Pov Hunter
Gisteren hadden ik, Jackson, Lucas en Elena nog zo'n uurtje gepraat tot dat we aan tafel gingen. Na het eten ging we gelijk naar bed.
Nu zittende aan tafel te ontbijten, zometeen gaan we weer vergaderen waar ik oh zo zin in heb kuch kuch.
Blijkbaar word de tweeling in een klein 2 uur 18 en gaan ze hun verjaardag vanavond vieren hopelijk zijn we dan net weg,ik heb geen zin in drukte.
Na het ontbijt lopen we met z'n allen naar de vergaderzaal toen.
Pov Elena
Over een uur ben ik eindelijk officieel ACHTTIEN. Als we achtien zijn kunnen we onze mate vinden en met onze Wolf communiceren.
Ik ga snel naar mijn kamer en spring onder de douche. Na een heerlijk warme douche van een half uur, doe ik mijn kleren aan (zie media). Als ik op de klok kijk zie ik dat ik nog maar een kleine 10 minuten heb.
Ik doe snel een klein laagje oogschaduw op, maskara, krul mijn wimpers, highlighter en een beetje blush. Ik kijk in de spiegel en keur mezelf goed.
Ik ren naar beneden. Daar staat mijn moeder met een partijpoper. "3..2..1..0"schreeuwen we. Mijn moeder geeft mij lachend een kus.
'hoi ik ben Lisa' zegt een stem in mijn hoofd.
Hoi ik ben Elena.
Opeens ruik ik een heerlijke geur vanille, perzik en verse aarbeien.
Na een paar minuten hoor ik een harde grom uit de vergaderzaal komen "mine". Gelijk word de deur open gedaan door Alpha Hunter. Nu pas heb ik door wat er gebeurt is.
Hij is mijn mate. Ik word tegen een muur aangedrukt en hij legt zijn handen naast mijn hoofd. Ik kijk hem vragend aan.
Ik wist niet wat ik moest doen. Mijn vader komt nu de vergaderzaal uit lopen en kijk Hunter boos aan. Ik kijk Hunter aan met de blik van draai je om.
Gelijk draait hij zich om. Als hij mijn vaders blik ziet begint hij te grommen en trekt zich dicht tegen mij aan.