Lilly a Bella pov.
Ráno sme sa zobudili. Spravili sme si raňajky. Obliekli sme si svoje obľúbené veci. Pobrali sme všetky veci do roboty a vyrazili. Prišli sme do práce a išli sme do našeho kabinetu. Prezliekli sme sa a išli za pacientmi. Bolo už 17:00 večer a išli sme sa prezliecť z pracovného. Už sme boli prezlečené a išli sme pomaly k autu, ale zastavil nás dozorca, že máme ísť to kabinetu k šéfovi. Prišli sme k šéfovi.„Dobrý deň"
Bella „Volali ste nás?"
Šéf „Áno, sadnite si"
Posadili sme sa do kresiel, ktoré boli oproti šéfovi. Sedeli sme a pozreli sa na seba, že čo teraz. Prešli 30 minút chceli sme dačo povedať, ale našťastie začal šéf hovoriť.
Šéf „Takže, kde by som mal tak začať"
Šéf „No dobre začnem teda timto"
Šéf „Mám pre vás dobré aj zlé správy tak, ktoré chcete"
Bella „Začnime timi dobrými"
Šéf „Dobre, no dobrá správa je, že sa nám ponúkli študenti ktorý chcú pracovať s týmto odborom takže ich budete mať na starosti"
Lilly „A tá zlá správa"
Šéf „No to je, že dnes ešte nejdete domov ako obvykle chodíte, dostali sme dve nové osoby, ktoré nám polícia dnes doniesla a už na vás aj čakajú"
Keď sme sa konečne s ním do rozprávali išli sme do kabinetu sa prezliecť. Prišli sme do miestnosti, kde sedeli dvaja chalani. Našťastie ešte nemali otvorené oči tak sme si nachystali papiere, ktoré budeme vypĺňať, keďže sú pripútaní a určite ich nepustia len kôli blbym papierom. Keď sme mali všetko pripravené čakali sme dokým sa zobudia. Zrazu začali otvárať oči. Nevyzerali moc nadšene. Začali sme robiť našu prácu.
Lilly „No tak začneme nie"
Bella „No tak môžeš začať"
Lilly „Dobre, Dobrý deň ja sa volám Wang Lilly a budem vaša psychologička no a tuto vedľa mňa je Park Bella ona bude vaša doktorka a vy sa voláte ako"
Pozerali sa na nás ako na dakých debilov. No čo už. Ale aj tak sme pokračovali.
Lilly „No dobre keďže mlčí te tak vás budeme volať..."
Bella „Čo tak Debil a Blbec"
Lilly „Ako vážne??"
Bella „Áno keď sú ticho"
???? „Odvolaj to"
Bella „Hovoríš na mňa?"
???? „Áno"
Bella „A čo mám odvolať???"
???? „Odvolaj tie slová, ktoré si povedala"
Bella „Odvolám ich iba ak nám poviete svoje mená mi vieme, že sa vám nechce s nami rozprávať ani mi s vami sa nechceme mohli sme byť kľudne doma, ale....."
Lilly „No poviete nám teda tie mená?"
???? „Áno"
???? „Ja sa volám Park Jimin a tuto môj kamarát sa volá Jeon Jungkook"
Začali sme s nimi viesť rozhovor. Opýtali sme sa ich prečo sú tu, čo spravili a dokonca sme ich aj vyšetrili. Potom sme.sa s nimi rozlúčili a išli sa prezliecť. Konečne. Prišli sme k autu a vyrazili domov a rovno sme si dali studenú sprchu a išli spať.
YOU ARE READING
Bangtan Gang // Love Story ❤️ AU
RomanceTento príbeh sa bude týkať BTS Mafia gang a dvoch báb, ktoré sa do nich postupom začnú zamilovať a budú im pomáhať. (Namjin, Yoonmin a Taekook?) Začiatok: 21.12.2019 Koniec: ?????