Eve girdiğimde ev arkadaşımın eve iki erkeği birden atacağını düşünmüyordum elbette.
İki deliğine de alırken çığlık çığlığa inleyen arkadaşıma şaşkınlıkla bakıyordum."Aaah evet, Tanrım, daha sert!"
Sarışın olan arkadan verirken kumral olan da önden veriyordu. Beni fark ettiklerinde duraksadılar.
Kaşlarımı kaldırarak Jessie'ye baktım.
"Eve erkek atmayacağına söz vermiştin!"
Tanrı aşkına bu kaçıncıydı?Jessie inleyerek,
"Eva, şimdi sırası değil!"Kaşlarımı çattım.
"Hayır bu sefer olmaz!"İki erkeğe de dönüp vücutlarına bakmadan bağırdım.
"Def olun evimden!"İkisi de homurdanıp Jessie'nin içinden çıktılar. Sarışın olan serserilik yapmaya devam edecek gibiydi. Baksırını giyip alaycı bir bakış attı.
"İtaatkâr kızlardan hoşlanırım ama senin hırçınlığın da hoşuma gitti."Kumral olan pantolonunu giymişti bile.
"Hırçın mı? Evet, bayılırım."Kaşlarımı olabildiğince çattım.
"Evimden def olmazsanız polis çağırırım? Nezarethanede birbirinizi becerirsiniz. Nasıl ama? Biri hırçın diğeri itaatkâr."Sarışın dişlerini sıktı.
"Arkadaşına tecavüz ediyormuşuz gibi davranmayı kes ateşli sürtük! Bunu o istedi.""Dostum kızları anlamıyorum."
Dedi kumral olan.Sarışın sinirle üstünü giyinip kapıyı vurarak evden çıktı. Kumral da ardından kapıyı açtı ve çıkarken daha yavaş bir şekilde kapıyı kapattı. Koltukta yüz üstü uzanan Jessie'ye baktım.
Korkutucu görünüyor olmalıydım. Zaten yorgundum, dağılmış haldeydim!"Heey. Biz hala yakın arkadaşız öyle bakmayı kes. Söz veriyorum bir daha eve erkek atmayacağım!"
Sinirle konuştum.
"Evet, verilen sözü görüyorum. Seni kaltak! Her zaman böyle yapıyorsun!"Gözlerini devirdi ve ayağa kalktı. Yürüyemiyordu.
"Off bu baya iyiydi. Uzun zamandır böylesine iyi hissetmemiştim."Bağırdım.
"Odana git ve duş al seni lanet olası!""Ah tamam kızma ANNE!"
ağır adımlarla üst kata odasına çıktı.Bense alt kattaki banyoya sinirle ilerledim. Uzun bir banyo keyfi günün stresi için iyi gelecekti.
🔥
Sabah kalktıktan sonra ilk işim kendime bir kahve hazırlamak olmuştu. Evet acı kahvenin ağzıma yaydığı tat beni rahatlatıyordu. Dün yaşanan olaydan sonra Jessie benimle konuşmaya çalışmış ama hatasını anlayana kadar onunla konuşmayacağımı söylemiştim.
Tanrı aşkına koltuklarda sperm vardı!
Sakin ol Eva. Problem yok. Her şey yolunda.
Tanrım hiçbir şey yolunda değildi! Yeni patron saçmalığı çıkmıştı bir de işin içine. Her şey yolundaydı! Kendi başıma halledebiliyordum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
touch me, boss
Short Storyvücuduma dokun, ellerini kadınlığımda gezdir. evet, bu çıldırtıcı. +18 ©goddessvera