10

263 12 0
                                    

Η Καμίλα αποφάσισε να κάνει μία βόλτα στην αγορά της πόλης, προτού πάει στην σχολή της. Παρατήρησε ότι όλοι είχαν αρχίσει να μπαίνουν στο χριστουγεννιάτικο κλίμα. Τα καταστήματα δεν δίστασαν να στολίσουν τις βιτρίνες τους από την πρώτη κιόλας εβδομάδα, ενώ οι δρόμοι ήταν γεμάτοι με φώτα, λαμπάκια και χρώματα. Ο αέρας είχε αυτή την ''χειμερινή'' μυρωδιά, την μυρωδιά που ταυτίζεται με τον χειμώνα και τα Χριστούγεννα, η οποία φυσικά είναι η μυρωδιά που φέρνει στην ατμόσφαιρα ο καπνός από την φωτιά των καμινάδων και που παράλληλα ενισχύεται με έναν έντονο τρόπο από την χαμηλή θερμοκρασία και τον τρόπο που το κρύο αγκαλιάζει το δέρμα. Η Καμίλα ήταν από τους ανθρώπους, στους οποίους το κρύο πρόσφερε ένα απαλό κόκκινο χρώμα στην μύτη. Δε την ενοχλούσε το κρύο, η γιορτινή ατμόσφαιρα ήταν ένα από τα πράγματα που αγαπούσε με όλη της την καρδιά, ακόμη και αν το σώμα της έτρεμε στην ανάγκη να διατηρήσει την φυσιολογική του θερμοκρασία. 

Καθώς περνούσε έξω από ένα κατάστημα, κάτι κατάφερε να της αποσπάσει την προσοχή.''Αυτό το κασκόλ είναι πολύ όμορφο, θα πήγαινε αρκετά στην Λόρεν'', σκέφτηκε κοιτάζοντας το σκούρο πράσινο κασκόλ, με τις λεπτές άσπρες γραμμές, ''Θα ταίριαζε με τα μάτια της.''. Δεν ήταν σίγουρη για το εάν έπρεπε να μπει μέσα και να το αγοράσει ή εάν ήταν πολύ νωρίς ακόμα για κάτι τέτοιο. Ίσως ένα δώρο να έκανε την Λόρεν να αισθάνεται αμήχανα. Από την άλλη πλευρά όμως, πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Πόσο κακό θα μπορούσε να είναι ένα μικρό δώρο; 

Είχε συνηθίσει να κρατάει μία αμυντική στάση απέναντι στην μεγαλύτερη κοπέλα. Φοβόταν πως ένα μικρό πράγμα θα μπορούσε να φέρει μεγάλες αλλαγές στην σχέση τους και αυτό γιατί δεν μπορούσε να καταλάβει μερικές φορές πώς λειτουργεί σαν άνθρωπος. Αλλά το να πλησιάσει έστω και ελάχιστα τον τρόπο που λειτουργεί και σκέφτεται η Λόρεν, θα ήταν ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της και είχε βάλει σκοπό να το καταφέρει.

''Καμίλα, μπορώ να σου μιλήσω;'' ρώτησε μία καθηγήτρια της, την ώρα που η Καμίλα περπατούσε σε έναν από τους διαδρόμους της σχολής. Το ''μπορώ να σου μιλήσω;'' έχει συνήθως δύο έννοιες. Η μία, και η πιο τρομαχτική ίσως έννοια, είναι να θέλουν να σου μιλήσουν για κάτι αρνητικό, κάτι που θα σου ραγίσει την καρδιά ή τα όνειρα, κάτι που θα σε ρίξει και θα σε στεναχωρήσει. Η άλλη έννοια, και η έννοια της προκειμένης περίπτωσης, είναι να θέλουν να σου μιλήσουν για κάτι ευχάριστο και θετικό, κάτι που περίμενες καιρό, και κάτι που θα σε ανεβάσει στα σύννεφα. 

ΟξυγόνοWhere stories live. Discover now