17

192 6 2
                                    

Bella pov.
Každé ráno a každý deň som robila to isté do o kola. Už som aj stratila prehľad ako dlho Lilly je nezvestná. Ráno som vstala okolo 7 a bol krásny posledný jesenný týždeň a preto som si zobrala z roboty dovolenku. Vykonala som povinnú rannú hygienu a spravila som si chleba so šunkou. Prišla som do obývačky a zapla som si telku. V raňajkách správach bežalo stále dookola to isté, ale nieco bolo iné a to, že to že sa hovorilo v správach toto „POZOR!!! Ak uvidíte týchto ľudí okamžite volajte políciu!" (Iba aby ste vedeli tak sa tým myslím GOT7 gang)

Pomyslela som si V tomto meste je toľko gangov, že sa ani nečudujem. A zaujímavé je na tom, že nikto netuší koľko majú členov. Každý deň je v správach minimálne jeden z gangov z 20 gagov čo sú v meste. Čo ak je Lilly z jedným z tých gangov. Hmmm. Možno ju pôjdem hľadať alebo nie? Vypla som telku, prezliekla som sa z pyžamá a hodila som si na seba biele tričko, červené nohavice. V chodbe som na seba hodila si telový kabát a obula som si biele tenisky. Zobrala som kľúče od Lilly auta a odišla som z domu.

Jungkook pov.
Ležal som v obývačke na gauči a tváril som sa, že spím. "Hej, Jungkook." vravel Namjoon, ale ja som ho mal v keli. Počul som ako Namjoon o do mňa odišiel a mne sa iba uľavilo, že nemusím nič robiť. Bol som tak šťastný až dokým na mňa dakto ne vylial vodu. Okamžite som otvoril oči a pozrel som sa na dotyčnú osobu. Huh? Kto iný. Bože! Jeden horší ako druhý. "Prečo ignoruješ?!" opýtal sa Jin "Lebo chcem." odpovedal som a posadil som sa. Videl som na Jimin ako sa smeje, ale teraz neviem či je to mne alebo či ho Yoongi faxom zasa baví. Aj, asi pôjdem za Lilly lebo s týmito tu to už asi nevydržím. Postavil som sa a vybral som sa ku schodom. Keď som bol pri schodoch akurát dole zišiel Tae. "Jung-kook, Jung-kook, Jung-kook, Jung-" začal Jin a normálne som ho mal sto chutí ísť zabiť. Otočil som sa od schodov a pozrel som sa na Jin "ČO!!??" opýtal som sa nahnevane. "Chcem aby si išiel pre Lilly auto." ozval sa Namjoon, ktorý sedel za stolom v kuchyni a pozeral do mobilu asi správy, ale kto sa v ňom má vyznať. "Prečo ja?!" opýtal som sa, ale ak to znamená, že budem mať kľud tak som v pohode. "Pretože odchádzame, Hoseok mi práve napísal, že majú ten kufrík takže odchádzame z tohto štátu." povedal Namjoon a pozeral sa už na Jungkook "A prečo mám ísť ja pre nej auto, prečo si nejde sama?!" opýtal sa Jungkook "Vieš, že ide s nami, a že ju hľadajú." pridal sa Yoongi "No to viem." odpovedal som "Takže z toho ti vychádza to, že musíme všetky Lilly veci zničiť a tak isto by sa mala zmeniť aby ju nikto nepoznal ale tak to záleží už iba na nej." pokračoval Yoongi "Fajn. Pôjdem." odpovedal som a odišiel som. Sadol som si na motorku a vydal som sa k jej autu. Motorku som zaparkoval pri chodníku ale ďalej od tej budovy. Stál som pred bránou. "Hmm, vyzerá to tak,z e v tej budove nikto není. No čo už." Dal som si masku na ústa a šiltovku samozrejme čierne. Prehodil som veci cez bránu a preskočil som ju. Vydal som sa k jej autu. "Bude škoda, že príde o auto ale čo už." Začal som polievať auto benzínom a položil som ju na kapotu auta. Odstúpil som ďalej od auta a vybral som zapaľovač, ktorý som hodil na auto. Auto vybuchlo a začalo horieť. Preskočil som znova bránu a vybral som si to k motorke.

Bella pov.
Vyšla som z poza križovatky. A akurát som videla dáky veľmi pekný chrbát. Bože, na čo ja zasa myslím. Aj keď ten chrbát mi príde povedomí akoby som ho už dakde videla, ale kde. Snažila som sa spomenúť, ale dakto to nešlo. Začal si dávať dole masku a šiltovku a zobral si do ruky prilbu a nasadol na motorku. Okamžite som zrýchlila tempo lebo som si začínala dačo myslieť, ale nestihla som ho dobehnúť lebo už naštartoval a odišiel. Není možné, že by to bol... On. Ak by to bol on tak možno vie, kde je Lilly. Škoda, že som išla pešo keby som mala auto tak by som ho dobehla. Počkať veď ja mám Lilly. Otvorila som si bránu a zrazu som uvidela ako horí auto. Len mi nevravte, že je to Lilly auto. Bože ona bude tak naštvaná. Ale kto to mohol spraviť. Počkať chvíľku. Ten chalan s tým strašne sexi chrbátom odchádzal a tadeto to som videla lebo inak by tu nestal aj s motorkou. Že by to spravil on. Ah. Asi mi praskne hlava. No nič asi pôjdem navštíviť kamarátku so strednej. Vybrala som si to do mesta samozrejme, že som nahlásila hasičom, že horí auto. Prišla som do mesta a vybrala som s a smer kaderníctvo pretože moja kamarátka tam robí. Otvorila som dvere a akurát mala zákazníkov ale tí odchádzali. Pozrela som sa im do tváre, toho chalana dom nepoznala ale bol dosť vysoký od mňa a to dievča čo bolo vedľa neho mi prišlo povedomé. Že by to bola.... "Ahoj, Bella." Vytrhla ma z myšlienok Sára. "Ahoj, ale zobrala som si dovolenku a keďže neviem stále kde je Lilly tak sa aj nudím." odpovedala som jej ale ten pár už bol preč "Mimochodom kto to bol?" opýtala som sa "Myslím, že asi boli pár ale nie som si istá."
"Aha, vyzerali spolu zlato." odpovedala som a pousmiala som sa "Že, aj ja si to myslím." odpovedala Sára.

Prepáčte, že mi tak dlho trvalo zdieľať kapitolu ďalšiu. Mám skúškové obdobie tak som nestíhala ale pokúsim sa pridať zajtra alebo pozajtra pokračovanie. Dúfam, že som teraz ten príbeh nepokazila a dúfam, že sa vám bude páčiť táto časť.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 19, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Bangtan  Gang // Love Story ❤️ AUDonde viven las historias. Descúbrelo ahora