izvinite, a vi ste?

574 23 0
                                    

Raspala sam se i raspadam se jos uvijek. Zar se on stvarno zeni. Zar me je tako lako zaboravio i ostavio. Toliko sam ga zavoljela i nosim njegovo dijete a on...on ima neku drugu. Ne ne zelim ovo. U svakom slucaju hvala mu za ovu mrvicu koja raste u meni. Bit ce samo moje. Bilo zensko ili musko moje je. Uvijek ce me sjecati na njega.

Najgora noc u zivotu bila je ona. Samo sam sjedila gledala te najnovije vijesti i plakala. Sada cekamo Borisa da dodje. Ubit cu ga kunem se. Mogao mi je bar on reci.
"Borise" zacujem Alisu kako vristi i trci mu u zagrljaj.

"Amna" kaze i pogleda u mene

"Imas nesto da mi kazes jelde"

"Imam svasta da ti kazem zato te molim da sjednes"

"To tvoje nije ni blizu onome sto ja tebi imam reci tako da sjednimo oboje"

"Amna jesil sigurna" pita me Alisa dok Boris gleda u obje i nije mu nista jasno

"Sigurna sam. Borise sjedi" kazem a on samo sjedne

"Amna...Elvis je prisiljen na tu zenidbu. Jos prije nego je tebe upozno njegovi su se tako dogovorili s njenima"

"Molim"

"Da Amna"

"Zasto mi nije rekao"

"Nije htjeo da te rastuzi"

"Rekao je da ce doci na proljece"

"I hoce vjeruj i meni i njemu"

"Dobro Borise ovaj...ja...ja sam trudna"

"Staaa" kaze i skoci na noge

"Znao sam da jesi"

"Drago mi je" kazem sarkasticno

"Jel njegovo" upita me

"Ne Borise tvoje je. Pobogu cije ce biti ako nije njegovo"

"Isuse dragi mozda ga to dijete odvoji od one rospije"

"Zgodna je ta rospija"

"On je nece. Samo se dere na nju i tjera je od sebe. Spavaju ne samo u odvojenim krevetima vec i u sobama i na razlicitim katovima"

"Bas divno"

"Ovaj Amna....jel mozes danas oko 5 doci u kafic u blizini parka moramo nesto razgovarati"

"Zasto ne razgovaramo ovdje"

"Imam jednog prijatelja i trebalo bi ga braniti. Ne ne pitaj me zasto to ne radi Alisa. Zelim da odmara da i ja dobijem nasljednika"

"Kad smo kod bebe Borise nemoj da bi nekome nesto spomenuo ubit cu te golim rukama"

"Necu kunem se. Vrijedi dogovor za danas"

"Vrijedi i pozdravi onog ozenjenog seronju"

"Hocu"

I tako odem u svoj stan. Pff pola 4 mnogo mi je vremena dao. Iskrneo radujem se djetetu. To je jedino sto cu imati sa sobom. Nesto sto je moje i Elvisovo. Vidjecemo se mi opet. Tad cu ga ubiti golim rukama.

Obucem siroku bijelu haljinu i obujem bijele starke. I izadjem iz kuce. Imam jos 10minuta tako da odlucim setati.

"Halo" kazem javljajuci se na poziv sa nepoznatog broja

"Amna" poznat mi je glas...

"Elvise" ne nije moguce

"Amna lutko"

"Ne zelim razgovarati. Oh da zelim ti samo cestitati kad vec imam priliku. Stvatno sve najljepse"

"Amna molim te"

"Nista od molitve. Zbogom" kazem tiho i prekinem. Boli znam da ga boli. Boljelo je i mene ali me niko nije pitao.

Ulazim u kafic i sjedam za stol. Borisa nema. Mozda on nece ni doci. Mom stolu prilazi prelijepa starija osoba. Zena. Jako mi je poznata.
"Ti si sigurno advokat. Amna?"

"Da ja sam a vas je vjerovatno poslao Boris"

"Da jeste"

"Izvolite sjesti. Zelite nesto popiti"

"Mogla sam. Sok od jagode"ja nam narucim po sok od jagode. Sacekam da konobar donese i da zapocnemo razgovor

"Amna tako si prelijepa"

"Izvinite a vi ste"

"Amna srce drago"

"Oprostite gospodjo jel mozemo preci na stvar"

"Oh da mozemo. Izvini malo sam se zanijela"

"Jel vi imate sudjenje ili sta"

"Kakvo sudjenje sine"

"Pa Boris mi je.."

"Ma pusti ti Borisa" prekine me u pola

"Ja sam Amela. Elvisova mama"

"Izvinite ja sam Amna" sad sam shvatila odakle mi je zena poznata

"Sine Amna ja znam da si ti sad ljuta na njega ali nemas razloga"

"Imam gospodjo"

"Nemas duso. Otac ga je natjero a on i ja cemo ga osloboditi i on ce napokon biti s tobom"

"Gospodjo mislim da je kasno"

"Nikada nije kasno"

"Gospodjo vas sin ima suprugu. Ozenjen je a ja cu dalje sama."

"Amna on s njom nece da spava sinoc se derao na oca. Zeli tebe."

"Gospodjo on je uradio sta je htio. Mogao je bit ovdje."

"Mozete sve srediti. Vjencati se i imati djecu. Obitelj"

"Gospodjo....ovaaj"

"Ne stidi se. Ja sam ti kao majka. Smatram te svojim djetetom"

"Ja sam trudna"

"Ozbiljno" zena se nasmije.

"Napokon cu postat baka"

"Ne mislite da nije.." opet me prekine

"Sigurna sam da je njegovo,tvoje i moje. Nase Amna"

"Ne zelim da mu kazete"

"Ali.."

"Nista ali kad dodje ja cu mu reci. Rekao je da ce doci na proljece. Tada ce stomak biti vidljiv i sam se moci zakljuciti"

"Uredu mila. Zelim vam puno srece. Ja cu ti od sad dolaziti cesto. Moras se paziti. Jedi mnogo vitamina"

"Znam ja to sve gospodjo i ne brinite se biti cu ja dobro. Molim vas ne dajte da spava s njom jer znate"

"Ne brini dusice. Reci cu mu da smo se vidjele ali to spominjati necu. Cestitam. Drago mi je. Ja ostajem u Hrvatskoj jos par dana pa mozemo se vidjeti sutra. Doci cu u tvoj stan. Imam adresu ipak je to Elvis."

"Uredu Amela. Vidimo se sutra"

"Vidimo se zlato" kaze i zagrli me. Stvarno je predivna zena.

Čekajući proljeće (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now