Pov. Elena
"Wakker worden nu! Alpha Hunter komt over een paar minuten" schreeuwt mijn moeder bijna. "Wat" mompel ik half slapend.
"Nu opstaan en je klaar maken! We eten over 10 minuten" zegt ze streng. Ik spring op vandaag komt Alpha Hunter, zijn Beta en zijn Gamma.
Ik deed een zwart wit gestreept shirt aan met een zwart broek (zie media).
Ook stak ik mijn haar in een rommelige knot.Ik rende naar benden net op tijd pffeuw. Ik at mijn ontbijt op wat ontstond uit een banaan en wat thee, tja als je haast hebt moet je snel zijn.
Toen ik klaar was stond ik op en zette mijn bord in de keuken. Even later hoorde ik mijn moeder mij roepen. Ik loop naar waar het geluid vandaan komt.
En daar staat hij dan de welbekende, gevaarlijke Alpha. Ik geef hem vriendelijk de hand. "Welkom Alpha" zeg ik hem. Hij knikt.
Mijn vader nam hem mee naar de vergaderzaal samen met: mijn broer, zijn Beta, zijn Gamma, de Beta van Alpha Hunter en zijn Gamma.
Ik keek nog een keer toen en tot mijn verbazing draaide Alpha Hunter ook om. Oh shit denk je dat hij me heeft gezien snel met een rode kop draai ik me om.
"Mam mag ik naar Lisanne toe mam" roep ik als ze weg zijn. "Is goed liefie" zegt ze terug als antwoord.
Ik loop fluitend naar haar huis toe, haar vader en haar broer zijn niet thuis want haar vader is de Gamma van mijn vader en haar broer die van mijn broer.
Toen ik daar aankwam klopte ik op de deur. Even later kwam Lisanne de deur openen. "Hey Ella wat kom jij hier doen?" vraagt ze.
"Mag ik mijn beste niet meer zien" zeg ik met een prul lipje. "Ja hoor kom binnen" zegt ze lachend.
Ik loop rustig achter haar aan naar boven. "Dus wat wou je zeggen" vraagt ze.
"Oké dus, nou je weet toch die Alpha Hunter?!" vraag ik. Ze knikt langzaam. "Hij is zo fucking knap ik mocht hem net een hand geven, klaar hij is vanaf nu officieel mijn nieuwe crush" zeg ik dromerig. "Wacht wat?" craft ze.
"Jij hebt om de minuten een andere crush" zegt ze lachend. "Weet ik maar dit is anders, hij heeft een freaking eightpack en die armen oeh" zeg ik. "Hoe weet jij nou weer dat ie een eightpack had?" vraagt ze lachend op mijn blik.
"Zijn witte t-shirt zat veel te strak je kon alles er door heen zien" zeg ik blozend. "Oké dus wat ben je van plan?" vraagt ze. "Ik heb geen idee, maar hij heeft geen mate en ik ook niet" zeg ik hoopvol. "Lieveschat ten eerste je hebt geen mate omdat je die morgen pas kan vinden, ten tweede ik denk niet dat jou vader dat goed vind, ten derde hij is 3 jaar ouder" zegt ze afkeurend.
"En laat me dromen, in mijn dromen zijn we getrouwd en hebben we-" "Je weet dat hij een hartbrekende klootzak is he, en dat hij moordzuchtig is" zegt ze zuchtend.
"Ja maar-" "Ik zeg dit als je vriendin, hij gaat niks met je krijgen want jij kan zoveel beter krijgen dan iemand die alleen knap is"zegt ze.
"Awh so cute, dank je. Oh ja hij is er op mijn verjaardag morgen" zeg ik. "Hoezo hij gaat toch weg?" vraagt ze. "Nee ze hebben de vergadering verlaatst naar morgen omdat het te lang duurde, dus morgen is die vergadering en dan in de avond het feestje" leg ik uit.
"owh oké is-" *buzzt buzzt* mijn moeder belt. Ik neem op "hallo mam". 'hey kun je nu naar huis komen het begint al donker te worden' zegt ze. "ja mam tot zo" zeg ik en ik hang op.
"Ik moet naar huis wens me succes" knipoog ik haar en sta op en loop richting de voordeur.