180. ⭐

203 43 16
                                    


Moi drodzy, totalnie nie wiem jakim cudem, ale ta "książka" 21 grudnia miała już równo dwa lata. To naprawdę bardzo szybko zleciało, jeszcze pamiętam z jakim zapałem pisałam pierwsze rozdziały siedząc u siostry w pokoju i zastanawiając się co tu będzie się dalej dziać. Przez ten czas sporo się zmieniło. Wattpad stał się zupełnie inny, kiedyś nie było tyle reklam ani żadnego premium. Nawet ja nie czuję się tym samym człowiekiem co wtedy, jestem w innej szkole i należę do innych fandomów. Jak patrzę na stare rozdziały to momentami mi wstyd za to co pisałam, ale mimo to jeszcze nie zamierzam ich usuwać. To są dla mnie wspomnienia, które ja stworzyłam razem z Wami. Za to chciałabym Wam bardzo podziękować, za te wszystkie wyświetlenia, komentarze i gwiazdki. Za to, że wielokrotnie poprawialiście mi humor, prawdopodobnie nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Nasz fandom jest naprawdę cudowny, do tej pory to jedyny fandom, który zawsze zajmował u mnie w sercu bardzo ważne miejsce mimo, że nie zawsze miałam na niego fazę. Ludzie tutaj są naprawdę mili, chociaż przyznaję, że miałam taki okres w swoim życiu na wattpadzie, że bałam się pisać i odpisywać na komentarze, nie wiem czemu.
Cieszę się, że tworzymy razem ten fandom i mam nadzieję, że będzie on się dalej rozwijać i zdobywać nowych członków. Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystko ❤️

A skoro dzisiaj święta to życzę Wam:
- dożywotniego zapasu lembasów (chciałoby się haha)
- lotu na orle z Gandalfem
- zniszczenia Pierścienia
- żebyście nauczyli się strzelać z łuku tak dobrze jak Legolas
- żadnych niezapowiedzianych gości (no chyba, że to tacy fajni niezapowiedziani goście...)
- pieniędzy na rzeczy związane z Tolkienem
- znalezienia jakiegoś portalu do Śródziemia
- zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i oczywiście wszystkiego co najlepsze 💚

Możecie się pochwalić jak tam przygotowania do świąt

Ja robiłam pierniki przy słuchaniu muzyki z LoTR i "Hobbita", jednego zrobiłam z napisem "Frodo"

I zamierzam w najbliższym czasie zrobić maraton LoTRa

Także będzie się działo ^^






#EmiGondor

Życie TolkieniteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz