لقاء حزين،....

2.8K 44 8
                                    

{رواية عِشْقْ وانْتِقَامْ}
🌷🌷🌷((اللهم انت الرجاء،ومنك العطاء،وإليكَ الدعاء،أسالك ياجواد ياكريم ان تحفظنى من أُناسٍ أحبُهمْ فيك،اللهم فى الجنة اسكني واسكنهم،وعن النار أبعدني وأبعدهم،ومن رزقك الحلال أرزقني وأرزقهم،ومن العافية زدنى وزدهم،وبمغفرتك ورحمتك أشملني وأشملهم ياسامع الدعاء،ياواسع العطاء،اللهم اميين))🌷🌷🌷

"ياااغائبينَ لَيْتَ الزماااانَ يعودَ بكُمْ يوماااً😔.....فهلْ لنَا مِنْ بَعْدِ الغِيابِ لِقااااء✊.....إشْتَقْنَا لكُمْ بِشِده وياااليتنا لمْ نفترقْ🥀.....ففي البُعدِ مَذلةٍ وشِقَاءْ👌......لا تَقْطَعُوا سُبُلْ المَودةِ بيننا🤙......فإنَ القَلْبَ يَفْرَحُ بِاللقاااااء🥰......عهداً علينا سَتَبْقونَ دائِماً في ذِكْرانا💏.....وعهدْ الحُرّ يَتْبَعهُ الوفااااااء✊.."
(بيرووووووو)✍️👑♥️
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    🔥"البارت السادس عشر"🔥

    ((فى سيارة ملك))
مليكة بقلق؛:لا اا انا اا انا لازم اكلم آسر...هو اكيد عارف آدم فين...

ملك بقلق؛:مليكة اهدى انتى مش فى وعيك دلوقتى....

مليكة بعصبيه؛:اسكتى ياملك اسكتى.....وأخرجت الهاتف وطلبت آسر وبعد دقائق رد عليها.....

مليكة بدموع؛:آسر ارجووك قولى آدم وياسين فين؟!

آسر بقلق؛:مليكة مالك حصل حاجه!!

مليكة بدموع؛:انا عارفه انك عارف مكانهم ارجوووك قولى فهد ودَّاهم فييين ياآسر😭

-ادرك آسر انها علمت بكل شىء؛:انا مليكة انتى انتى فين فى صوت عربيات جنمبك ؟!!

مليكة بعصبيه؛:ماشى ياااآسر...انا رايحه لفهد البيت لازم اعرف اخويا فييين😠

آسر بقلق؛:مليكة بلاش وارجعى البيت وانا هجيلك حالاً ونتفاهم فى البيت....

مليكة بعصبية؛:انت مابتفهمش بقولك اخويا معرفش فين وانا متأكدة ان هو فى خطر ياآسر😠.....

آسر بحزم؛:مليكة ارجعى البيت وانا عشر دقايق وهكون عندك....

مليكة بغضب؛:لااا انا مش راجعه البيت عشان ماما كانت عارفه وما قالتليش وانا هروح لفهددد...وأغلقت الهاتف بوجهه....

-قلق آسر كثيراً فلملم حاجاته اللازمة وأخذ سيارته وانطلق مسرعاً لقصر الصياد،......
**********************
((فى إنجلترا))
-ولكن لاحظ ظهور شخص آخر معه فأصبحوا اثنان أمامه...فأطلق الرجل الرصاص فأصااااب.....

-عندما رأى آدم الشخص يخرج من چيبه سلاح ويوصوبه ناحيه إياد...أسرع الى إياد ووقف أمامه فى ثانيه أدرك إياد انه مستهدف وكاد ان يُزيح آدم من أمامه ليأخذ هو الرصاصة.....ولكن هيهاااات فقد اصابت الرصاصة آدم وانتهى الأمر واستقر آدم أرضاً......

 رواية عِشْقْ وانْتِقَامْ ♥️بقلمى/عبير سعيد✍️👑حيث تعيش القصص. اكتشف الآن