13

228 12 3
                                    

Hoseok pov.

Sedel som pri okne vo svojej izbe a pozeral som sa vonka. Zrazu som uvidel ako Yoongi, Jimin, Jungkook a Lilly odchádzajú na motorkách. Keď som uvidel, kde Lilly drží Jungkooka tak som chcel okamžite ísť za nimi a zabiť Jungkooka. Bože Hoseoku spamätaj sa Lilly není tvoja girlfriend. Môže si robiť čo chce je to na nej, ale ak sa dozviem od dakoho, že sa vyspala s Jungkookom alebo Taem tak budem vraždiť aj keď není moja girlfriend. Ale musím uznať, že ma dačo na nej priťahuje a neviem či je to kvôli tomu, že je až tak sexy alebo kvôli dačomu inému. s mojich myšlienok ma vytrhol Jin.

Jin "Hoseoku mohol by si my ísť pomôcť?"

"Prečo ja? Prečo ty nemôže ísť pomôcť tvoj manžel?"

Jin "Za prvé ja a Namjoon spolu chodíme iba a manželia nie sme. Za druhé Namjoon my nemôže pomôcť lebo rieši s Taem plán, do ktorého chce zapojiť aj Lilly a za tretie si zostal v dome jediný, ktorý práve teraz má voľno."

"Dobre pomôžem ty a s čím ty treba pomôcť?"

Jin "Kontrolujem auto"

"Aha no tak pome"  

Lilly pov.

Stáli sme na ceste pretože na semafore bola červená. Jungkooka som sa stále držala ako kliešť tak isto ako Jimin Yoongiho. Keď som sa pozrela vedľa seba bolo tam biele BMW. Pozrela som sa dopredu, kto šoféruje auto, a keď som tam uvidela Bellu tak som zosilnila svoj stisk na Jungkookovom páse. Zrazu skočila zelená a my sme pokračovali v našej ceste. Išli sme sa Bellou. Keď sme boli pred odbočkou tak Jungkook pridal a my sme Bellu predbehli a potom sme išli ešte rovno a nakoniec sme zabočili do uličky, kde sa autá nevopchajú. Mala som pocit, že sme na ceste už dve hodiny lebo sme stále pokračovali k tomu bunkru. Keď sme konečne zastavili tak som pustila Jungkookov pás a zosadla som z motorky. Dala som si dole prilbu, ktorú som potom podala Jungkookovi. Stáli sme pred domom, ktorý vôbec nevyzeral staro skôr vyzeral akoby bol čisto nový (Ten dom na začiatku je to). Stála som tam ako socha, ktorá bola úplne hlavou dakde inde.

Jungkook "Ideš?"

"Čo?"

Jimin "Jungkook sa ťa pýta či ideš?"

"Aha jasné"

Vošli sme do vnútra a zasa som stála ako socha. Jungkook ma zobral za ruku a ťahal ma dole do pivnice. Chalani sa začali hrabať v tých veciach čo tam boli a ja som stála ako dáky stĺp a čakala som či my dačo povedia. 

Jungkook "Nestoj tam ako socha a poď sem!"

Podišla som k Jungkookovi a začala som s ním hľadať veci, ktoré sme mali doniesť. Yoongi a Jimin boli na opačnej strane, kde hľadali tiež veci. 

"Môžem sa dačo spýtať?"

Jungkook "Čo?!"

"Toto je ten bunker, kde sme mali ísť?"

Jungkook "Áno. Prečo?"

"Ja len tak"

Jungkook "Jaj ty si čakala, že to bude dáky bunker, ktorý je pod zemou?"

"No, hej"

Jungkook "Aha"

"A môžem ešte jednu otázku?"

Jungkook "Akú?!"

Jimin "Prečo kričíš na Lilly?"

Yoongi "Ona ty predsa nič nespravila"

Bangtan  Gang // Love Story ❤️ AUTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon