Lilly pov.
Bolo 9:00 hodín ráno, ležala som v posteli lebo som mala ešte čas. Vybrala som sa do kúpeľne a dala som si studenú sprchu. Obliekla som si čierne tielko a čierne kraťasy s čiernymi topánkami na platforme. Keď bolo 10:00 hodín išla som sa na raňajkovať, a keď som do jedla išla som za Bellou do izby, ale ona vo svojej izbe nebola. Asi už išla do práce, ale ona nikdy nechodí tak skoro do práce. Pobrala som si všetky veci, ktoré som potrebovala a vyrazila som do práce. Našťastie obidve máme vodičák a vlastné autá. Ja mám Audi a Bella má BMW.
Keď som prišla do práce Bella v kancelárii nebola. Asi musela niekoho vyšetriť. Sadla som si za stôl a začala sa preberať v papieroch, ktoré som včera spisovala. Takže Pán Jeon Jungkook a Pán Park Jimin. Štyri hodiny som rozmýšlala ako im pomôžem aby tu nemuseli trpieť. Dakto mi zaklopal na dvere, keď som ich otvorila nikto tam nebol teda okrem upratovača na chodbe. Zatvorila som dvere a pokračovala v práci.Bella pov.
Ráno som vstala včas a rýchlo sa na raňajkovala lebo mali prísť ti brigádnici. Prišla som do kancelárie a rýchlo sa prezliekla do pracovného. Prišla som do haly a už na mňa čakali.„Dobrý deň, volám sa Doktorka Bella Park"
Brigádnici „Dobrý deň"
„Tak čo keby ste sa mi predstavili"
???? „Volám sa Kim Emily"
???? „Ja sa volám Andrew Lloyd"
???? „Volam sa Elizabeth Arden"
???? „Volám sa Max Payne"
„Dobre tak čo keby sme začali najprv s prehliadkou aby ste vedeli, kde je čo"
Brigádnici „Dobre"
Vyrazili sme na prehliadku, ktorá nám trvala 3 hodiny. Keď sme dokončili prehliadku zobrala som ich k môjmu prvému pacientovi a tak to sme išli po všetkých pacientoch. Bolo čas ísť na obed tak som ich nechala ísť na obed a domov potom. Prišla som do kancelárie a Lilly tu nebola ale mala tú svoje veci. Odložila som papiere, ktoré so sebou beriem celý deň a vyrazila na obed, ale ani na obede nebola. Keď som sa vrátila do kancelárie tak veci čo boli na stole už neboli. Asi šla domov. Odložila som pracovné oblečenie a vyrazila k autu. Konečne môžem ísť domov. Ale zrazu som si všimla, že Lilly tu má svoje auto. Mala tam dáky letáčik tak som jej ho zobrala a odniesla do kancelárie na stôl. Konečne doma dala som si hlbokú kúpeľ a ľahla do postele.Emily pov.
Bola som taká šťastná že idem brigádovať do práce kde sa bude hlásiť, keď skončím školu. V hale sme čakali na pani s ktorou sme sa mali zaúčať. Najprv sa nám predstavila a potom sme sa ja a moji traja spolužiaci predstavili. Doktorka Park Bella nám poukazovala všade, kde budeme chodiť či už s ňou alebo s iními ľuďmi s roboti. Park Bella má zobrala zo sebou za svojimi pacientmi a potom som vyrazila na obed a domov. Keď som prišla domov tak sa ma rodičia rovno spýtali ako bolo v práci a ja som im na to povedala že super. Spravila som si domáce úlohy a ľahla si do postele a začali si čítať knihu.Seokjin pov.
Ráno som vstal o trošku skôr ako ostatný a išiel pripravovať raňajky. Čo také asi pripravím aby tu je bolo také veľké napätie. A mám to spravím praženicu. Pomaly začali všetci schádzať dole po schodov, ale až na Yoongiho.„Yoongi pod prosím dole sa na raňajkovať!"
Namjoon „Nechaj ho, keď bude chcieť príde"
„Ale už fakt dosť, Yoooooooongiiiiii!!!!!!!"
Hoseok „Vieš ale o tom, že on sem nepríde lebo ...."
Hoseok a Taehyung sa medzi sebou rozprávali a než to Hoseok stihol do povedať vošiel do miestnosti Yoongi. Sadol si a ja som im konečne mohol dať jedlo. Keď sme všetci dojedli pozbieral som taniere a išiel ich umyť. A áno samozrejme, že Namjoon musel ísť za mnou. Yoongi odišiel hore do svojej izby a Tae s Hoseokom išli k plánom a rozmislali ako dostaneme Jimina a Jungkooka s tade. Ako som umýval taniere na mojich bokoch boli Namjoonove ruky a na mojom krku sa začali robiť cucfleki. Neudržal som sa a vykríkol.Namjoon „Mám rád, keď takto vzdycháš"
„Prestaň lebo ešte dačo rozbijem"
Namjoon „Ale no tak iba teraz to správne a večer budeš mať od mňa pokoj"
„Hahaha pochybujem"
Namjoon „Prosím"
„Nie"
Ako som to povedal ucítil som dačo tvrdé zozadu. Našťastie som do umýval už riad a chvála bohu prišli chalani.Hoseok „Máme to"
Namjoon „Čo máte, že nás musíte rušiť"
Taehyung „My sme vás vyrušili no tak sorry"
Namjoon „Poviete to už a ak nie tak choďte dajte aby som to tu mohol dokončiť"
Hoseok „Fajn prišli sme na to ako dostaneme Jungkooka a Jimina s tade"
„Ako???"
Yoongi „No ako ich s tade dostaneme?"
Taehyung „Ti si kedy sem prišiel?"
Yoongi „Keď Hoseok dopovedal asi že"
Namjoon „No mi čakáme"
Taehyung „No Hoseok by sa mohol dostať dovnútra ako upratovač a pritom bude hľadať, kde sú a keď ich nájde tak nám dá hneď vedieť"
„Je to výborný plán ale kto tam uverí, že tam pracuješ?"
Hoseok „My sme už všetko premysleli takže šéfe máme tvoje slovo, že to môžme urobiť"
Namjoon „Áno"
Yoongi pov.
Ležal som v posteli a rozmýšľal ako sa má môj Jimin. Posadil som sa na posteľ a zobral si do ruky zapaľovač, ktorý som dostal od Jimina ako darček. Hral som sa v ruke so zapaľovačom až dokým nezačal na mňa Jin kričať, že sa mám ísť dole na raňajkovať. Áno Jin prídem tam, keď tam nebude ten debil. Začalo ma bolieť brucho tak som sa postavil k skrini a vybral si oblečenie, keď som bol prezlečení počul som ako na mňa Jin druhý krát kričí. Otvoril som dvere a prišiel k nim. Keď som do jedol vybral som sa nazad do izby. Ležal som v posteli a hral sa ďalej so zapaľovačom až dokým som ne započul meno Jimin. Rýchlo som zbehol dole.BTS Gang pov.
Nachystali sme si všetko veci čo sme potrebovali a vyrazili, keď sme prišli na miesto Hoseok sa v aute rýchlo prezliekol a my sme ho zatiaľ čakali vonka v aute.
CZYTASZ
Bangtan Gang // Love Story ❤️ AU
RomansTento príbeh sa bude týkať BTS Mafia gang a dvoch báb, ktoré sa do nich postupom začnú zamilovať a budú im pomáhať. (Namjin, Yoonmin a Taekook?) Začiatok: 21.12.2019 Koniec: ?????