Chcela by som sa vám ospravedlniť, že som sem dlho nepridávala kapitoly. Vždycky, keď som chcela dačo do tejto knihy napísať tak sa my nedalo, ale po dlhej dobe som sa k nej vrátila. Konečne. Hádam vás táto časť poteší. A ak sa tu vyskytujú dáke gramatické chyby tak sa dopredu ospravedlňujem. No dobre nejdem tu kecať a užite si čítanie.
Lilly pov.
Zobudila som sa na to, že my bolo až príliš veľké teplo. Po dlhom ležaní a rozmýšľaní prečo my je také veľké teplo som sa rozhodla, že sa posadím. Posadila som sa na posteľ a môj zrak spadol na spiace ho Jungkooka. Sakra čo sa včera stalo a prečo ležím vedľa Jungkooka? Môžem mať takýto výpadok, že si nepamätám čo sa včera stalo? Ešte raz som sa naňho pozrela a mal odhalené brušné svalstvo. Bože vyzerá tak sexy... Do riti, prosím nech som sa s ním nevyspala. Ak sa to Bella dozvie tak ma zabije.
~ Flash back ~
Sedeli sme s Bellou v kancelárii. Hrabala som sa v dokumentoch čo som mala na stole.
"Hej Lilly?!"
"Áno?"
"Keby si si mala vybrať s tích dvoch pakov, ktorého by si si vybrala?"
"Prečo to chceš vedieť?"
"Ale iba tak"
"Nehovor mi, že sa ti jeden z nich páči"
"Nie. Mne a jeden z nich páčiť. To je absurdné"
"Hmmm a prečo by som si mala jedného z nich vybrať?"
"Ale iba tak. Vieš čo nechaj to tak"
"Dobre"
"Ale ak by som si mala vybrať ja tak by som si vybrala toho vysokého chalana s čiernymi vlasmi"
"Aha takže mi vravíš aby som sa ho ani nedotkla"
"No dalo by sa to aj tak povedať"
Podišla som k Belle a moja pravá ruka vystrelila k jej pravej ruke.
"Dobre sľubujem, že sa ho nedotknem"
Uzavreli sme to tím, že sme si dali malíčkový sľub. Vrátila som sa späť k stolu a pokračovala som vo svojej práci.
~ Koniec Flash Back ~
Pozrela som sa na Jungkooka a vyzeral ako spiaci zajko okamžite som zobrala oblečenie, ktoré bolo najbližšie a pomaly som sa postavila s postele a rýchlo som utekala do kúpeľne. V kúpeľni som sa začala obliekať a ešte som si umyla tvár či nesnívam. Našťastie v kúpeľni boli štyri dvere. Ako som tu s nimi žila tak som vedela, ktoré dvere vedú kam pretože Jin a Namjoon mali spoločnú kúpeľňu, Jimin a Yoongi tak isto mali spoločnú a Tae, Hoseok a Jungkook mali spoločnú a ja som mala sama kúpeľňu. Otvorila som dvere, ktoré viedli na chodbu a rýchlo som išla do izby sa prezliecť. Ako som išla po chodbe tak zrazu vyšiel Hoseok so svojej izby ani som ho nepozdravila a rýchlo otvorila dvere od svojej izby pretože naše izby boli oproti sebe. Zatvorila som dvere a rýchlo som vliezla pod sprchu hneď ako som vyšla som podišla ku skrini s kade som si vybrala oblečenie. Desať minút som rozmýšľala čo také si oblečiem nakoniec som sa rozhodla pre čierny croptop a čierne kraťasy a k tomu som si dala čierne topánky na podpätku a samozrejme nechýbala ani spodná bielizeň (čierna). Hneď ako som si obula topánky tak som bola vysoká 173 cm, aj keď moja výška je 167 cm. Vyšla som s izby a vydala som si to po chodbe dole schodmi do kuchyne. Prišla som do kuchyne a nikto tu nebol tak som si sadla na stoličku a čakala som na ostatných, ale nikto nechodil. Rozhodla som sa, že pôjdem si dačo spraviť jesť lebo som začínala byť hladná. Otvorila som chladničku a vybrala som si vajcia. Zobrala som ich viac aby sa mohli všetci naraňajkovať.
Jungkook pov.
Otvoril som oči a môj zrak spadol na spiacu Lilly. Pozeral som sa na ňu dokým som si nevšimol, že sa začína zobúdzať a tak som radšej zavrel oči a tváril som sa, že spím. Zrazu sa zavreli dvere a tak som otvoril oči. Postavil som sa s postele a podišiel som k skrini. Zo skrine som si vybral čierne voľné tielko, čierne tepláky, čierne boxerky a samozrejme aj čierne topánky. Vyšiel som na chodbu, ktorá viedla ku schodom. Chystal som si ísť zastrieľať pred terč ako každé ráno. Ako som išiel tak som uvidel v kuchyni Lilly ako dačo robí. Prišiel som do kuchyne a oprel som sa o zárubňu a sledoval som Lilly. Možno by som mohol dačo spraviť kým tu nikto s chalanov není. Počkať to som buď moc nadržaný alebo sa veľmi nudím. Sakra mal som si ísť zastrieľať. Lilly sa zrazu otočila aj s jedlom, ktoré jej skoro spadlo od šoku. Rýchlo som k nej pobehol a chytil to jedlo tak aby nespadlo. Naše ruky sa dotýkali a mal som sto chutí ju tu pobozkať, aj keď nás hocikto s chalanov mohol vidieť, ale bolo mi to jedno. Myšlienku na bozkávanie som rýchlo zahnal do kúta svojej hlavy. Chcel som sa Lilly opýtať, ale než som stihol čokoľvek povedať tak ma predbehla.
"Do riti! Musíš ma desiť!"
"Ja ťa desím?"
"N-nie" super Lilly nám koktá, že by bola zo mňa nervózna
"Fajn nechajme to tak"
Pustil som Lillyne ruky a sadol som si na stoličku za stôl. Lilly položila tanier do stredu stola a potom sa otočila a zobrala so skrinky osem tanierov a ešte k tomu zobrala aj osem lyžíc. Sadla si oproti mne a iba tak sme sa na seba ako dáke sochy pozerali a uhýbali očnému kontaktu. Nikto do kuchyne neprišiel a tak som sa rozhodol, že si naberiem na tanier jedlo (pre info praženicu). Zobral som do ruky lyžicu a chcel som si nabrať, keď zrazu do mňa Lilly kopla. Čo ma sakra za problém!?
"Čo!!!???"
"Iba to, že by sme mali počkať na ostatných"
"Vieš čo čakaj si na koho chceš, ale ja som hladný takže si teraz naberiem jedlo!"
Nabral som si jedlo a aby som nebol až taký zlý tak som nabral aj Lilly na tanier. Pustil som sa do jedla a po chvíľke jedenia som sa pozrel na Lilly či aj ona je. Keď som uvidel, že je hneď som sa v duchu usmial.
"Jungkook?"
"Áno"
"Mohla by som sa ťa na dačo spýtať?"
"Samozrejme"
"Chcela by som sa ťa spýtať čo sa sta-"
Nestihla dopovedať lebo do kuchyne sa dorútili chalani. Všetci si okamžite posadali a začali si naberať jedlo na taniere.
"Čo si sa ma to chcela spýtať?"
"Ale nič, nechaj tak"
Lilly sa postavila od stola a odišla. Čo jej je? Pozrel som sa na tanier, z ktorého jedla a vyzeralo to tak, že sa skoro toho jedla ani nedotkla.
"Jungkook čo si jej spravil?!" opýtal sa ma zvedavo, ale aj naštvano Jin
"Ja?"
"Áno ty lebo iba vy dvaja ste tu boli ako sme prišli takže sa znova pýtam čo si jej spravil?"
"Ja som jej nič nespravil a možno má jedno s tích svojich období"
"Aké obdobie?" opýtal sa Tae
"Jungkook tým mal na mysli to, že má ženské veci" odpovedal Jin
"Aha" odpovedal Tae
Chalani pokračovali v jedení, ale po rozhovore s nimi ma prešla chuť do jedla a tak som sa postavil od stola a odišiel som s kuchyne. Namjoon dačo na mňa začal kričať, ale mal som ho v keli a tak som sa vydal do svojej izby. Zatvoril som dvere od izby a hneď ako som sa otočil tak som uvidel na posteli ako tam Lilly sedí v tureckom sede.
"Jungkook mali by sme sa vážne porozprávať"
YOU ARE READING
Bangtan Gang // Love Story ❤️ AU
RomanceTento príbeh sa bude týkať BTS Mafia gang a dvoch báb, ktoré sa do nich postupom začnú zamilovať a budú im pomáhať. (Namjin, Yoonmin a Taekook?) Začiatok: 21.12.2019 Koniec: ?????