6

25 1 0
                                    

Hunter Pov.

"Hunter" hoorde ik de stem van mijn mate zeggen. Ik keek gelijk op. Daar stond ze dan met rode ogen duidelijk van het huilen.

"Wat is er gebeurd?" vraag ik. Ze loopt naar de bank toe waar ik op zit en wilt naast me zitten maar ik trek haar op mijn schoot.

Ze zei niks en ze draaide legde haar hoofd op mijn schouder. "moet je morgen echt weg?" vraagt ze zachtjes.
Ik grinnik "ja, sorry".

Op dat moment komt haar vader binnen. "Elena je mag Alpha Hunter, niet meer zien, ik wil dat je nu naar je kamer gaat. Er word eten naar boven gebracht en je blijft daar tot Alpha Hunter weg is" zegt hij met uit druk op mijn naam.

"maar vader, hij is mijn mate en...." ze word onderbroken door een grom. "NU NAAR JE KAMER!!" schreeuwt hij op alpha toon.

Ze knikt en kijkt me aan ik kon het niet laten om haar een kus te geven. Ik gaf haar een kus. Met tegenzin liet ik haar los en liep ze naar boven.

Elena pov.

Ik liep naar mijn kamer. Ik deed een comfy pyama aan en ging op bed liggen. Ik ging op tiktok.

Na 3 uurtje word op de deur geklopt. "Wat" snauw ik. "mevrouw uw eten" mompelt een vrouwen stem. "binnen" zucht ik.

Ze loop naar binnen en geeft me een word met stukjes kip, rijst en salade ook geeft ze me een groot glas cola.

Na een half uurtje was alles op en ging ik op Netflix kijken naar lucifer. Na zo'n 2 uur vond ik het goed en ging ik slapen.

The Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu