poznate su mi te oči

1.2K 34 0
                                    

Nakon teskog i umornog dana polako krenemo doma. Sjednemo u moj bijeli audi Q7 i ja pokrenem motor.

"Sada je 16:20h to znaci da u 19h moras biti spremna i da cu doci po tebe. Idemo u onaj novi klub tek su ga otvorili" progovori dosadna Alisa volim je ali zna biti dosadna s njenim izlascima

"Da. Da. Naravno"

"Nemoj ti meni tako. Ima da budes spremna i da se obuces u nesto najljepse sto imas. Mozda bude kakvih zgodnih momaka" da bas hoce iako bih ja voljela opet vidjet onog Elvisa. Trgnem se na svoje misli i stanem pred njenu zgradu.

"Ok spremna sam u 7. Vidimo se dosado"

"Ah i ja tebe volim dusice" pokusala je biti slatka ali nije joj uspjelo.

"Znam" mahnem joj i krenem ka svom stanu.
.
.
.
15 do 7 meni je jos samo ostalo da obucem stikle.
Obukla sam crnu koznu suknju i bijeli kratki top. Crne stikle i izgledam i vise nego dobro. Torbicu nisam htjela ponijet jer imam obicaj da je zaboravim.

Glasna svirena. Ovo je moja luda Alisa. Uzmem mobitel u svoju sjajnu zlatnu maskicu stavim kreditnu karticu i spremna sam za party u klubu.

"Dobro sta si navalila izlazim"
Tiho je napadnem a ona se samo nasmije.

"Ajde sjedaj" otvorim vrata i sjednem

"Slusaj ja bih da se odma dogovorimo da idemo doma u pola 1" tiho predlozim

"A necu tako. Sutra je subota ne radimo i jos ako zbarimo nekog...."

"Ma ti nisi normalna koga cu ja  zbariti" progovorim zacudjeno

"A koga neces gledaj kako si se obukla i te tvoje lokne svakog ce oborit s nogu"

"Hvala ali nisi ni ti losa. Pogledaj tu haljinu." da bila je predivna obukla je crvenu usku haljinu koja istice njenu figuru.

"Evo stigli smo izlazi sad" ona ima bmw-a X5 bijele boje a ja bijelog audija Q7.
Parkirala je svog BMW-a i ulazimo u klub.

Sjednemo za stol u cosku i dodje konobar. Narucimo po koktel sa kisobrancicem. Inace volimo narodnjake i pop muziku al na nasem jeziku. I onda je krenula pjesma od Viki Miljkovic Opa Opa i svi smo skocili na noge. Ja sam plesala i okretala se. I onda bez ikakvog razloga slucajno udarim u nekog. Okrenem se i tiho kazem "oprostite" i pogledam ga u oci. Prelijepe su. Imam osjecaj da sam ove oci vec jednom vidjela. Ma ne nema sanse. I nastavim plesati.

Pogledam u Alisu a ona vec s nekim momkom plese. Kako cura ima srece u ljubavi to nije normalno.
Kad je krenula neka balada samo se odmaknem i sjednem za svoj stol. Pridje i Alisa i pocne pricati
"Kako je zgodan onaj momak al nisam sigurna kako se zove. Nesto je na B. Ma jebi me ako znam kako se zove al znam da cu se udati za njega"

"Da bas" i pocnem joj se smijati dok u pozadini pjeva pjesma Sase Kovacevica

"Znas ja sam vidjela prelijepe zelene oci. Poznate su mi te oci. Al idalje ne znam odakle."

"Pa idi bari ga kokosko"

"Ma daj bjezi ionako je ponoc za pola sata idemo ako nisi znala" i onda opet brza muzika. Ustanemo i pocnemo plesati. Skacemo kao nenormalne i u tom trenutku neko me uhvati oko sutruka i okrene prema sebi. One iste zelene oci od maloprije. I onda....spoji nase usne. Dok su moje usne na njegovim razmisljam da li da se odmaknem ili ipak ne. I onda sve utihne nas dvoje se odmaknemo i pogledamo oko sebe. Onda krene neka njezna balada a ja se samo okrenem i odem za svoj stol. Nakon sto se Alisa vrati izvucem je iz kluba i krenemo doma.

"Koji ti je vrag Amna" upita me drsko

"Ne znam. One zelene oci...poljubio me" kazem i dohvatim se za usne moram priznati da je osjecaj bio dobar i nekako..nepoznat

"Ajme meni i zato si pobjegla!? Koji si ti luzer!" Otpuhne tiho i pogleda me

"Ajde ne seri vozi me kuci. I sutra idemo u grad i hocu sebi nesto kupiti"

"Ou moze. Zvat cu te cim se probudim."

"Uredu vidimo se"

Stane pred moju zgradu ja izadjem iz auta i krenem ka ulazu u zgradu i slucajno primjetim nekog kako stoji preko puta ceste. Brzo udjem u zgradu i zatvorim vrata. Ugasim svjetlo i sakrijem se iza coska.
Pogledam prema vratima i vidim da neko ide prema ulazu u moji zgradu. Ajme meni. Eto ga da me ubije. Sad ne smijem ni u stan ma kakav stan ne smijem trepnut. Pozdravim se sa svojim zivotom i cekam da me ubije. I onda cujem otvaranje vrata. OK nisam ozbiljno mislila...



Čekajući proljeće (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now