Lilly pov.
Ráno som sa zobudila na dáky hluk, ktorý išiel s dola. S rozospatými očami som sa posadila na posteľ a môj zrak sa uprel na sediaceho Hoseoka pri stole. Postavila som sa s postele a išla rovno do kúpeľne vykonať povinnú hygienu a taktiež si obliecť oblečenie, ktoré my Jin včera dal. Keď som sa osprchovala tak som si obliekla čierny cropp top a čierne roztrhané kraťasy a k tomu čierne topánky na pod pätku, ktoré mali platformu. Vôbec som netušila s kade Jin mohol tieto veci zobrať, ale bolo my to jedno pretože tie veci boli také pekné. Vyšla som s kúpeľne a rovno som si to na mierila dole schodmi k ostatným do jedálne, keď som tam prišla sadla som si na stoličku oproti Yoongimu a čakala som ako ostatný dokým Jin nedovarí. Ako som tak sedela rozmýšľala som, že kde je Tae a Hoseok pretože Yoongi, Namjoon a Jin boli tu. Jin po desiatych minútach doniesol jedlo a Namjoon mu pritom pomáhal. Všetci sme sedeli za stolom, ale oni dvaja nikde. Že by ešte spal alebo je stále na mňa naštvaný tak ma nechce ani vidieť, ale prečo Tae tu není to fakt netuším.
Hoseok pov.
Ráno som sa zobudil celý stuhnutý, ale keď som sa pozrel na posteľ Lilly tam nebola. Do riti, teraz Namjoon zabije. Kurva!!! Postavil som sa zo stoličky a zaniesol som knihu do izby, keď som prišiel do izby tak ma Tae čakal. Sakra to bude zasa otázok.
"Do riti, Tae čo tu robíš?!"
Tae "No chcel som sa ťa dačo opýtať"
"Aha a to nemohlo počkať až do..."
Tae "Nie nemohlo a prečo si nedopovedal vetu?"
"Aaa-kúú vv-eee-tttu?"
Tae "Prečo si sa zakoktal?"
Super, paráda Hoseoku ide ty. Tae sa na mňa pozeral svojim nechápavým pohľadom.
Tae "No prečo si sa zakoktal?"
"Lebo, ale nechaj tak povedz prečo si tu!"
Tae "Veď nemusíš kvôli tomu, že som v tvojej izbe zvyšovať hlasy a som tu lebo som ty chcel poslať tie Lillyne fotky čo mám v mobile pre teba"
"Aha no tak my ich pošli"
Keď som sa prezliekol a vykonal povinnú rannú hygienu tak Tae stále bol v mojej izbe a čakal ma.
"Tae prečo si stále tu!!!!!???"
Tae "Čakám ťa lebo nechcem aby iba na mňa kričal Namjoon a Jin, že meškáme na obed"
"Do riti a fakt"
Rýchlo sme s Taem bežali dole po schodoch, a keď som prišiel dole do jedálne uvidel som Lilly. Aha takže ona nezdrhla. Chvála bohu. Asi sa my fakt začína páčiť.
Namjiin "Prečo vám tak dlho trvalo kým ste sem prišli??!!!"
YOU ARE READING
Bangtan Gang // Love Story ❤️ AU
RomanceTento príbeh sa bude týkať BTS Mafia gang a dvoch báb, ktoré sa do nich postupom začnú zamilovať a budú im pomáhať. (Namjin, Yoonmin a Taekook?) Začiatok: 21.12.2019 Koniec: ?????