1

64 1 0
                                    

Pov. Elena

"Elena kom je eten!" roept mijn moeder van beneden. "Ja ik kom" roep ik half slaapdronken terug. Ik stap op uit bed en loop rustig de trap af richting de eetkamer.

"goeiemorgen schat" zegt mijn moeder terwel ze me een kus op mijn voorhoofd geeft. "morgen" mompel ik nog steeds slaapdronken. Ik ging aan tafel zitten en wachtte op mijn broer en vader.

Na drie minuten vroeg ik "waar is pap en Harry?" "Die komen vast zo, ze moesten nog wat Alpha spul regelen".

Na het eten liep ik Nara mijn kamer en ging douchen, na het douchen kleedde ik me aan.ik ging op bed liggenen keek tvd.

Na een paar uur had ik honger, ik stond op en liep naar de keuken om een reep chocolade te pakken tot dat mijn moeder in paniek de keuken in rende.

"wat is er mam?" vraag ik met mond vol. "De Alpha, Beta en Gamma van de Red Stone Pack komen morgen" zegt ze gefrustreerd.

Nu keek ik haar met grootte ogen aan. "Waarom dan? We hebben oorlog" zeg ik vragend. "Tja ze hebben een nieuwe Alpha en dus willen ze de ruzie bijleggen" legt mijn moeder uit

"oh" mompel ik. "Ik hoop maar dat dat goed gaat je kent papa" zeg ik zuchtend tegen haar. "Het is eerder je broer waar ik met druk om maak" zegt ze geïrriteerd.

"Hey mam wat gaan we eigenlijk doen met mijn verjaardag?" vraag ik maar om de stilte te verbreken. "Geen idee jij mag nog iets bedenken, want je word tenslotte 18" zegt ze. Ik knikte en liep naar boven.

Pov. Hunter

Ik werd wakker door het meest prachtige geluid op aarde 'mijn wekker'. Zuchtend stond ik op en liep naar de badkamer. Ik waste mijn gezicht en poetste mijn tand. Ik kleedde me aan en liep naar de eetkamer.

"Hunter we hebben een afspraak met de Blue Moon Pack" zegt mijn beta Jackson. Ik liet een grom horen. "Waarvoor was dta ookal weer?" vraagt mijn Gamma Lucas. "Ze willen de ruzie bijleggen" zeg ik grommen.

Na het eten ging ik naar de trainingszalen, ik moet natuurlijk wel kijken hoe hard er gewerkt wordt.

Twee uur later:

Ik was klaar met trainen en liep naar huis. Toen ik thuis aan kwam liep ik naar de woonkamer en ging fifa spelen.

The Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu