Elvis pov
Stojim na prozoru i gledam kako Amna i Luka odlaze. Zao mi je sto sam se ponio ko zadnji kreten prema njima ali mislim da zasluzuju. Zasto je dijete reklo tata meni ako nisam. Siguran sam da mi Amna pokusava nesto namjestiti. Hana je zavoljela Luku i sad me nagovra da imamo bebu. Razmisljam da to mozda i nije losa ideja. Hana ce biti dobra majka jer o Luki se jako dobro brinula mada ni Amna nije losa mama. Previse se dobro brine o Luki uvijek je cist ispeglan i mirise. Beba ce uzivati u zivotu s njom. Siguran sam u to 100%.
Gledajuci kroz prozor gledam i mamu i Hanu kako placu dok Amna brise suze i ulazi u auto. Da sam bar bio pametan i na vrijeme se ozenio njome sada bismo imali dijete. Hana ne bi postojala u mom zivotu mada Hana je postala jako dobra osoba.
Zasto pobogu placem? Mrzim kad placem. Muskarci ne placu. Amna je samo lekcija u mom zivotu. Amna je dokaz da ne smijem biti lakovjeran. Mozda joj nisam trebao vjerovati onoliko koliko sam joj vjerovao. Debilcina sam.
"Elvise" ulazi u sobu moja mama sa suzama u ocima
"Reci mama"
"Otisli su" kaze i poleti mi u zagrljaj i naravno pocne plakati
"Doci ce opet mama"
"Nece Elvise. Znam da nece"
"Dobro nemoj plakati. Molim te idi u sobu i odmori malo"
"Evo idem. Usput Amna ti je ostavila pismo" kaze i pruzi mi pismo
"Ne zelim da citam"
"Procitat ces Elvise" kaze i ode u sobu. Zasto ja moram citati neko glupo pismo. Sta ce mi reci? Ubijedit ce me kako je dijete moje? Nema sanse da povjerujem u te gluposti!
Otvorim pismo i krenem citati. Vec na prve tri rijeci mi zgadi zivot"Dragi moj Elvise,
Vec odavno razmisljam da li da ti kazem i kako da ti kazem. Znam da mi ne vjerujes ali osjecala sam potrebu da to moras znati. Luka je tvoj sin. I znam da mislis da si glup i da si budala. Znam da mislis da sam ja krava i ono drugo slicno tome. Znam ja sve. Znam da me mrzis jer sam te 'varala' ali ja znam da nisam i Bog mi je svjedok. Znas... Htjela sam ti to reci jos za novu godinu. Na onoj proslavi. Sjeti se malo! Spavali smo prije toga vise puta! Sjecas se mojih mucnina? To su bili simptomi trudnoce ali bio si glup da shvatis. Sjecas se kada je dosao onaj debil i rekao da je dijete njegovo. Spavali smo nakon toga. Mislis da bi dijete bilo zivo da sam spavala s vise muskaraca? Ako mislis da je to moguce onda postujem tvoje mentalne zaostatke. Luka nosi tvoje prezime i ti si mu otac u papirima. Dodji slobodno i uradi DNK test. Kada se uvjeris shvatit ces da si sve vrijeme ubjedjivao sebe u nesto sto nije. Ako mi ne vjerujes ne moras ali imam svjedoka. I on i ja znamo da je dijete tvoje.
Amna"
Gledam u ovo prokleto pismo i jebeno ne vjerujem sta se desava. Jesam li ja stvarno bio toliko glup da nisam mogao shvatiti da je dijete moje? Jesam li?
Naravno da jesam! Vjerujem Amni i kada poslozim sve u svojoj glavi shvatim koliko je ona upravu i kolika je sve ovo istina a ja debil sam ubjedjivao sebe u laz. Ja sam otac malom Luki.To je moje dijete. Moj san se ostvaruje. Isuse ne znam jesam li sretan ili tuzan.
Odlucim nazvati Amnu i pitati je ko je taj svjedok. Ko je to mogao biti? Ko bi mogao znati Amninu tajnu? Niko osim Amele! Zato je ona isla stalno tamo."Halo Amna"
"Reci Elvise"
"Ovaj..." izgubio sam se da sam zaboravio i sta sam htio reci.
"Procitao si pismo jelde"
"Jesam. Zasto mi ranije nisi rekla? Zasto nisi odmah nakon onog povracanja"
"Ne zelim se raspravljati. Nisam jer bio si debil i znala sam da mi neces vjerovati"
"Ko je svjedok"
"Boris" kaze i spusti slusalicu. Taj lik ce zapamtit ko sam ja.
Ukucam njegov broj i pozovem ga. Mogao mi je reci!"Halo Borise"
"Ej brate gdje si"
"Nemoj ti meni brate"
"Sta je bilo"
"Nemoj se praviti budala. Trebao si mi reci da imam dijete"
"A to"
"Borise to nije 'a to' to je nesto sto me spustilo u Amninim ocima" izderem se i prekinem
Glup sam! Eto sta sam. Glup! Mrzim svoj glupi mozak koji izmislja razne katastrofe.Hana, nema nista od bebe!Htio sam ali sad nema sanse. Imam dijete! A ona. Bit ce moja kao i prvog dana. Zivjet cemo zajedno a s Hanom cu se vec nekako dogovorit.
YOU ARE READING
Čekajući proljeće (ZAVRŠENA)
RomanceAmna djevojka koja ima 23 godine. Jako uspjesan advokat. Prelijepa djevojka smedje duge kose koja slucajno upozna momka po imenu Elvis koji ima 24 godine i jako je uspjesan u vođenju velike Hrvatske firme. Ona mirna,tiha i povucena, a on potpuna su...