(**Multi'de Çağla **)
Keyifli okumalar ♥️5. Bölüm Gözyaşı :
ASLINDA GÖZYAŞI DUDAKTAN DÖKÜLMEYEN SÖZCÜKLERİN ISLAK İMZASIDIR.Sinema salonundan hızla çıktım. Polise haber vermeliydim. Ama korkuyordum üstelik mesajı atan, polisi ararsan baban ölür demişti. 500 bin liram yoktu. Evet o adamı sevmiyor olabilirim ama annem herşeye rağmen seviyordu. Bu kötülüğü ona yapamazdım. Banka hesabımda sadece 200 bin TL para vardı. Eğitimim için ayrılmış bir paraydı. Bankaya gidip parayı çektim, bana atılan konumu taksi şoförüne tarif ettim. Elim ayağım titriyor, korkudan ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Taksi, karanlık izbe bir sokakta durdu,konum burayı gösteriyordu. Taksi şoförüne ücretini uzatıp, panikle indim. Etrafımı ürkek bakışlarla inceledim, çok karanlık ve ıssız bir yerdi, karşımda gri kapılı, büyük bir depo vardı. İçimden dua ederek, korkak adımlarla açık olan kapıdan deponun ortasına doğru ilerledim.
"Hoş geldin küçük kız," arkamdan gelen sese döndüm, karanlıkta çok seçemesemde 30'lu yaşlarda, 1.80 boylarında uzun yapılı bir adamı karşımda buldum. kolumdan tuttu ve elimdeki çantayı tek hamlede çekip aldı. "Babam nerde," sesimin ürkek çıkmasına içimden lanet okudum. Hep böyle oluyordu korktuğum zaman sesim titriyordu.
"Buradayım annesinin güzel kızı,"
duyduğum ses üzerine hızla sesin
geldiği tarafa doğru koştum. Bu babamın sesiydi. Görüş alanıma girdi, gördüklerim karşısında nutkum tutuldu. Babam oturmuş önünde içkisi elinde ıslak mendil yüzündeki kana benzeyen şeyi siliyordu. Gördüğüm manzara karşısında kafamdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissediyordum.
Hepsi oyun muydu? Bunun bir kabus olmasını diledim.
Karşımda duran adama baktım, suratındaki o iğrenç gülümsemeyi gördüm, Bir baba bunu kızına nasıl yapabilirdi ki?"Sana güzellikle söyledim bana para lazım diye, " masada duran içki şişesini kafasına dikti.
"Sen iğrenç birisin," sesimin bu kadar güçlü çıkmasını ben bile beklemiyordum,yüzüne bakmadan arkamı döndüm geldiğim kapıdan çıktım, çünkü ona söyleyecek başka bir şey bulamadım. Ne söylenirdi ki? Bilemiyorum. Depodan çıktım ve ıssız sokakta yürümeye başladım. Yağmur yağmaya başlamıştı.
Sarı yağmur incecik, ışığın üstüne yağan başka bir ışık gibi iniyordu. Yerler, ince yağmuru buradan alıp hızla az öteye döküveriyordu. Gözlerimden düşen asi gözyaşları yanağımdan süzülerek kendine ayrı bir yol çizip yağmur damlalarına karışıyordu. İçimden ağlamak dahi gelmiyordu, Gözyaşım ile acımı akıtabilirmiydim dışarı?
"Hepimiz kahkahalarımızı gözyaşlarımızla öderiz, "derdi annem çok mu kahkaha atmıştım o yüzden mi?
Yüzüme vuran araba farı ile kafamı kaldırdım,yağmurdan ıslanan kahküllerimi, yüzümden çekip kulağımın arkasına ittim,yanıma birilerinin yaklaştığını hissedebiliyorum. Fakat yüzümü kaldırıp kim olduğuna bakacak gücü bulamıyordum kendimde .
Omzuma dokunan ellerin sahibine bakmak için kafamı kaldırdım. Damlaydı, ellerimden tutup ayağa kaldırdı, ona sımsıkı sarılmak istiyordum, sarılırsam daha çok ağlayacağımı biliyordum, bu yüzden sarılmadım, bir şey söylemeden koluma girdi, arabaya bindik. Şoför koltuğunda Emir vardı, Damla ile birlikte arka tarafta oturuyorduk.
"İyi misin?" Damla buz tutan elimi, iki elinin arasına alıp ısıtmaya çalıştı.
"Çok iyiyim," yüzüme alaycı bir gülüş yerleştirdim. Bazen yalan, insanın özünü gerçeklerden daha çok açığa vurur.
Kıyafetlerim ıslanmıştı saçlarımın uçlarından ise su damlaları akıyordu.
