{رواية عشق وإنتقام}
((اللهم أرفع من شأني وقدري، اللهم لاترني سوء بأهلي وأحبتي،اللهم تقلبني عندك من عبادك التائبين المُخلصين،اللهم رُدَني إليكَ رداً جميلاً))
"عشقتُكَ بالتأكيد♥️...أنت إلهامي السديد...أنت حب قلبي الوحيد...مرءت الكثير من المواقف بيننا...سعادة...حُبْ...حزن
...دموع...جروح...لاداااامَت السعادة...ولا كَثُرَ الحُبْ...ولكن داااام الحزن...وكَثُرَتْ الدُمُوعْ والجروح...إعلم ان المُعادلة ليست مُتَزِنَه...وهبتُكَ أحاسيسي...مشاعري...تفكيري...إلهااامي...ولكن ماذا وهبتنى انتَ!؟...الخذلان...الحزن...الآلام...الجروح...ذهبتُ لقلمي ولقِرطاسي...فضفضتُ معهم وقلت؛:أجلسُ عند بابِ الحبيبِ وأنتظِرُ...يُخطيء كثيراً وأنا أغتفِرُ...طاااال البُعدِ بيننا بشدة...والقلبُ فى البُعدِ بااااتَ مُنْكَسِرُ...عشقتُكَ بالتأكيد..."♥️بيرووووو♥️
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️"البارت الثاني والعشرون"
((فى منزل ورد النجار))
-الزينة تملأ البيت...الفرح يعمْ المكان...السعادة تملأ القلوب...
وخااااصة قلب هذه الوردة الذى يرقص بفرحٍ شديد فى داخل قفصها الصدري...فهاااا قد جاء اليوم المُنتظر لها...يوم خطبتها وعقد قرانها أيضاً على فارسها...كثيراً ما تفرحُ أي فتاةٌ بهذا اليوم...فيُعدُ هذا اليوم أول خطوة للوصول للحلال وروعته...أول خطوة لتثبيت العشق بينهم......أحمد بطفولة؛:ورد ياورد بوصى كدا....
-نظرت له بعيناها الرصاصتين الجاحدين بعد أن رُسِمُو بكُحلَة صغيرة أظهرت روعتهم البريئة...
ورد بابتسامه؛:ماشاءالله إيه الجمال دا ياحمووودى...
أحمد بحب طفولي؛:إنتى اللى أحلى مني يادودو...
-ذهبت له وأحتضنته بشدة وحب أخوي يكفي العالم...
ورد بحب؛:ياااقلب دودو من جوة إنتَ اللى عيونك حلوين ياقلبي عشان كدا شايفنى حلوه....
أحمد بعفوية؛:لا بقا أنا مابقتش قلب دودو فارس هو اللى بقا مكانى....
ورد بضحكة ساحرة؛:ههههه تصدق أحرجتني يا ولد إنتَ...بس برضه ليك مكان كدا فى قلبى ياموودى....
أحمد بتريقه وزعل طفولي؛:مكان قد كدهووون صح....
إنفجرت ورد في الضحك وشاركها عمها وزوجته أيضاً.....
أيمن عمها بضحك؛:هههههه ياواد إنتَ حاشر نفسك ليه....
زوجته فريدة بضحك؛:ههههه اه والله عندك حق ياأيمن حاشر نفسه بينهم...بقا إنتَ حتت عيل قد كدهو وبيطلع منك كل دا....
أحمد بمشاكسه؛:لا أنا عارف إن فارس هياخد كل حاجه بقا...وأنا خلاص هتروح عليا بقا...
ورد بضحك؛:ههه لا ياحبيبى إنتَ هتفضل أخويا وإبنى وصاحبى وحبيبى طبعاً...وبعدين أنا قاعده معاك أهو لسه مامشيتش....
أنت تقرأ
رواية عِشْقْ وانْتِقَامْ ♥️بقلمى/عبير سعيد✍️👑
Mistério / Suspenseنبذه مختصره💕💕 لكل واحد فينا حكاية فى حياته💝 هكذا تحتوى هذه الرواية حكايات كتيره مع ابطالنا وغيرهم من الشخصيات 💖كل واحد فيهم عايش حياة مختلفه عن التانى ولكن هيجمعهم رابط قوى وهو الصداقه💕 وطبعاً ما بتخلاش الحياة بينهم من العند والمشاكسة والتحديات...