Karanlık

292 32 94
                                    

Keyifli okumalar ❤️

Son kısmı okuyun 🙏

Satır aralarında bol bol yorum yapın lütfen.

15. Bölüm Balayı:

MUTLU OLMAK BU KADAR KOLAYKEN , NEDEN MUTSUZ OLMAK İÇİN ÇABALIYORUZ?

Yanıma yaklaştı elini belime yerleştirerek konuşmaya başladı. "Hadi güzelim gece benim için ne giyeceksin? " yüzümü esir alan sıcaklığı yok saymaya çalıştım, ne utanmaz bir adamdı bu. İma ettiği şeyi düşününce bile midem bulandı.

"Seninle aynı odada kalmayacağım. " belimde duran ellerine tırnaklarımı geçirdim.

"Bu gece bana bir çoçuk vereceksin."

Ekinin eli kahküllerime gittiğinde, ona engel olamadım, Ne yaptığını ne söylediğini izliyor ve dinliyordum sadece, gözüme düşen bir tutam saçı kulağımın arkasına itti ve elini geri çekerken yavaşça tenime sürttü. Tüylerim diken diken olmuştu ama etkilendiğimden değil, söylediği cümleden, onun bana dokunmasını istemiyorum kimseninkini istemiyorum.

"Bana dokunmayı kes! Seni bir saniye bile görmeye tahammül edemiyorum, elimde olsa saçlarını tek tek cımbızla yolar, parmağını suya batırıp prize sokarım, böylesine nefret ettiğim adama bir de bu yaşta çoçuk mu vereceğim? Ben kendim çoçuğum, hep küçük diyorsun ya, bu küçükten bir şey bekleme, seni istemiyorum, seni sevmiyorum, sen hayatımı mahvettin tam bir orospu çoç..." ağzımın üstüne kapanan el yüzünden sesim boğuk boğuk çıkmaya başladı, elimi kolumu sallayarak nasıl bu kadar hızlı ve çok konuştum bilmiyorum.
Ekinin düz öfke dolu bakışlarını yüzümde hissettiğimde, boynundaki damarın kabardığına, adeta bir nabız gibi attığını görmek bana tedirginlik verse de umursamadım. Hızlıca yanından geçerek banyoya girdim.

Uzun bir duş aldıktan sonra üstüme kot bir şort ve askılı beyaz bir bluz giydim, saçlarımı dağınık bir topuz yaptıktan sonra dudağıma şeftali tonlarında bir ruj sürdüm. Bavulun odada olmadığını farkketiğimde kolumdaki saate çevirdim bakışlarımı. Akrep ile yelkovan onbirde buluşmalarının üzerinden yarım saat geçmişti.

"Ekin bey arabada sizi bekliyor hanımefendi," nazik ses tonunun sahibine döndüm, sabah ki ismini bilmediğim sütun bacaklı esmer tenli çalışandı. Gülümseyerek bakıyordu, içimden ona gülümsemek gelmesede hafif bir tebessümle başımı salladım.

Başka bir şey söylemeden hızla evden çıktım. Arabanın içinde bekleyen Ekine bakmadan arabanın etrafından dolanarak arka koltuğa geçtim. Dikiz aynasında hissettiğim bakışları yok sayarak arkama yaslandım.

Yola çıkalı yarım saat geçmişti, bu süre zarfında ne Ekin ne ben tek kelime bile konuşmadık, arada bakışlarını saymazsak sessiz sakin bir şekilde gidiyorduk.

Marketin önünde durduk.
"Su alacağım bir şey istiyor musun ufaklık?"

"Evet istiyorum. Gelmemeni!" mırıldanarak söylesemde duyduğuna emindim.

Sert yüzünde mimik bile oynamadan arabadan inip markete doğru yürümeye başladı. Arka koltuktan sürücü koltuğuna geçerek kafamı direksiyona koydum.

Hep araba sürmek istemişimdir. Onsekiz yaşına basınca ehliyet almak gibi küçük hayallerim vardı.
Markete girmeden önce son kez bana bakan Ekini görünce sinirlerim daha çok bozuldu.

"Her şey senin yüzünden oldu.".

Direksiyonun yanında ki anahtarı çevirerek yapmamam gereken bir şey yaptım. Araba son sürat hızla markete doğru ilerlemeye başladı. Marketin duvarına çarpmasıyla büyük bir gürültü, kafamdan akan sıcak sıvı "Deren!" diye bağıran tanıdık ses kulaklarıma doldu. Vee karanlık...


Merhaba arkadaşlar uzun süre sonra geldim, çok fazla kısa bir bölüm oldu biliyorum. Fakat kitaba kısa bir ara vermeyi düşünüyorum, bazı günler bazı aylar vardır hayatımızda zor geçen, öyle günlerdeyim ve çok sağlıklı bir şekilde yazmayacağımı düşündüğüm için kısa bir ara veriyorum. Lütfen beni maruz görün. Allaha emanet olun. Kendinize sağlığınıza ailenize sevdiklerinize zaman ayırın İyi bakın her anın tadını çıkarın. Sizi çok seviyorum yakın zamanda görüşmek üzere ❤️

İnstagram hesabımı şuraya bırakıyorum haberleşmek isterseniz yazabilirsiniz fake hesaplardan kabul etmiyorum bilginize ❤️

İnstagram hesabı = Sevvda1801

Tekrar görüşmek üzere 👋 ♥️♥️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TENİMDEKİ İMZA 🦋(DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin