8

30 1 0
                                    

Elena pov.

Ik word wakker en ga gelijk rechtop zitten wanneer ik merk dat dit mijn kamer niet is. Ik wrijf in mijn ogen en neem de kamer in me op. Alles is zwart, er staan twee nachtkastjes, een tafel, een bankje en een tv. Er zijn drie deuren.

Ik sta op en probeer de eerste deur te openen, dat lukt niet hij zit op slot, ik probeer de volgende daar zit dus een badkamer en die andere is een kledingkast.

De kledingkast is voor de helft gevult met mannenkleding. Ik check snel of ik mijn pyama nog aan heb, gelukkig.

Waar zou ik zijn. Ik loop de kledingkast uit en ga weer op bed zitten. Ik probeer mijn telefoon te zoeken maar die kan ik niet vinden hebben ze vast weggepakt of thuis gelaten.

Ik verveelde me dus ik deed de tv aan, daar was Spongebob bezig. Na zo'n 5 minuten komt er iemand binnen. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan. Hunter.

"was je al wakker?" vraagt hij geschrokken. "ja, duh" zeg ik op een lachend toontje. "waar zijn we?" vraag ik in hoop op antwoord.

"Red Stone Pack" antwoord hij kort. Nu hangt mijn mond open. "maar hoe, wat, wanneer, wie. Mijn vader gaat me vermoorden, ik zit zo diep in de problemen" zeg ik met tranen in mijn ogen omdat ik weet wat hij gaat doen als hij me vind.

Flashback:
Ik was 5 jaar oud. "Elena kom eens" zegt mijn vader. "hzo" "kom nou maar" "maar ik heb geen zin, ik wil met mijn poppen spellen, jij bent saai" zegt ik niet wetende dat er een andere Alpha bij was. Mijn vader kom boos op me afgelopen. "als ik wat tegen je zeg, zeg je ja papa en kom je gelijk, begrepen" zegt hij terwel hij me een klap op mijn gezicht geeft. "whatever" zeg ik binnensmonds. "WAT ZEI JE" "whatever" zeg ik nu duidelijker. Nu sleept hij me aan mijn haren mee naar de kelder, waar hij me 'een lesje heeft geleerd'.

Einde flashback

Ik begon te huilen. Nu komt Hunter naar me toe gelopen evn stopt hij, maar knuffeld me wel. Toen ik rustig was liet hij me weer los.

Hij ging recht naast me zitten en toen pas zag ik dat er meerdere mensen meekeken. Ik werd helemaal rood. "sorry hoor, maar we konden niet meer wachten om haar te ontmoeten" zegt een vrouw lief.

The Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu