7

24 1 0
                                    

Hunter Pov.

Ik keek nog na hoe ze naar boven liep. Van haar vader moest ik zo snel mogelijk weg, maar ik ga echt niet weg zonder MIJN MATE, ik heb haar net en ik ga haar niet opgeven.

Ik moest een plannetje verzinnen om haar mee te kunnen nemen. Ik mindlinkte Jackson en Lucas of ze naar mijn kamer konden komen.

Binnen twee minuten stonden ze in mijn kamer. "oké dus we moeten Elena mee zien te krijgen, iemand ideeën?" vraag ik.

"we moeten van Alpha Sanders voor morgen ochtend weg zijn, we kunnen na het eten onze spullen pakken doen alsof we weggaan maar eigenlijk wachten tot iedereen slaapt-" zegt Jackson

"-en dan nemen we Elena mee" onderbreekt ik hem. "maar beginnen we dan niet nog een oorlog?" vraagt Lucas. "dus" zeg ik met omhooggetrokken wenkbrauw.

Na het avondeten voerde we het plan uit zoals bedacht. We pakte onze spullen. En gingen 'weg'. Toen we ver genoeg in het bos waren makseerde we onze guren zodat het leek alsof we weg waren.

Toen we zeker wisten dat iedereen sliep liepen we geluidsloos naar het huis toe. We liepen naar het raam van Elena met een sprong, sprong ik tegen het raam aan en maakte het open.

Ik liep nu haar kamer in. Daar lag ze dan mijn mooie mate. Ze had een short aan en een hemdje. Ik kon mijn wolf bijna niet in bedwang houden. Maar ik wikkelde een dekentje om haar heen en liep met haar naar buiten.

The Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu