13

278 15 0
                                    

Οι μέρες περνούσαν χωρίς νόημα. Περνούσαν απίστευτα γρήγορα. Η Λόρεν κατάφερε να δώσει  βάση στον εαυτό της και στη δουλειά της. Είχε καταφέρει αυτό που ήθελε.

 ''Λόρεν!'' ψιθύρισε η Άλλυ, ανοίγοντας ελάχιστα την πόρτα του γραφείου της. Η Λόρεν την κοίταξε, περιμένοντας να ακούσει τον λόγο για τον οποίο την φώναξε. ''Έχουν έρθει οι γονείς σου!'' είπε η μικρόσωμη κοπέλα και η Λόρεν ένιωσε το άγχος να την καταβάλει. Τι να ήθελαν;
''Να περάσουν μέσα.'' είπε η Λόρεν και σηκώθηκε για να σταθεί όρθια.

''Έκπληξη!'' είπε ο πατέρας της μπαίνοντας μέσα στο γραφείο, και πίσω από αυτόν ακολουθούσε η μητέρα της. ''Τι κάνετε εδώ;'' ρώτησε η Λόρεν έκπληκτη, προσπαθώντας να προσποιηθεί ότι είναι ενθουσιασμένη με την παρουσία τους. ''Ήρθαμε να σε συγχαρούμε για την επίδειξη!'' είπε η μητέρα της. Η Λόρεν γέλασε, ''Η επίδειξη ήταν 4 μήνες πριν.'' είπε. Οι γονείς της αντάλλαξαν ένα βλέμμα μεταξύ τους, ''Κόρη μου, ξέρεις πώς είναι αυτή η δουλειά. Ήμασταν απασχολημένοι'' είπε ο πατέρας της. ''Θα μπορούσατε τουλάχιστον να τηλεφωνήσετε.'' είπε απογοητευμένη η Λόρεν. Δεν ήξερε γιατί προσπαθούσε. Είχε σταματήσει καιρό να ενδιαφέρεται για την προσοχή τους. ''Μην είσαι αχάριστη!'' είπε ο μεγάλος άντρας, υψώνοντας τον τόνο της φωνής του. ''Τα καλά νέα είναι ότι δεχθήκαμε μία τεράστια πρόταση.'' είπε ο πατέρας της. Η Λόρεν σταύρωσε τα χέρια της. ''Σε ένα από τα ταξίδια μας, γνωρίσαμε ένα ζευγάρι. Και εντελώς τυχαία είναι στην ίδια κατάσταση με εμάς. Ο γιος τους είναι στην ηλικία σου, και ανέλαβε την επιχείρηση τους. Τον λένε Χάρι.'' είπε ο πατέρας της και η Λόρεν σήκωσε το φρύδι της. Δε μπορούσε να καταλάβει πού πήγαινε ο πατέρας της την συζήτηση. ''Οι γονείς του ψάχνουν μια γυναίκα για να τον παντρέψουν, για οικονομικά συμφέροντα προφανώς. Και εμείς σκεφτήκαμε ότι-'' συνέχισε αλλά η Λόρεν τον διέκοψε. ''Μη μπεις καν στον κόπο να τελειώσεις αυτό που σκέφτηκες.'' είπε. Ο μπαμπάς της κοίταξε την γυναίκα του. ''Λόρεν, δεν είναι τόσο τραγικό όσο σου φαίνεται.'' είπε η μητέρα της. ''Αστειεύεστε, έτσι;'' ρώτησε γελώντας η Λόρεν. Ο πατέρας της πήρε τον λόγο, ''Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να τον παντρευτείς. Μετά μπορείς να πάρεις διαζύγιο. Σκέψου πόση φήμη θα προσφέρει αυτό στην εταιρία!''. Η Λόρεν άρχισε να γελάει, κοίταξε την μητέρα της, ''Από εκείνον το περίμενα, από εσένα όμως;'' της είπε. Ο πατέρας της την πλησίασε, ''Εάν δεν το κάνεις, ξέχνα την εταιρία.'' είπε. Η Λόρεν τον κοίταξε στα μάτια. ''Γιατί να παντρευτώ από συμφέρον και όχι από αγάπη; Είναι πιο σημαντική η εταιρία από την ευτυχία μου;'' ρώτησε. Ο μπαμπάς της γέλασε, ''Να παντρευτείς ποιον; Ή καλύτερα να ρωτήσω, ποια; Να παντρευτείς μία γυναίκα που αγαπάς για να ρίξεις όλα όσα καταφέραμε στα σκουπίδια;'' ρώτησε ο μεγάλος άντρας. Η Λόρεν γέμισε οργή. ''Δε μπορώ να σας πιστέψω.'' είπε και μάζεψε τα πράγματα της. ''Πού πας;'' ρώτησε ο πατέρας της, ''Κάπου μακριά από εσάς.'' φώναξε και έφυγε βιαστικά από το γραφείο.

ΟξυγόνοWhere stories live. Discover now