bölüm 17

977 51 15
                                    

/ Rusya'nın Gözünden /

Salona girdik ve Türkiye'yi bir sandalyeye otutturdum. " Babama bakıp geliyorum balım ! " Diyerek çıktım. Babam bir kaç önemli ve tanımadığım ülkeler ile konuşuyordu. " Baba? " Babam bana döndü ve gülümsedi " Hoş geldin oğlum " hafif dişlerini göstererek sırıttı " gelinim nerede ? " Türkiye'nin olduğu koltuğu işaret ettim. Kıkırdadı. Ne olmuştu ki bu kadar komik olan ? " Gayet güzel gayet güzel " diyerek sırtını döndü. Neler fısıldıyordu bilmiyordum. " Baba ? " Dedim ve omzuna dokundum. " Efendim oğlum? " Diyerek bana döndü. " Garip garip gülüyorsun ne iş?? " Dedim ama o az telefona bakmam lazım diyerekten buradan uzaklaştı. Türkiye'nin masasına geldiğimde ortalıkta yoktu. Nereye gittiğini veya gideceğini hiç ama hiç bilmiyorum.. Telefonu açtım ve onu aradım.

....

Açan yoktu. Endişelenmemeye ve babamı aramaya kalktım. Uzun bir süreden sonra ikisini de bulamadan parti başlamıştı bile. Sessizce oturdum bir köşeye eğer babam ile Türkiye ortaya çıkarlarsa diye. Parti görevlisi ışıkları kapattı ve kendi olduğu tarafa bir ışık yöneltti. Parti görevlisi , " Evet arkadaşlar , geldiğiniz için yok mutlu ve minnetkarım. Ancak bundan önce size küçük bir numara gösterisi göstermek istiyoruz "
Önümüze tabuta benzer bir şey getirdi. Baş kısmı ile beden kısmı ayrı olan. Baş kısmını açtığında Türkiye'nin ağızı bağlı ve hareket edemiyor olarak gördüm. Görevli , " Gelinimiz olacak kişinin biraz cesaretini tatmak istiyoruz sadece " Değişik değişik sırıtıyordu pislik şey. Ayağa kalkmaya çalıştığımda beni diğer görevliler tutmaya kalmıştı. Görevli eline bir satır aldı..

(...)

Türkiye'nin Gözünden
Gözlerimi açtım ve hareket edemediğimi fark ettim. Rus Sovyetleri tam karşımda kendine görevli kıyafetleri giydiriyordu. Ona bağırmaya çalıştım ama nafile. Duymadı ve kafamın açık olduğu tarafı kapattı. Tabutumu taşıyordu sanırım. His duygularımı bile kaybetmiş olabilirdim. Her yer karanlık ancak duyulabilirdi. Rusya'nın beni arama seslerini duyuyordum. Böyle mi olacaktı koca Türkiye. Elin ayağın bağlı , hiç bir şey yapamayacak mıydın. Hayır. Olmaz. Tüm gücümle tabutu hareket ettirmeyi ve kırmaya çalıştım. İç tarafı demirden dış tarafı ise odundan yapmış piçe bak!

- Gül Kokulu Tanrıçam - RUSKEY ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin