Bölüm 4

2.1K 107 78
                                    

/ Rusya'nın Gözünden /


Bir köşe başında sızıp kalmışım onu düşünürken. Ayrıca fark ettim ki beni dilenci sanıp  para da vermişler. Neyse bu parayla bir tane daha votka alırım artık. Ayağa kalktım ve parayı cebime attım. Markete girdim ve kendime en iyisinden bir votka aldım. Eh tabi ki de sadece kendime almadım. Evet! '' O '' na da aldım! Eminim ki o da benim gibi votkayı çok seviyor!

Karşı sokakta Azerbaycan'ı bana doğru koşarken gördüm. '' nab'yon bro yha '' Azerbaycan yüzünü ekşitti '' Iy , sen sarhoşsunnnn ! '' dedi. Sanırım evet, biraz kafam attıktı. ''Ne dion ln ''. Azerbaycan hafif gerilerdi ve bana bir mektup verdi '' Türkiye'den sana '' AMAN ALLAH'IM!

Mektubu hemen aldım ve açtım. Diyordu ki ;

'' Selam Aslında böyle bir şey yazmak istemezdim ama , Seninle bir randevuya çıkmak istiyorum. Umarım beni iyi karşılarsın ve gelirsin. 

Yer : Her zamanki gittiğim kebapçı 

Zaman: 19:45 Bu akşam 

- Sevgilerle TÜRKİYE                              dip not: gelmezsen döverim ''


Tanrım! Buna inanamıyorum! Demek ki dediklerimin hepsi doğruymuş! Bir dakika , BU AKŞAM MI DEDİ?! Oh olamaz ! hemen gitmeliyim!

Azerbaycan'ı umursamadan evime doğru koştum. 

/ Azerbaycan'ın Gözünden /

Birbirini seven iki insanı birleştirmeyi çok severim ancak daha çok sevdiğim şey ise... BUNLARI KAYIT ETMEK ! EVET! Onlar Randevuya hazırlanana kadar kamerayı hazırladım. kebapçıya gittim ve hazırlandım. Sanki orada hiç yokmuşum gibi.


ÇOK EĞLENECEĞİM >:D 


/ Türkiye'nin Gözünden /

Kebapçıya girdim ve evet o odun oradaydı. Hala Azerbaycan'ın bana böyle bir şey yaptırdığına inanamıyorum. Ona doğru yaklaştım. ''Selam ''. Rusya hafif içki kokuyordu , her zamankisi gibi..  Rusya , '' Hoş geldin matmazel~ '' dedi ve bir gül çıkardı . Eh , fena değil yani. Daha iyileri de var sonuçta. Gülü aldım ve başka yöne koydum. Oturdum. Rusya'nın gözlerindeki o garip duyguyu tekrardan hissedebiliyordum. Ben hala sırf beni gıcık etmek için geldiğini düşünüyorum yani. 

'' eeee hayat nasıl gidiyo? '' dedim.  Rusya , '' Seninleyken daha güzel '' dedi. Ne diyor lan bu. Sanırım kızarmıştım . Evet evet kesinlikle kızardım.  '' Saol saol neyse.. '' Önümüze iki ayran getirdiler. Ohh bu sıcakta mis gibi. Rusya , '' Bakıyorumda fazla kızardın , ne o ? Alevin içine felan mı atladın matmazel ? '' Bak  tekrardan benimle dalga geçiyor bu. Biliyorum ben. '' Yoo Hayır , Belkide senin gözlerin fazla kördür '' dedim.  İçinden geçiyormuşcasına bakıyordu. Dua ediyordum ki Azerbaycan'ın dedikleri doğru değil de yalan olsun. Yoksa başıma çok büyük bir Bela almış olurum... 

- Gül Kokulu Tanrıçam - RUSKEY ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin