!UYARI : HAFİF CİNSELLİK OLABİLİR , SEVMEYENLER BAKMASIN!
/Rusya'nın Gözünden/
Eve geldiğimizde biraz başım dönüyordu. Türkiye bana hiç olmadığından daha yakın ve daha samimi davranıyordu. Sanırım beni cidden kabullenmişti! Sonuçta geçen gece benim yanımda yattığını biliyordum. Türkiye telefonu eline almış Azerbaycan'ın fotoğraflarına bakıyordu. Normal.. çünkü o onun kardeşi. Aynı şey Ukrayna'ya olsa ben de böyle olurdum. Gözlerinden hala göz yaşları akıyordu. Elindeki telefonu aldım ve masaya koydum. Üstüne uzandım. '' Ih?!- Rusya!? '' '' Ne yapı- '' elim ile ağızını tuttum. '' Daha ağlama.. o iyi olacak. '' ''Ama Rusya- '' ''Artık aşkımız hakkında konuşma vakti geldi '' ( Fanlar: NenNENENENENnenene ) dedim. Türkiye önce üstüne baktı sonra da bana . '' Ehh...heheheh?- '' kızardı. '' Söyle bakalım , beni ne kadar seviyorsun ? '' hafif gerilemeye çalıştı ancak ben tuttum . '' Rusya... şuanda zamanı değil. '' '' peki ne zaman? söyle de o zamana kadar bekleyeyim ! '' Türkiye , '' izin ver de oturayım! ''
/Türkiye'nin gözünden/
Rusya üstümden kalkmamak için inat ediyordu! '' Ama çok rahatsın şeker parem~ '' dedi bana pis pis gülerek. Modunda değilim yaw! Modunda olsam neyse de... '' Rusya hayıııırr! '' Rusya kolunu belime koydu ve yanağımı ısırmaya başladı. ''Ih-!? '' Onu geri ittim. '' NE YAPIYORSUN SENİ İÇKİ BAĞIMLISI SAÇLARI SAVURUK YARIM AKILLI KOKONAA! '' Rusya şaşkın şaşkın baktı önce. '' Çok güzel takma ad buluyorsun~ '' AH! Tanrım! Rusya'nın bu hallerinden nefret ediyorum! Beni ısırmaya devam etti. O sıra kapı çaldı. '' Bırak da bakayım Rusya! '' Rusya mızmızlanarak bıraktı '' OFFF YAAA bi meleğimle yalnız kalmama izin vermiyorlar! '' Kapıya doğru gittim ve açtım. Rusya'da peşimden geldi. Kapıda ERMENİSTAN vardı. İkimiz aynı anda '' ERMENİSTAN?! '' Ermenistan kıkır kıkır gülüyordu. '' İçeri girebilir miyim?~'' Ermenistan'ı istemesem de içeriye aldım. Sonuçta biz TÜRKüz. Türkler misafirperverdir. Ermenistan içeriye girdi ve koltuğa oturdu. '' Aaaa size haberlere düşürmek istediğim bir videoyu göstermek istiyorum aslında~ '' İkimizde şaşkın bir şekilde ona baktık. Telefonunu aldı ve bir video açtı. Videoda daha demin ne yaptıklarımız çekilmişti! ''ERMENİSTAN NE BU BÖYLE '' Rusya aslında pek umursamamıştı sonuçta o böyle şeyleri seven bir insan. Ermenistan , '' Yaniii diyorum kii biraz bir para ileee bunlarıı silebilirim yani~ '' Ne saçmalıyor bu böyle?! '' Ne kadar istiyorsun '' diyerekten votka içmeye başladı Rusya. '' 100 milyar dolar '' '' NEEEEEEEE '' diye haykırdım. Rusya hala pek umursamıyorcasına '' Yarın ofisime gel , sana istediğin kadar vereyim. Yeter ki şeker parem mutlu olsun. '' dedi rusya. Ermenistan sanki planı işe yaramış gibi gülümsüyordu. '' Peki~ '' dedi. içimden.. '' seni pislik hayin... '' diyerek Ermenistan'a saldırmak istiyordum. Ancak hayır. Her yerde adamları vardır. Her an o video gidebilirdi.
Ermenistan kıkırdaya kıkırdaya evden dışarı çıkmaya yol aldı. Rusya bana baktı ve '' her şeyim senin için feda olsun.. '' dedi. Tatlı , ancak Ermenistan'ın kazanacağı parayı düşündüğümde sinir ediciydi. O tam bir düzenbaz sahtekarın tekiydi! Bir dakika yoksa.. AZERBAYCAN'I MAHFEDEN ERMENİSTAN MI?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Gül Kokulu Tanrıçam - RUSKEY ❤️
RomanceHai , bu bir countryhumans shipi hikayesidir , insanların sevmesi pek umrumda değil . Yeter ki eğlenen olsun ! ^^ - Ayrıca benim hayatımı rahatlatan bir hikayedir... 💖...