Elena pov.
Ik ben weer terug thuis maar dan in de kerker. Hoe kan je als vader je bloed eigen dochter laten opsluiten."Elena als je goed luistert kun je misschien je oude kamertje terug krijgen" zegt Leo. "Wat wil je dan dat ik doe, Leo?" vraag ik hem.
"Je spreekt mij aan met Beta Leonardo" spreekt hij streng toe. "waar is mijn vader, 'Beta Leonardo', zo goed?" zeg ik eigenwijs.
"Je komt mee naar boven gaat eten en gaat je op je uiterste beste gedrag gedragen" zegt hij streng terwel hij mijn cel opend, hij maakt mijn boeien los en mijn voetketens.
Ik sta op en hij maakt een gebaar dat ik hem volgen. Ik volg hem naar mijn oude kamer, waar een spuug lelijke jurk ligt. "die doe je aan ij het diner" zegt hij voor dat ie de deur sluit.
Ik zucht en trek je jurk met tegenzin aan, doe wat make up op en steek mijn haar op.
Alleen de jurk, niet het meisje.
Ik liep naar benden onder begeleiding van Leo. En we ging aan tafel zitten. "Dus Elena waarom liep je weg?" vraagt mijn vader.
"ik liep niet weg vader, hij-" zeg ik maar ik word onderbroken. "Ik ben je vader niet meer, niet nadat je de roedel zo hebt verraden" zegt hij.
Ik kijk hem met open mond aan, hoe kan je zoiets zeggen. "hij nam me mee in mijn slaap" maak ik mijn zin af.
"maar je leek niet tegen je wil meegenomen te zijn toen we je daar weghaalde" zegt hij mijn opgetrokken wenkbrauw.
"nee Alpha" zeg ik terwel ik naar benden kijk. "had ik je niet gezegt hem af te wijzen" "Ja Alpha".
"Jij ziet Alpha Hunter nooit meer en je trouwt met Beta Leonardo" zegt mijn vader. Ik kijk hem met open mond aan. "maar ik voel niks voor hem en ik heb een mate" zeg ik hopend.
"ik heb al gezegt jij wijst hem af, en je trouwt met Leonardo. Je zult een goeie Beta vrouw zijn" zegt hij. De tranen springen nu in mijn ogen.
"Ja Alpha, zou ik misschien van tafel mochten" vraag ik op mijn aller netst en ik probeer niet te laten merken dat ik bijna moet huilen. Hij geeft me een knik.
Ik sta op en loop naar mijn kamer, doe de deur dicht en trek deze deur zo snel mogelijk uit. Ik spring onder de douche en laat het warme water over me heen glijden.
Na 6 minuten hoor ik een grom naar me en het douche gordijn word ruw weg getrokken. Ik probeer mezelf zo veel mogelijk te bedekken.