**Medyada Sıla **)
Keyifli okumalar ♥️
7.Bölüm Kamp:
MÜZİĞİ SEVMEYENE İNSAN DENMEMELİ ONU SEVEN ANCAK YARIM İNSANDIR ; MÜZİK YAPANA TAM İNSAN..Hepimiz Berivana dönmüş söyleyeceklerini merakla bekliyorduk.
"Babama çok iyi bir iş teklifi geldi, bu sebeple ailemle yurt dışına gidiyorum, eğitimime orda devam edeceğim, " elindeki çatalla önündeki kahvaltı tabağını didikliyordu.
Hepimiz şaşkın şaşkın ona bakıyorduk. Berivanın söyledikleri üzerine tüm iştahım kapandı. O bu şehirdeki en yakınımdı, o da giderse ben ne yapardım. Gözlerim yanıyor ağlamamak için kendimi zor tutuyordum,ağlayarak onu üzmek istemiyordum.
Ona sarılmak için masadan kalkıp yanına gittim. O da oturduğu yerden kalkıp bana doğru gelip sarıldı. gitmesini istemiyordum. Bana sarılmasıyla gözümden akan yaşı durduramadım.
"Kendine çok iyi bak olur mu? " gözlerini gözlerimden kaçırarak konuşuyordu.
"Olur canım sende çok iyi bak eğitim hayatında başarılar dilerim, umarım istediğin mesleğe sahip olursun," yanağından öpüp masaya geçtim. Onu daha fazla üzmemek için böyle davranmak zorundaydım. Herkes benim gibi çok üzgün görünüyordu. Damla Emir Savaş Sılada Berivana sarılıp veda etti. Ekin kalmıştı sadece, o da üzgün görünüyordu. Berivan Ekinin kız kardeşi gibiydi bunu biliyordum. Berivan Ekine, daha sarılıp veda etmeden, ona bakarken, ağlamaya başladı. Ekin yanına gidip sarıldı.
"Seni özleyeceğim küçük hırçın kızım," sert aurası biraz olsun yumuşamadı.
" Bende seni çok özleyeceğim. Benim kızlarım önce Allaha sonra sana emanet, onlara iyi bak üzme olurmu? En çokta Dereni, onun burda benden başka tanıdığı yok."
Benim canım arkadaşım giderken dahi beni düşünüyordu. Hepimizle vedalaştı ve gitti. Onu çok fazla özleyecektim. Boğazım düğümlenmiş yutkunamıyordum.
Vedalardan oldum olası hep nefret ederim." Bakın bir fikrim var, " diyen Savaşa aynı anda hepimiz döndük.
Emir "Seni dinliyoruz, " dedi umutsuz bir sesle.
"Birlikte kampa gitmeye ne dersiniz hem kafamız dağılır."
Aslında güzel fikirdi kafamızı dağıtmamız için, Eğer gitmezsek tüm haftasonu depresyona girip, çikolata komasına girebilirdim.
"Bence muhteşem bir fikir bana Damlaya, Çağlayla ve Derene uyar, " aynı anda hepimiz Sılaya döndük,
Sılanın böyle tepkilerine bayılmamak elde değildi. Bizim adımıza karar verdi. Hatta sadece bizim adımıza değil, yanımızda olmayan arkadaşı Çağla adına bile karar vermişti.Erkeklerde aralarında anlaşıp gitme kararı aldık. Damlada Çağlaya haber verip gelmesini istedi. Çağla başta gelmeyeceğini söylesede sonunda Damla onu ikna edebilmişti.
Herkes kamp için birer sırt çantası hazırlamaya evine dağıldı. Savaş arabası ile önce Sılayı sonra da beni evime bıraktı. Yarım saatim vardı yarım saat sonra gelip alacaklardı.Sırt Çantama iç çamaşırı 2 pantolon bir etek 3 bluz bir hırka uyumak için pijama takımı vee 2 tane de çikolata koydum. Duşa girip on dakikada duş aldım demeni bekliyorsunuzdur siz şimdi ama duş almadım,dağınık bir topuz yapıp kot şort ve siyah bir üst giydim. Güneş gözlüğümüde yanıma alıp Berivanın bana hediye ettiği kolyeyide boynuma taktım.
Mevsim ilkbahardı ve Nisan yağmurlarıda artık yağmıyordu. Bu gün ise hava sanki yazmış gibi çok güzeldi, tam kamp havasıydı, gelen korna sesi ile çantamı alıp aşağı indim. Arka arkaya birbirinden lüks 3 tane araba. Biri Emirin, biri Ekinin, biride Savaşındı. Bu kadar lükse ne gerek vardı tek arabaylada gidebilirdik. Savaşın yanında Sıla oturuyordu . Emirin arabasında Damlayı bulmayı umuyordum ama Damla yerine Çağla vardı. Ekinle sabah ki kavgadan sonra onun arabasına binmemişti sanırım sonuna kadarda haklıydı. Ekinin arabasında bana el sallayan Damlayı görünce ona gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENİMDEKİ İMZA 🦋(DÜZENLENİYOR)
Chick-Lit"Sonunda aşk acısı olsa da sev, çok sev. Usul usul gir yüreğime, kalbim bağrım çatlasın! "" "Denize ilk kez giren çocuk masumiyetiyle seviyorum seni. Boğulacakmışım gibi. " İntikam ateşi ile tutuşan genç yakışıklı sert umursamaz bir adam Ve evlatlı...