"Böyle eve gitmene izin veremem," Damla'nın ilgi dolu sesi üzerine ıslanan kıyafetlerime, kahküllerimin ucundan düşen su damlacıklarına, titreyen bedenime baktım, halim acınasıydı.
Damlayı duyuyordum fakat içimden bir tepki vermek gelmiyordu. Sonsuza kadar susmak istiyordum.
Tanıdık lüks bir evin önünde durduk, burası Ekinin eviydi, Damla çantasından anahtar çıkardı, Emire teşekkür edip öne doğru eğildi ve onu yanağından öptü.
" Sizin sevgili olduğunuzdan Ekinin haberi var mı?" gözlerimi damlanın üzerinde gezdirdim, yüzünde mahçubiyet vardı.
Emir, Damla konuşmadan hemen atıldı, "Henüz söylemek için fırsat olmadı," üzgün bir tını vardı sesinde.
Bana ne neden soruyorsam. Şu anki halime bakmadan milletin ilişkisine burnumu sokuyordum. Bazen çok fazla meraklı bir kız oluyordum. Daha fazla bir şey sormadan eve doğru ilerledik. Damla anahtarı yuvasına yerleştirdi tek çevirmede kapıyı açıp içeri girdi, arkasından bende girdim. Işık kapalıydı televizyonun ışığı içeriyi aydınlatmaya yetiyordu, Damla ışığı açtı. Ekin koltukta oturmuş telefonla ilgileniyor, Çağlada kafasını onun dizlerine koymuş film izliyordu, Çağla ve Ekin bizi görünce şaşırdılar, bizi beklemiyorlardı.
"Abi otele gidene kadar çok geç olacaktı. bir gün erken gelmiş oldum evime, sorun olmaz herhalde," evime demesi gözümden kaçmadı, bu ev damlanın evimiydi?
Bakışlarımı Çağlaya çevirdim, biraz bozulmuş gibiydi, gözleri ile beni baştan aşağı süzdü. "Ne bu hal, su savaşı mı yaptın bebeğim,"sesi dalga geçer gibiydi, ona hiçbir cevap vermedim, sadece acı acı gülümsemekle yetindim. Ne diyebilirdim ki? Babam benden eğitim paramı almak için bana kurnazca bir oyun oynadı. Böyle mi demeliydim. Hayır diyemedim.
"Abi, Deren bu gün benim misafirim, " benim kelimesini bastırarak imalı bir şekilde söyledi.
Damlanın bana neden bu kadar iyi davrandığına anlam veremiyordum.
"Tamam siz geçin yukarıya," bakışlarının üstümde olduğunu biliyordum. Bakışlarımı ona çevirmek istesemde yüzüne bakmaya cesaretim yoktu.
Çağla koltuğa geçip bacak bacak üstüne attı " Sevgilimle tanışalı 3 gün oldu ve 2 gündür onun evinde kalıyorsun" sesi aşağılayıcıydı.
Sanırım haklıydı. Evet Çağla ile samimi olmasamda, bir arkadaşlığım vardı ve benim yaptığım yanlıştı. Mahçup bir bakışla Damlaya döndüm "Sanırım ben gitsem iyi olur, " sesimde tıpkı bedenim gibi yorgundu."Çağla saçmalamayı kes, abi sende sevgiline bir şey söyle lütfen," bakışlarını ekine çevirdi.
"Geçin yukarı! " Koltuktan kalkıp yanımızdan geçerek mutfağa ilerledi.
Buraya gelmeyi kabul etmem hataydı, kapıya döndüm, Damla kolumu sıkarak gözleri ile lütfen dercesine itiraz etti,kalmak istemesemde Damlayı kırmamak için başımla onayladım.
"O zaman bende bu gece seninle aynı odada kalacağım sevgilim, " Çağla sesini yükselterek söyledi, sanırım bizim duymamız için. Bunu yapmasına gerek yoktu, bana artık itici geliyordu.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
(Her şey 9. Bölümde başlayacak)
🦋 Evet güzel yakışıklı okurlarım yeni bir bölümle karşınızdayım.🦋 🦋Yorumlarınızı bekliyorum oy vermeyi unutmayın sizleri seviyorum.🦋😍. 🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENİMDEKİ İMZA 🦋(DÜZENLENİYOR)
Literatura Feminina"Sonunda aşk acısı olsa da sev, çok sev. Usul usul gir yüreğime, kalbim bağrım çatlasın! "" "Denize ilk kez giren çocuk masumiyetiyle seviyorum seni. Boğulacakmışım gibi. " İntikam ateşi ile tutuşan genç yakışıklı sert umursamaz bir adam Ve evlatlı...