birileri kızardı . Sorun nee?~"
Aniden bağırıp çağırmaya başladım kendimi tutamadığım için " SENIN O GICIK SICAK BEDENINI ÜSTÜMDE HISSETMEYI VE MAHREM BÖLGENIN BENI KUSTURMASINI TEKRARDAN ISTEMIYORUM TAMAM MIII"
Rusya her zamanki o sapık bakışını attı. " Rusya delirtme beni... Koltukta yatarım dediysem yatarım... " Rusya bir kaç yastık aldı. " Aramıza bunları koyacağım tamam mı ? " Dedi. Bu iyi bir fikir idi aslında.. " O..o zaman olur "
Ikimizde odaya geçtik ve yattık. Aklımda nedense hala Ermenistan'ın Azerbaycan olayında bir parmağı olduğu geçiyordu. Bakalım neler olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Gül Kokulu Tanrıçam - RUSKEY ❤️
RomanceHai , bu bir countryhumans shipi hikayesidir , insanların sevmesi pek umrumda değil . Yeter ki eğlenen olsun ! ^^ - Ayrıca benim hayatımı rahatlatan bir hikayedir... 💖...