Jughead
Nie był pewien, czy to dlatego, że dni były krótsze i chłodniejsze, czy też dlatego, że żył w taki sposób, jaki żył, ale czas zdawał się płynąć szybciej niż zwykle.
Jughead był pewien, że Betty też ma z tym coś wspólnego. Jej obecność w jego życiu przypominała kolory jesieni. Zaczęło się od jednego liścia, który przeszedł ciemnozielonej barwy na bardziej delikatny i żółtawy kolor, zanim stał się w pełni czerwony lub pomarańczowy. Potem pozostałe liście poszły w jego ślady i wkrótce świat zaczął tryskać bogactwem kolorów. Betty Cooper wkroczyła w jego życie i stopniowo zamieniła jego czarno-biały świat w miejsce pełne kolorów, miłości i szczęścia.
Doszedł do tego wniosku, kiedy przekonała go do obejrzenia nowego programu telewizyjnego. Zazwyczaj Jughead nigdy nie oglądał nowych filmów, a tym bardziej seriali telewizyjnych, bo po co mu to było? I tak by nic z nich nie zapamiętał.
To nie miało sensu. Jednak Betty przekonała go, że jest inaczej, mówiąc, że może robić notatki i / lub nagrywać komentarze na temat odcinków, tak jak robił to ze wszystkim innym. „ Nie musisz przerywać swojego życia, Juggie." Po pierwszej fazie kłótni mówiła dalej o tym, jak dobry był ten serial, a kiedy powiedział jej, że przeczytał książkę, która zainspirowała serial, Betty była zupełnie zdeterminowana, by przekonać go do swoich racji. Niecałą godzinę po ich rozmowie, oboje oglądali The Handmaid's Tale.
Kiedy przez telefon powiedział JB, że zaczął oglądać nowy serial, jego siostra się najzwyczajniej w świecie rozpłakała. Początkowo go to zmartwiło, ale uspokoiła go, mówiąc, że to łzy szczęścia. Cieszyła się, że był szczęśliwy i wreszcie znalazł się w dobrym miejscu.
Właśnie takie chwile uświadamiały Jughead'owi, jak on i jego wybory wpływały na życie innych. To sprawiło, że był bardziej pewny swojej decyzji dotyczącej operacji. Poprosił o trochę czasu wolnego od pracy, przygotowując się na każde z możliwych badań, które musiały zostać przeprowadzone.
Na dziesięć dni przed świętami doktor Caldwell powiedziała mu, że nareszcie mogą ustalić termin jego zabiegu. Na początku był nieco zaskoczony, myślał że to się znacznie odwlecze w czasie, ale kiedy głębiej się nad tym zastanowił doszedł do wniosku, że im szybciej, tym lepiej. Było lepiej i bliżej końca niż kiedykolwiek.
5 stycznia
Za równe trzy tygodnie miał przejść operację, z nadzieją, że zostanie poskładany i wróci do swojego poprzedniego życia. W dniu, w którym ustalono datę, Jughead zaprosił Betty na obiad. To było to samo miejsce, w którym zabrała go na pizzę, kiedy się poznali, i po rozmowie z właścicielem, udało mu się go przekonać, aby wcisnął gdzieś stolik dla ich dwójki, i dzięki jego pomocy Jughead przygotował romantyczny posiłek, nie oszczędzając na kwiatach, świecach i drogim winie.
Betty
Kiedy Jughead przekazał jej, że ma dla niej przygotowaną niespodziankę, Betty natychmiast się zaciekawiła. Ostatni raz, kiedy ją zaskoczył, zabrał ją na dach Empire State Building, gdzie przy ślicznym zachodzie słońca poprosił ją, by oficjalnie została jego dziewczyną.
Zaniemówiła, widząc, co zrobił w miejscu, w którym odbyła się ich pierwsza randka. Bez słów objęła go ramionami, przyciągając go do pocałunku, który wyraził więcej niż słowa.
„ Kocham cię." Wyszeptała, opierając swoje czoło do jego.
„ Ja też cię kocham, Betts. Tak bardzo. I chciałem, aby ta noc była naszym drugim początkiem. To tutaj połączyliśmy się w jedno, kiedy się poznaliśmy, wówczas prawie mnie oślepiłaś swoim blaskiem. Teraz, kiedy mam ustaloną datę operacji, mam nadzieję, że będzie to dla mnie nowy początek, chciałem, aby ten moment był wyjątkowy. Chcę, żeby to był kolejny początek dla ciebie i dla mnie, początek normalnego związku. Wiem, że jest i będzie dobrze i chciałbym to jakoś uczcić."
CZYTASZ
These Are the Moments I Remember
RomanceW wieku 24 lat, Jughead Jones miał wszystko, czego chciał, a jego druga książka podbijała listę bestsellerów New York Timesa. Ale silne migreny zmieniły wszystko. Trzy lata później, Jughead jest tylko cieniem człowieka, którym niegdyś był. Jednak pe...