Хоолны эмгэг нь хүний бие махбодийн болон сэтгэцийн эрүүл мэндэд сөргөөр нөлөөлдөг хэвийн бус хооллолтоос тодорхойлогддог сэтгэцийн эмгэг юм. Эдгээр нь богино хугацаанд их хэмжээний хоол иддэг хоол боловсруулах эмгэг. Хоолны дуршилгүй болох нь жин нэмэхээс айдаг тул хүмүүс маш бага иддэг тул биеийн жин багатай байдаг. bulimia nervosa хүмүүс маш их иддэг, дараа нь хоол хүнснээс ангижрахыг хичээдэг. pica хүмүүс хүнсний бус зүйлийг иддэг. Хоол хүнс хэрэглэх сонирхолгүй болсон хоол хүнс хэрэглэхээс зайлсхийх / хязгаарлах эмгэг болон хоол тэжээлийн бусад хоолонд дурын бүлгийн хоол тэжээлийн эмгэг. Сэтгэлийн хямрал, сэтгэлийн хямрал, мансууруулах бодисыг хэтрүүлэн хэрэглэх нь хоолонд дургүй хүмүүсийн дунд түгээмэл тохиолддог. Эдгээр эмгэгүүд нь хэт таргалалтыг агуулдаггүй.
Шинж тэмдэг
-Их хэмжээгээр идэх тодорхой давтагдсан цаг хугацаанд өдөрт хоёроос доошгүй удаа
-Ямар ч ухамсаргүйгээр иддэг
-Идэхдээ маш хурдан иддэг
-Огиж гаргатлаа иддэг
-Ямар ч өлсөх мэдрэмжгүй байх үедээ өлсөж байна гээд идэх
-Өөрийгөө их иддэг гэж ичдэг учираас хэн нэгэнтэй хамт хооллохоос татгалздаг
Энэ бүхний дараа өөртөө гэм буруу үүрүүлж, стресстэж, өөртөө дарамт үүсгэж, өөрийгөө үзэн яддаг.
Эдгээр шинж тэмдэг хэрэв байгаа бол энэ бол хэт их идэх өвчлөл юм.Дэлгэрэнгүй тайлбар: Булимиа
Bulimia nervosa гэдэг бол хоолыг хяналтгүйгээр их идээд бөөлжих, туулгах, мацаг барих, зэрэг аргаар турахыг ороллдог бүсгүйчүүдэд ихэвчлэн тохиолддог сэтгэцийн эмгэг юм. Энэ өвчнөөр өвчилсөн хүмүүс их хэмжээгээр идэж болох бүх л зүйлсийг идэж байдаг бөгөөд хэт их идэлт нь эргээд тухайн хүний биед сөргөөр нөлөөлдөг байна.
Гэхдээ eating disorder их түгээмэл боловч зөвхөн бид өнөөг хүртэл ерөнхийдөө anorexia талаар л хэвлэлээр түгээмэл яриад байсан.Тэгвэл энэ идэх гэдэг үйл явц бол хүнд гарцаагүй л өдөрт хийгддэг үйлдэл учираас энэ үйлдэл маань эргээд бидний амьдральд асар их нөлөөлдөг гэдгийг бид өөрсдөө мэднэ.Ямарваа нэгэн байдлаар бид стресстэй нийгэмд амьдарч байгаа учираас сэтгэл зүйн асуудалууд болон хүнд дарамттай байдалаа илэрхийлж эмчилж чадахгүй ужигаруулсаний улмаас ийнхүү зарим нэг төрлийн сэтгэл зүйн өвчлөлтэй нүүр тулж байгаа нь л чухал юм.Эргээд бид эрүүл болох хэвийн болох гэдэг нь тийм ч амаргүй шүү дээ.Тиймээс өөрсдийнхөө стрессийг ямар нэгэн байдалаар л үгүй хийх хэрэгтэй.
YOU ARE READING
Сэтгэцийн эмгэг
RandomFrom the outside looking in, It's hard to understand. From the inside looking out, it's hard to explain