Yeni gelenlerin evlerinin seçilmesi bitmişti. Harry gözlerin ondan çekilmesine sevinmişti. İlgiyi sevmediği söylenemezdi ama fazlası çok bunaltıcıydı.
Masalarının sonlarında her zamanki gibi Ron ve Hermonie ile birlikte oturmuştu. Ron yaz tatlinden bahsediyordu. Hermonie onu dinliyordu ve bu sırada Harry Slytherin masasına bakıyordu. Gözleri eve yeni katılanlardan, tanıdık olanlara sonra sevmediği insanlara doğru kaydı. Tek birini bulamıyordu. Sarışını ne trende ne de yolda görmüştü. Arkadaşlarının yanında da bulamamıştı. Karanlık işler yüzünden okula gelmediğini düşünmeye başlamıştı.
Nedense sarışını göremediği için hayal kırıklığı hissediyordu. Merak ediyordu, Malfoy sinirini bozduğu kadar ilgisini de çekiyordu. Göründüğü gibi biri olmadığını düşünmüştü hep. Bu merakı bir gün onu öldürecekti.
Sonunda Malfoy'u düşünmekten vazgeçti. Yıl boyunca onu çok göreceğine ve sürekli kavga edeceklerine zaten emindi. Madem burada yoktu o zaman bu anın tadını çıkarmalıydı. Tam arkadaşlarıyla konuşmaya dönecekti ki kapı açıldı. Ortama sessizlik çöktü ve herkes kimin geldiğine bakmak için döndü.
Herkesin sarı olarak alıştığı saçlar dağınık ve artık açık maviydi. Gri gözleri kanlanmıştı. Gözlerinin altında morluklar vardı ama bu Draco'yu nasıl olduysa daha çekici göstermişti. Dudağının sol tarafında ince gümüş bir halka piercing duruyordu. Gömleğinin önü açıktı. Birkaç yara izi göğsünden belli oluyordu. Kravatını rastgele üstüne atmıştı ve ceketinin kolları dirseklerine kadar çekilmişti. Sağ kolunda parlayan mavi-beyaz bir yılan benzeri dövme vardı. Sadece bir kısmı belli oluyordu, ceket dövmenin geri kalanının görülmesini engelliyordu. Siyah yırtık pantolonundan bir zincir sarkıyordu. Kısacası büyüleyici duruyordu.
Yeni görünümlüyle Malfoy tüm büyük salona bir bakış attı. Kimseyi umursamayarak kendi masasına doğru yürüdü. Arkadaşları onu selamladıktan sonra başıyla selam verdi ve kendi için açılan yere oturdu. Salon bir süre daha sessiz kaldıktan sonra konuşmalar yavaş yavaş başladı.
Konuşmalar okula yeni gelenlere Malfoyları anlatmakla başladı. Daha sonra Ravenclaw kızları Draco'nun şu anki halinin ne kadar çekici olduğunu konuştular. Slytherin'den de birkaç kız hayran hayran Draco'yu izliyordu.
"Bu Malfoy olamaz." dedi inanmayarak Ron.
Hermione Harry'nin açık ağzını kapattı ve güldü. "Vay canına, cidden çok değişmiş. Umarım bu değişiklik kişiliğine de yansımıştır. "
Ron ona hak verdi ve heyecanla konuştu." Malfoy'dan nefret ederim ama dürüst olayım. Mavi onu açmış. Rakibin çıktı Mione."
Hermione göz devirdi ve Ron'a vurdu. Ron güldü ve Harry'e geri döndü. "Sen ne düşünüyorsun diye sorardım Harry ama bakışların her şeyi anlatıyor zaten."
Harry Ron'un dediklerine anlam veremedi. Duymadı bile. Sadece çocuğu izliyordu. Mavi saçları, gri gözleri... yeşil gözlerini orada oturdukları süre boyunca Malfoy'dan ayıramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I C E P R I N C E |drarry
FanfictionDraco. Tamamen bambaşka biri gibi görünüyordu. Harry. Bu değişimin nedenini bilmiyordu ve bu bilinmezlik, gizem onu delirtiyordu.