/Rusya'nın Gözünden/
Sanırım aklımı kaybediyorum. Bana o ışıl ışıl parlayan gözleriyle her baktığında cennette gibi hissediyorum . Ah , umarım bunların hepsi gerçektir ve rüya ise bile hiç bir zaman uyanmayayım. Türkiye elini tedirgin bir şekilde hareket ettiriyor ve düşüncelere dalıyordu. Tam zamanı! Elini yavaşça tuttum. Hafif bir şekilde okşadım. O dalgın gözleri düzelmeye ve bana bakmaya başladı. Kızarıyordu.. hemde çok.
/Türkiye'nin Gözünden/
Aniden elime dokundu , ne oluyor lan?! Rusya , '' Bilir misin bazen yıldızlar hep gök yüzünde değildir ? '' dedi.. Ne demek istiyor bu? '' Anlamadım?'' Rusya yaklaştı ve fısıldadı '' Karşımdaki yıldızdan bahsediyorum , ışıl ışıl parlıyor. '' Bu benimle flört mü etti yoksa bana mı öyle geldi. Karşısında diyecek bir laf bulamadan kızarıp oturuyor ve bu konudan çıkmak için kelime arıyordum. O sıra baklavalar geldi , tanrım her zaman biliyordum baklavalar uğurludur diye! Elimi şak diye çektim . '' eeee Rusya yemiyor musun?~ '' Rusya hafif sırıtaraktan gözlerimin içine baktı. '' Önümde daha güzel bir tatlı varken neden baklavaya bakayım ki? '' Ih-! ne diyor bu?! Her zamankisi gibi kızardım ve başka yöne baktım.
/Azerbaycan'ın gözünden/
Türkiye kızarmış görünüyordu. Onları hale daha kamerama kayıt ediyordum. O sırada Almanya ve İngiltere kebapçıya girdi. Olamaz , bunu hiç tahmin etmemiştim.Şimdi ikisi olayı bozacaklar. Kamerayı nereye tutuyorsam oraya bağladım ve ayağa kalktım. Almanya , '' Vay vay vay kimler buradaymış . Rusya , sen buralara gelir miydin ya? '' Rusya sanki anı bozmak istemiyorcasına kafasını '' git '' der gibi salladı. Sanırım benim sıram! ''AAA Dostlar sizi görmek ne büyük şeref!'' ikisini de kollarından tuttum ve dışarı çıkardım. Bende onlarla birlikte gittim.
Dışarıya çıktığımızda ikiside bana şaşkın şaşkın bakıyordu. İngiltere , '' gördümde Rusya Türkiye'yi tavlamayı cidden başarmış. ben inanmıyordum bunu yapabileceğine. '' Teknik olarak evet , Rusya Türkiye'yi tavlamayı başarmıştı. Çünkü Türkiye kızarıyordu. Ancak Türkiye'nin onu hale daha sevdiğini pek düşünmüyorum. Almanya içeriye doğru baktı ve '' neden içeri girmemize izin vermiyorsun? '' dedi. '' E çünkü bu bir randevu! '' İkiside hafif kıkırdadı. '' Peki sen ne yapıyorsun burada? '' dedi Almanya. Aslında diyecek pek bir şeyim yoktu. '' Ehehehhe.. şey.. Ben buraya.. Bulgaristan'a kebap almaya geldim! '' Almanya ve İngiltere hiç inanmış gibi görünmüyordu. Almanya boğazımı sıktı ve duvara yapıştırdı. İngiltere , '' Öt bakalım. '
/Rusya'nın Gözünden/
Nasıl olduysa Azerbaycan buradaydı , acaba bizi mi izliyordu ki ? Her türlü Azerbaycan sayesinde kurtuldum ve rahatım. '' evet nerede kalmıştık... '' Türkiye'nin telefonu çaldı. '' Uh- Bana bir saniye ver lütfen ! '' Türkiye köşeye gitti ve birisiyle konuştu. Acaba kimle konuşuyordu? Erkek arkadaşı olamazdı çünkü biliyorum ki Türkiye'nin sevgilisi yoktu. Babası olabilirdi... O sıra Türkiye geri geldi ve '' Üzgünüm işim çıktı , kısa bitirdim .. '' O kadar tatlı gözüküyordu ki üzgün iken. Ayağa kalktım ve yanağından öptüm. Türkiye tatlı tatlı gülümsedi ve çıktı.Ah bu gün o kadar güzeldi ki... Bir daha olmasını istiyorum. Umarım minik meleğimin gıcıklığı tutmaz ve onu evime çağırdığımda gelir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Gül Kokulu Tanrıçam - RUSKEY ❤️
عاطفيةHai , bu bir countryhumans shipi hikayesidir , insanların sevmesi pek umrumda değil . Yeter ki eğlenen olsun ! ^^ - Ayrıca benim hayatımı rahatlatan bir hikayedir... 💖...