Jutro. Tiho i mirno. Neko bi jedva cekao da ima ovakvo jutro ali ja ne. Ja bih rado gledao nju. Moju malu kako posprema sobu. Ali nema je. Nikada je vise necu gledati. Majkin plan mi ne znaci jer znam da ce ga tata usporiti.
"Sine mogu li" kaze mama nakon sto je pokucala
"Naravno mama, izvoli" udje u sobu i gleda me s nekom tugom u ocima
"Reci mama"
"Sine danas ides upoznati Hanu. To je djevojka koju zenis uskoro"
"Mama nemoj molim te"
"Sine moras"
"Samo pola sata nemam ni vremena ni zivaca za nju"
"Sine to je tvoj izbor na kraju krajeva mozete se i razvesti odmah nakon vjencanja i ajde sidji otac hoce da razgovara s tobom" e samo mi je on nedostajo. On nikad nema razumjevanja. Uff.
"Eto me" kazem a ona ode iz sobe. Obucem obicne crne pantole i bijelu majicu.
"Zvao si me tata" kazem i sjednem na veliku koznu garnituru u dnevnom boravku
"Da. Zelim da pricamo o tebi i tvojoj zenidbi"
"Tata znas da me to ne zanima. Necu da je zenim i kraj" pokusat cu pa ako uspje uspje
"Moras Elvise"
"Vidjeces da ne moram" kazem i ustanem. Pocnem hodati desno lijevo.
"Elvise ne pitam se ja. Tako je odluceno vec davno"
"Ko da se ja ovdje ista pitam. Niko me ne pita samo mi servirate sve na stol. Nisam ja vas rob niti vasa igracka. Ne zelim se zeniti. Ne s tom nekom usranom Hanom. Volim drugu. Ako hocete shvatite ako necete i ne morate uopste me ne zanima" vec se derem. Svaku rijec naglasavam sve vise i vise.
"Elvise ne deri se. To je prvo. Drugo ne zanima me hoces li moras. Sta ce ljudi reci? Hoces da nam unistis ugled!?"
"Boli me neka stvar sta ce ljudi reci. Citav zivot ti je to jedino bilo bitno. Sta ce ljudi reci!? Ostalo te nikad nije zanimalo. Slusaj me ozenit cu se. Nije problem. Necu spavat s njom. I razvest cu se"
"Hoces Elvise! Ja moram dobiti unuke od Hane. Nema razvoda. Neces mi unistit ugled"
"Jos mi reci s kim cu spavat. Nema sanse. Ako mi ne dozvolite da se razvedem ubit cu je i ostat udovac. Ozbiljan sam stari"
"Nisi spreman na to"
"Itekako jesam"
"Elvise sine daj reci da se salis"
"Kamo srece da se salim. A sad idem se naci s tom rospijom. Gdje se moramo naci i u kolko."
"Ne vrijedjaj je. U kaficu gdje cesto izlazis za 20minuta"
"Hvala" kazem poljubim mamu i izadjem.
Ulazim u svoj omiljeni kafic i vidim neku zensku u cosku kako mi se smjeska. Sigurno je to ona. Uopste nije onakva kakvu ja hocu. Nije Amna. Drugu necu.
"Elvis?"
"Sigurno si Hana"
"Oh da jesam" oh da upucavanje iz devedesetih. Samo sjednem.
"Nedavno me zvao tvoj tata i rekao je kada dodjes iz Hrvatske idemo zajedno probati vjencanicu i odijelo slikavat ce nas novinari"
"Ne zanima me" ona napuci usne i gleda me tuzno
"Slusaj Hena"
"Hana, zovem se Hana"
"Isto. Uglavnom Hana ne zelim te i valjda si svjesna toga. Ozenit cu te jer moram. Razvest cemo se ubrzo poslije vjencanja i ti i ja cemo zavrsiti"
"Ne mozes se tako lako razvesti. A i tvoj otac je rekao d..."
"Ne zanima me sta je on rekao ako hoce nek te ozeni on"
"A ako ostanem trudna"
"Ako ostanes trudna dijete definitivno nece biti moje"
"Ne mozes biti siguran dok se ne rodi dusice" kurva,definitivno je
"Dusice ko ti je rekao da cu spavati s tobom" ostala je bez teksta. Bas divno.
"Dat ces mi broj racuna. Na racun cu ti uplatiti novac i odi kupiti sebi vjencanicu i sve ostalo sto ti treba. Povedi koga hoces samo mene ne zamaraj"
"Ali ja zelim da ides sa mnom"
"Zelim i ja ozeniti drugu djevojku ali niko me ne pita"
"Molim"
"U crkvi se moli ili u dzamiji meni je svejedno"
"Ne moze to tako ja sam ti supruga"
"Nikada mi neces biti supruga i ne umisljaj toliko" supruga u pravom smislu supruga moze biti samo jedna. Samo Amna i niko vise. Niko!
"Vidjeces. Zavoljet ces ti mene"
"Ma kako necu" kazem i ustanem i odem. Nece ona mene nervirati. Kurva jedna obicna. Kolko se umislila.
Ulazim u kucu a tata je ljut. Dobro sam ga naljutio kad sam krenuo.
"Elvise gdje si bio""Bio sam s onom rospijom koju si mi ti naso"
"Kako si razgovarao s njom"
"Znaci zalila se. Vjeruj razgovarao sam super kako sam mogao."
"Elvise dozovi se pameti i ko je ta koju volis. Neka droljica za jednu noc? Neka hrvatica jelde?"
"Boli tebe ona stvar ko je ona i kakva je ali vjeruj hiljadu puta je bolja od te tvoje Hane koju si nasao a ko mi garantuje da nisi spavao s njenom mamom pa je ja sad moram zeniti da se to ne bi saznalo" ostavio sam ga bez rijeci. Nijemo me gleda i samo suti. Mozda sam upravu.
"Elvise ne zelim vise razgovarati na temu Hane. Zenis se i kraj"
"Ubit cu je i kraj" kazem i odem u svoju sobu. Ljut sam. Ne znam sta da radim. Najradije bih sve polomio ali necu mami stvarati problem. Pogled mi slucajno padne na mobitel koji svijetli na krevetu. Pridjem i vidim jedno memorisano ime "lutka". Srce moje odmah mi je popravila dan
"Elvise kako si? Ja bez tebe nisam dobro. Nedostajes mi!" oh srce moje drago
"Ne mozes ni zamisliti koliko mi nedostajes ali proci ce. Vidjet cemo se uskoro" obecavam iako znam da necemo bar neko vrijeme se necemo vidjeti.
"Okej dragi idi spavaj i javi se sutra"
"Okej srce cujemo se sutra. Volim te i nedostajes mnogo"
"I ti meni dragi" ukljucim mobitel da se puni i zaspem
YOU ARE READING
Čekajući proljeće (ZAVRŠENA)
RomanceAmna djevojka koja ima 23 godine. Jako uspjesan advokat. Prelijepa djevojka smedje duge kose koja slucajno upozna momka po imenu Elvis koji ima 24 godine i jako je uspjesan u vođenju velike Hrvatske firme. Ona mirna,tiha i povucena, a on potpuna su...