1.Bölüm

8 2 0
                                    


Şu an koltukta oturmuş Sahra nın tatil planlarını dinliyorum önemli birşey konuşucam diye geldi 1 saatten beri 1 haftalık tatil planından bahsediyor delirtecek bu kız beni .
"Öff Zümra sende bunaldın işte insanların kilo sorunlarıyla ilgilenmekten tatil yapmak seninde hakkın sende gel işte"
başımı koltuğa yasladığım yerden kaldırıp;
"Bir kere ben mesleğimden ve işimden memnunum. Hadi gelebilsem desem bir hafta kalamam bile anca 5 gün"
"Tamam sen 2 gün sonra gelirsin gel ama bak" dediğine kulak asmayıp odama doğru gitmeye başladım. Kapıyı çarpmadan önce;
"Giderken evin kapısını kapatmayı unutma" diyip kendimi yatağa attım.
Aaah, ben size kendimi tanıtmayı unuttum. Adım Zümra, Zümra Koçak 23 yaşındayım diyetisyenim kendime ait polikliniğim var kendi halinde olan işinden evine evinden işine günlerim hep böyle gidiyor.
Tam uykuya dalarken odamın kapısı hızlıca açıldı;
"Öff daha sen gitmedin mi gelmeye çalışıcam dedim ya"
"Gittiğimi haber vericektim be geliceksin bak belki yaz aşkı bulursun, bırak artık şu Baturay ı önüne bak"
Sahra böyle diyince kapalı olan gözlerim faltaşı gibi açıldı, yataktan doğrularak sinirli bir şekilde;
"Bahsetme şundan sana eskileri anlattığıma etme beni." Öffleyip odadan çıktı ondan sonra dış kapının sesi duyuldu. Şu kızın patavatsızlığı olmasa daha iyi olucak ama hadi hayırlısı.
Size Baturay dan bahsediyim; kendisi benim lise aşkım herşey güzel giderken aniden benden ayrıldı ortada bir sebep yokken ya da ben öyle düşünüyorum. Tabi ki Baturay dan sonra erkek arkadaşlarım oldu ama niyeyse yürütemedim salak Sahra da Baturay yüzünden olduğunu düşünüyor.Sinirle yatakdan kalkıp Baturay ı aklıma getiren Sahra ya ağzıma ne gelirse sövdüm, kalkıp mutfağa gittim kızın tatil planlarını dinlicem diye aç kaldım. Hızla mutfağa girerek sandwich yapıp hemen yedim lavobaya gidip rutin işlerimi yapıp odama gittim. Uzun düşünceler sonunda uyuya kaldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YİNE YENİDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin