Üstüner Holding

449 171 148
                                    

(**Multide Araz Üstüner**)

Keyifli okumalar ♥️

9. Bölüm Üstüner Holding:
SİZİN HİÇ  KORKMAKTAN KORKTUĞUNUZ  ANLAR OLDU  MU?

Eve geleli yarım saat oldu, hemen duşa girdim, duş alıp yorgunluğu üstümden attım. Ekinin arabasındayken, Damlaya okula ara verdiğimi ve iş aramaya başladığımı söyledim. Lisede sağlık ve insan hakları okuduğum için şanslıydım üstelik hemşirelik stajıda görmüştüm. Hızlıca hazırlanmak için dolabımdan çıkardığım buz mavisi mini etek ve beyaz bluzu giydim,saçımı sıkı bir at kuyruğu yapıp dudağımada hafif kırmızı bir ruj sürdüm. Hızlı adımlarla evden çıkıp otobüse yetiştim, artık taksiye verecek param yoktu.

İlk olarak evime yakın olan,  özel hastaneye cvmi verdim. En kısa zamanda döneceklerini söyleselerde dönmeyeceklerini biliyordum,  hastaneden sonra ise özel bir şirkete gittim,  sorular sordular ,  tekrar döneceklerini söylediler, oysa numaramı bile almadılar. Bende bozuntuya vermeden çıktım.

Telefonumun titreşimini hissettim telefonu alıp gelen mesajı açtım. Mesaj Damladandı.
*Bebeğim sana atacağım konuma git ama bizi tanıdığını sakın belli etme. İşe alınacağına eminim. * yazmıştı.

Attığı konum benim evime uzaktı. Buraya gitmek için sabah 2 tane otobüs değiştirmem gerekecekti. Bir saatlik yolculuktan sonra sonunda konumun gösterdiği yere vardım. Karşımda duran dışarıdan oldukça büyük ve lüks görünen şirkete kafamı kaldırıp baktım. Kocaman  harflerle Üstüner Holding yazıyordu. 'Üstüner' bana bir yerden tanıdık geliyordu fakat nerden olduğunu hatırlayamadım. Yavaş adımlarla İçeri girdim, masada duran sarı saçlı kahverengi gözlü kısa boylu bayana iş görüşmesi için geldiğimi söyledim. Bana eli ile asansörü işaret edip on birinci kata çıkmamı söyledi. Sanki eli ile işaret etmese ben merdivenleri kullanarak çıkacaktım.
Karşıda kadının gösterdiği kapısı açık duran asansörü gördüğümde kadına arkamı dönüp teşekkür etmeden, gözlerimi devirerek hızlı adımlarla ilerledim. Kadın arkamdan rica ederim diye laf soktu.
11. katın düğmesine bastım. Asansörün kapısının açılmasıyla asansörden indim, etrafıma bakınmaya başladım.
İleride  odanın kapısının yanında asılı olan küçük levhada Genel Müdür Araz Üstüner  yazıyordu. Odaya yaklaştığımda 2 3 genç kızın daha odada oturduğunu gördüm. Sanırım onlarda iş görüşmesi için gelmiş olmalıydılar, çünkü ellerinde dosyalar vardı, ve iş görüşmesine gelmiş gibi giyinmişlerdi. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Masasının dönen koltuğunda oturan adam kafasını çevirip bana bakıyordu,yüzüme sahte bir tebessüm yerleştirdim.
"Merhaba ben iş görüşmesi için geldim."

Eli ile oturmamı işaret etti. Bende geçip oturdum

"Bana kendinizden bahseder misiniz?

Sizi neden işe alalım?

Güçlü olduğunuz yönleriniz neler?

Sorulması gereken tüm soruları sordu ilgi dolu bi sesle, soruyu sadece bana değil yanımda duran iki kişiyede sormuştu.

Bu sorular, iş görüşmelerinin gelmiş geçmiş en klasik mülakat sorusu olmakla birlikte adayların cevaplarken en çok hata yaptığı sorulardı. Daha önce hep çalışmak istediğim için araştırıp öğrenmiştim. Bu gün umarım işime yarardı.

Sorulara diğer kızların cevap vermesini beklemeden üç soruyuda cevapladım. Kızlar bana şaşkın şaşkın bakarken Araz Bey'de bana, tatmin olmuş  gözlerle bakıyordu.

TENİMDEKİ İMZA 🦋(DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin