EPILOG

1K 36 4
                                    

5 godina kasnije...

"Ejla ne trci tako brzo" dere se Elvis ganjajuci nasu malu cerku. Luka se igra u fontani sa ribicama i brodicima a ja lezim na lezaljci i pijem limunadu. Elvis mi naravno ne da da se zamaram jer sam u 9 mjesecu trudnoce i ne zeli da bude nekih komplikacija. Svakig trena se mogu poroditi ali doktor je rekao da nije nista strasno sto se malo oduzilo jer to je normalno.

Luka je sada veliki djecak koji je svima simpatican. Ponekad zna pricati gluposti ali nije srasno koliko je Ejla. Teta Sara ju je naucila da prica gluposti iako sam protiv toga zvuci simpaticno.

"Ejla polako"

"Idi u guzicu" stade Ejla i pusti ga da je uhvati. Elvis je uzima u ruke i baca visoko u nebo.

Napokon imam sve ono sto sam dugo htjela. Imam svoj dom, svoju obitelj i sve sto je potrebno za srecu. Zivimo u velikoj kuci koja je u blizini Ameline. Amela sada zivi sama iako joj ponekad tata dodje. Tata je u potpunosti na mojoj strani. Mama je zavrsila u ludnici gdje joj se ubrzo pridruzio i Elvisov tata.

Sluskinja je tu da posluzi mene sta god mi treba jer Elvis ne bi bio Elvis da nije doveo sluskinju. Ne treba nam i govorila sam da je to samo trosnje novca ali on je zahtjevao da imamo sluskinju koja ce mi pomagati kad on nije tu iako se trudio da bude sto vise uz nas. Htio je gledati kako nasa djeca odrastaju. Luka je isti on dok je Ejla moja kopija.

Luka je jako brizan brat i pazi Ejlu. Niko ne smije da je pogleda on odmah stane u njenu obranu. Ponosna sam na sebe, svoju obitelj i djecu osim Ejlinog jezika ali to je prolazna faza.

Elvis i Luka pustali su zmaja ali je puhnuo jak vjetar i odnio im zmaja. Ejla je gledala kako odlazi zmaj i onda jako vrisnula
"U kujac" morala sam se nasmijati jer stvarno mi je bilo smijesno iako to nece biti tako zanimljivo ako Luka pocne pricati iste gluposti.

Elvis se smije i ruzi je a ona se baca na zemlju i krene se okretati po travi.
"Ustani Ejla prehladit ces se" ustajem sa lezaljke i dolazim do njih. Zagrlim Elvisa i zajedno gledamo kako se Ejla i Luka igraju i kako se bezuslovno vole.

"Nadam se da nece imati moju sudbinu i da nece izgubiti jedno drugo kao ja Saru"

"Nece. Nikada necemo biti roditelji zbog kojih bi bilo tko pomislio na nesto slicno"

"Naravno ljubavi" kaze Elvis i poljubi me u kosu.

"Mama"

"Reci ljubavi" gledam u Ejlu koja mi je prisla i stavila ruku na stomak

"Spava li"

"Spava ali uskoro cete biti zajedno." Ona se okrene i ode govoreci da jedva ceka bracu.

Ekvis me gleda sa ocima punim ljubavi iako ne znam cime sam ga zasluzila zahvalna sam Bogu na Elvisu i ovakvom zivotu.

"Elvise.....curim" kazem nakon sto osjetim da je puk'o vodenjak i znam da nam ta voda donosi jos jednu ljubav i jos jednu srecu u nasem zivotu. Elvis zove Nejlu. Nejla je nasa sluskinja koja ostaje s djecom a ja ulazim u auto i dolazimo u bolnicu.

Elvis ostaje ispred porodjajne sale a mene vode unutra. Polako se otvaram sve vise i vise a doktori su spremni pomoci mi da donesem na svijet jos jedno malo cudo koje je moja najveca sreca. Nakon velikih porodjajnih bolova i mojih vristanja Elvis ulazi u salu i hvata me za ruku. Ne zanima ga sta mu doktori govore i kada se porodim Elvis zaplace. A onda doktor progovori: "Cestitam dobili ste prelijepog i zdravog djecaka" jos jedan muski naslijednik Elvisove porodice. On ode zvati sve da im javi da je jos jednom postao otac a ja ostanem plakati na stolu. Placem od srece naravno.

_________________________________
Napokon sam zavrsila pricu.
Hvala svima koji ste citali i molim vas da napisete komentare da li vam se svidjelo.
Inace ovo mi je prva prica!

Čekajući proljeće (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now