Hunter Pov.
Net nadat Elena de kleding kast in liep, kreeg ik een mindlink van mijn beta.
Hunter we worden aangevallen.
Ik kom er aan.
Ik liep naar buiten en veranderde in mijn wolf, ik wist dat het goed zou komen met Elena omdat mijn moeder het protecol wist als we aangevallen werden.
We werden niet vaak aangevallen, omdat iedereen bang was van ons. Wij zijn het grootste en machtigste Pack van deze streek. Maar als we aangevallen worden winnen we altijd.
Toen ik ter plaatse aankwam zag ik wie ons aanviel Elena's (oude) Pack.
Toen de strijd gestreden was bevol ik de Kappa's om de lijken weg te brengen en de levende naar de kerkers.
Die vrouwen en kinderen mochten weer naar boven en alles ging goed tot ik een schreeuw hoorde. Het was mijn mate, mijn klein mooie mate. Ik rende naar de plek waar het vandaan kwam maar niks.
Ik mindlinkte mijn Beta en Gamma.
Naar mijn kantoor nu!!
Ze waren er binnen no time. "Ze hebben mijn kleine mate mee genomen" zeg ik boos. "Wat gaan we doen" vraagt Lucas. "Ik weet niet ik roep de Zeta wel" zeg ik.
Daniel naar mijn kantoor nu
Natuurlijk Alpha
"Wat wou u van mij Alpha" zegt hij terwel hij diep buigt. "mijn mate is meegenomen we moeten haar terug halen, staan de Eta's klaar?" vraag ik met opgetrokken wenkbrouw.
"ja meneer" zegt hij terwijl hij in salute stond. "ingerukt" brul ik door de kamer waarna hij hem verlaat.
We komen je halen Elena dat beloof ik je......