Taehyung pov.
Namjoon mi povedal aby som išiel Lilly strážiť. Vyšiel som hore po schodoch k dverám a oprel som sa o dvere. Keď si ma Lilly všimla vošiel som do vnútra izby a sadol som si na stoličku a vytiahol si mobil. Myslím, že Hoseok bude rád, keď mu ju od fotím. Keď som do fotil všimol som si, že má zavreté oči. Prišiel som bližšie a Lilly už spala. Prikryl som ju perinou a zobral misku, ktorá bola prázdna ako som odchádzal tak som zavrel dvere za sebou. Vrátil som sa späť k ostatným a Namjoon hneď na mňa vyštartoval.Namjoon „Prečo si tu?"
Yoongi „Nemáš náhodou strážiť tu babu?!"
„Za prvé volá sa Lilly a za druhé nemusím ju strážiť, keď spí"
Yoongi „Ako vieš, že spí?"
„Ale no tak taký sprostý nie som, ale pre Hoseoka mám úžasnú správu"
Hoseok „Akú správu?"
„No spravil som ti pár fotiek"
Hoseok „Aké fotky?"
„Predsa Lillyne fotky"
Seokjin „Ty si si nemohol pomôcť však že"
„Hmmmm nie, ale chcel som spraviť radosť Hoseokovi a keď sme už pritom aj tak nemá kam ísť predsa"
Seokjin "to je pravda"
Bella pov.
Ráno som sa zobudila a išla som rovno za Lilly do izba. Keď som prišla do izby bola prázdna. Asi už išla do práce. Prišla som do roboty a Lillyne auto bolo na parkovisku. Chvála bohu, že je tu lebo ma ide poraziť s tích brigádnikov. Po troch hodinách s brigádnikmi a pacientmi som mala konečne voľno. Sedela som v kancelárii dve hodiny, ale Lilly nikde. Začala som mať divný pocit. Iba som tak sedela na stoličke, ale zrazu prišiel šéf.Šéf "Nevieš náhodou, kde je tvoja kolegyňa?"
"Ja som myslela, že je v robote lebo auto má tu a prečo sa pýtate?"
Šéf "Aha, ale iba tak lebo sme mali dohodnutú schôdzu ohľadom vašich pacientov a brigádnikov"
"Aha tak ja jej skúsim zavolať"
Šéf "Už som jej volala 6 krát, ale nič"
"Ale aj tak jej skúsim zavolať"
Šéf "Ako chcete a ak sa vám ozve tak mi dajte vedieť"
"Dobre"
Vytiahla som rýchlo mobil a začala som kontaktoch hľadať Lilly. Keď som ju konečne našla, začala som volať. Nezdvíhala. Stále nič. Vybrala som sa domov ako som išla domov jej auto bolo stále tu a vyzeralo, že sa ho vôbec nikto nedotkol. Keď som prišla domov, začala som mať divný pocit, že sa jej dačo stalo lebo toto na ňu nesedelo. Známe sa dosť dobre na to aby spravila toto. Bolo už šesť hodín večer a ona nič. Ľahla som si do postele a čakala som či sa ozve ako som čakala začala som zívať až som nakoniec zaspala.
Ráno som sa zobudila, ale ona nič. Vydala som sa do práce. Keď som prišla rovno som išla za Park Jiminom a Jeon Jungkookom. Prišla som k nim, pozerali sa na mňa ako na nejakého človeka, ktorý ich ide týrať. Nechcelo sa mi ich pýtať stále to dookola. Začala som sa ich pýtať či ich Lilly prišla navštíviť včera, ale oni nič.
"Mohla by som sa vás iba tak dačo opýtať?"
Jimin "Čo také by si sa nás chcela opýtať?"
Jungkook "Určite či dakoho máme, však?"
"Čo nie nie nie"
Jungkook "Tak čo také?"
"No ja by som sa vás chcela opýtať, či náhodou Lilly nebola včera s vami?"
Jimin "Nie nebola, prečo?"
"Ale iba tak, no dobre ja pôjdem už"
Odišla som od nich a vyrazila som domov. Ako som išla domov zastavila som sa na policajnej stanici. Povedala som im, že moja kamarátka je nezvestná už asi dva dni. Prišla som domov a zapla som si telku akurát bežali správy a bolo tam "Hľadá sa 19 ročná žena, volá sa Wang Lilly ak by hocikto ju uvidel nech ihneď kontaktuje políciu", keď som dopozerala správy ihneď som išla spať.
Jimin a Jungkook pov.
Vôbec sme netušili prečo sa nás začala pýtať na Lilly. Ale mali sme divný pocit, že sa dačo stalo.Jimin „Myslíš, že by zmizla?"
Jungkook „100% a určite sa môžem vsadiť kto to bol"
Jimin „Aj ja viem kto"
Jungkook „Určite to boli naši"
Jimin „Nech nás už s tadeto konečne dostanú"
Jungkook „Áno"
YOU ARE READING
Bangtan Gang // Love Story ❤️ AU
RomanceTento príbeh sa bude týkať BTS Mafia gang a dvoch báb, ktoré sa do nich postupom začnú zamilovať a budú im pomáhať. (Namjin, Yoonmin a Taekook?) Začiatok: 21.12.2019 Koniec: ?????