ocekuj pozivnicu

591 19 1
                                    

Danas je Alisino vjencanje. Naravno ja sam kuma ko ce drugi. Ici cemo danas ranije kod njih u stan jer vjencanje je u 5 pa mogu stici i porazgovarati sa Alisom. Zelim joj reci da smo napokon opet zajedno i da ga volim isto onako kao on mene. Barem mislim da me voli.

"Amna izlazi vise"

"Isuse strpi se malo"

"Cekam te vec pola sata"

"Onda pricekaj jos 2 minute"

"Dobro" kaze a ja vec izlazim iz svoje sobe. Ostao je ukocen. Nije ocekivao da i trudnice mogu biti ovako lijepe.

"Amna prekrasna si"

"Hvala ti" znam da jesam ne moras mi to govoriti ali u svakom slucaju pristojno je da se zahvalim. Bar mislim da jest.

"Hocemo li"

"Naravno" kazem i uhvatim ga ispod ruke. Sretna sam. Iskreno jesam. Napokon smo zajedno i nakon svih prepreka. Nakon njegove supruge i mog zamalo supruga sada smo zajedno.

"Amna idemo mojim autom"

"Nema sanse zahtjevam da idemo mojim i ja vozim"

"Nema sanse trudna si"

"Samo me gledaj" kazem i potrcim do auta. Brzo otvorim vrata i sjednem.
Otvorim prozor i glasno ga upitam "Hoces uci"

"Isuse Amna isto si dijete"

"Znam drugi put mi reci nesto sto ne znam. Moze?"

"Dobro" kaze i sjedne u auto

"Samo da znas ja vozim dalje ti vozis samo do Borisove kuce"

"Da da kako ne"

"Amna!" kaze vec glasno i vidim da moram popustiti

"Dobro pametniji popusta i da pazit ces mi auto"

"Dobro hocu" i onda nastane tisina. Kako je prekinuti?

"i kako je u braku"

"Amna jel me zezas"

"Ne ozbiljno te pitam. Cula sam da je ta tvoja Hana jako divna osoba"

"Da jako je divna mozes mislit"

"Elvise ne nerviraj me ozbiljno te pitam. Sta ti je?"

"Nista samo nije tako divna kako se cini iskreno mrzim je"

"Zasto"

"Zato"

"Jeste li..." ne mogu i nemam pravo izgovoriti ovo pitanje

"Spavali? To zelis pitati?
Pa onda pitaj slobodno"

"Izvini samo me zanima" kazem i pogledam ga znam da je bjesan znam i da misli da sam ga prevarila ali dobro

"Ne nismo spavali. Jednom smo bili dosli do toga i nisam mogao. Zamisljao sam tebe onda sam se sjetio da nisi ti i samo...otisao"

"Izvini. Nisam se trebala mjesati u tvoj odnos s Hanom. U braku ste i imate pravo spavati sk"

"Amna dosta. Stani! Ne zanima me Hana sad. Zelim uzivati s tobom jos danas"

"Izvini stvarno"

"Amna jel otac Dario"

"Naravno da nije sta ti je"

"Stigli smo" kazem i izadjemo iz auta

"Amna napokon" kaze Alisa i potrci prema meni

"Alisa sunce" kazem i jako je zagrlim. Nedostajala mi je.

Nakon dugog zagrljaja napokon se rastavimo i pogledam u Borisa i Elvisa. Gledaju nas s nekom posebnom ljubavlju. Zaista su divni i prelijepi samo je steta sto ja nemam Elvisa za sebe.

Čekajući proljeće (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now