Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. O yüzden çok heyecanlıyım. 🦋 Başladığınız tarihi yazabilirsiniz.. (Medyada Deren)
🦋 🦋 🦋 🦋 🦋 🦋 🦋 🦋 🦋 🦋 🦋 🦋
Her bölüme gifler koymaya çalışacağım.Aşık olmak istemedi genç kız aşkı bir nevi intihara benzetiyordu.
Aşık oldu genç kız aşkın ne olduğunu bilmeden.
Adam kızı aşık etti kendine.
Genç Kız kendini vazgeçilmez sandı.
Ve adam ona kendinden büyük bir acı bıraktı.
Genç kız Soluksuz kaldı, nefessiz kaldı.
Belkide Başımıza gelenlere kızmak yerine sahiplenmeliydik.
1.Bölüm Tanışma :
TANIŞMAK TESADÜFTÜR, ARKADAŞLIK SEÇİM AMA AŞK TAMAMEN KADERİDİR.Merhaba ben Deren bu gün yeni şehre, yeni yaşıma yeni okuluma yeni evime merhaba diyeceğim gün. Bu büyük şehrin içinde güzel bir detay olmak istiyorum.
Yıllar önce babam yüzünden kaçmak zorunda kaldığımız bu şehre sonunda varabildim, kafamı kaldırıp gökyüzüne baktığımda, belli belirsiz bulutlar birbiri ile dans etmekteydi. Gözlerimi yumdum ve özlem kokan bu şehrin kokusunu ciğerlerime doldurdum. Genzimi yakan bu koku bir hoştu.
Daha fazla oyalanmadan bavulumu arkamdan sürükleyerek taksi beklemeye başladım. Gelen sarı taksiye el kaldırıp bindim. Arabaya binip kulaklığımı takıp, yolda olan biteni izlemek en büyük hobilerim arasında. Yarım saatlik yolculuktan sonra nihayet kalacağım küçük mütevazi eve vardım. Hayatımda ilk defa bir taksiye bu kadar çok para ödedim. Maddi durumum hiç bir zaman çok iyi olmadı. Evin içini küçük bir keşfe çıktım.
Eve yerleşme işini bir an önce halledip kız arkadaşlarımaa sürpriz yapmak istiyorum. İzmire geldiğimi ve burda onlarla aynı okulda okuyacağımıza çok şaşıracaklardı.Evin içi güzeldi evet küçüktü, ama bu ev bana yeterde artar bile . Evin her tarafını dolaştıktan sonra bavulumu arkamdan sürükleyerek odama çıktım. Bavulu açıp eşyalarımı dolaba yerleştirdikten sonra güzel bir duş almayı hak ettiğimi düşündüm. Fazla su harcamak istemesemde duş almam gerekiyordu. Sonuç olarak su faturalarınıda artık ben ödeyecektim.
Duşa girmeden Berivana mesaj atıp nerede olduğunu öğrenmek için telefonumu alıp mesaj kısmına girdim. Mesajı yazmak üzereyken kapı çaldı. Sanırım ev sahibi olmalıydı.
Kapıyı açtım ve sürpriz diye bağırıp üstüme abanan, 3 güzeller güzeli öküzle karşılaştım. Neye uğradığımı şaşıran gözlerle onlara bakıyordum. Onlar benim küçük öküzlerimdi, hep öyle derdim.
Sıla, Berivan ve Çağla aralarında en sevdiğim arkadaşım Berivandı. Annem ona haber vermiş olmalıydı. Sılayla sadece bir kez görüşmemize rağmen ona kanım ısınmış çok sevmiştim. Çağla ile daha önce sosyal medyadan konuşmuştuk, tam olarak nasıl biri olduğunu bilmesemde ön yargılı değildim ona karşı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENİMDEKİ İMZA 🦋(DÜZENLENİYOR)
Chick-Lit"Sonunda aşk acısı olsa da sev, çok sev. Usul usul gir yüreğime, kalbim bağrım çatlasın! "" "Denize ilk kez giren çocuk masumiyetiyle seviyorum seni. Boğulacakmışım gibi. " İntikam ateşi ile tutuşan genç yakışıklı sert umursamaz bir adam Ve evlatlı...