Jimin pov.
Zobudil som sa vedľa spiace ho Yoongiho. Chcel som sa naňho celý deň pozerať a čakať dokým otvorí oči, ale chcel som ho prekvapiť tým, že umyjem podlahu v izbe lebo už bola strašne špinavá a tak som sa postavil s postele. Išiel som do kúpelne (do našej lebo každá izba má svoju vlastnú kúpelnu), kde som si zobral vedro, do ktorého som napustil vodu a pridal som tam mydlo. Vedro som odniesol do izby a okom som sa pozrel či Yoongi stále spí a našťastie spal, ale nebol už na chrbte, ale na boku. Tak rád by som všetko nechal a vrhol sa naňho. Nie nie nie Jimine najprv to čo si si sľúbil, že spravíš a až potom sa vrhneš na svoju polovičku. Odišiel som do kúpelne zobrať handru a tú som dal na mop. Yoongi stále spal na boku a tak som začal zmývať. Sadol som si na postel a čakal som dokým podlaha uschne. Išiel som otvoriť okno, ktoré bolo na strane Yoongiho a tak som sa cez neho nahol aby som otvoril okno, ale než som sa stihol dotknúť okna tak ma Yoongiho ruky chytili za boky a ja som skončil pod ním.
Yoongi "Čo robíš?"
"Nič. Čo by som robil?"
Yoongi "Vážne?"
"No dobre chcel som otvoriť okno"
Yoongi "A to už prečo?"
"Lebo som zmýval podlahu"
Yoongi "Prečo?"
"Lebo som chcel"
Yoongi "Aha"
"Od koľkej si vlastne hore?"
Yoongi "Hmmm od tej doby čo som sa prevalil na bok a to bolo asi keď si odišiel do kúpelne"
Ako rozprával tak jeho ruka mierila dole k môjmu rozkroku. Chcel som Yoongimu odpovedať, ale v tú chvíľu akurát stlačil môj rozkrok a ja som vzdychol.
Yoongi "Dakto tu je vzrušený?"
Hneď ako sa opýtal tak si zahryzol do spodnej pery. Bože ako to, že je tak sexy.
"Možno?"
Hneď ako som dopovedal sa vrhol na moje pery samozrejme som mu bozky oplácal. Jeho ruky hladkali moje boky a ja som svoje ruky dal okolo jeho krku. Naše rozkroky sa o seba treli až tak, že som musel zavzdychať do bozku. Zrazu do izby vošiel Jin bez klopania. Okamžite sme sa otočili na neho pretože ako išiel dačo povedať tak sa šmykol na polo mokrej podlahe. Super teraz budeme mať problém, že ja blbý som nezamkol dvere. Yoongi si sadol vedľa a chcel dačo Jinovi povedať, ale radšej som sa rýchlo postavil s postele a opatrne som pomohol Jinovi na nohy.
Jin "Ďakujem Jimin"
"Nemáš zač"
Jin "Prečo máte mokrú podlahu?"
"Nooo"
Yoongi "Ale Jimin sa rozhodol, že ide zmyť podlahu"
Jin "Aha"
Yoongi "Kvôli čomu si nás vyrušil?"
Jin "Namjoon chce aby ste prišli do obývačky"
"Dobre"
Yoongi "No tak nám daj chvíľku"
Jin "Dobre"
Jin odišiel a my s Yoongim sme si obliekli to čo sme mali včera oblečené. Prišli sme do obývačky, kde sme si sadli na gauč. Sadol som si vedľa Lilly s ľavej strany a Yoongi si sadol vedľa mňa. Jungkook sedel na kresle vedľa a ako inak tak Namjoon sedel na opačnej strane a tiež na kresle a čakali sme dokým príde Hoseok s Jinom. Namjoon zatiaľ prepol na správy, ktoré sme všetci sledovali teda až na Lilly, ktorá si kreslila. Jedným okom som sa pozrel čo kreslí. Jej kresby vyzerali ako dáke tetovania. Strašne pekne kreslila. Chcel som sa jej opýtať ale v tú chvíľu prišiel Jin s Hoseokom.
Lilly pov.
Sedela som v obývačke na gauči a pozerala som televízor. Do obývačky zrazu prišli chalani a prepli na správy. Nudilo ma pozerať správy a tak som si do ruky zobrala papier, ktorý bol položený na stole a začala som si kresliť. Cítila som ich pohľady, že čo to robím ale kašlala som na nich, keďže my dokopy zničili život ale pre zmenu som bola aj rada, že som ich stretla lebo tú robotu čo som robila som tak nenávidela. Vedľa mňa sa zrazu posadil Jimin a z druhej strany Taehyung, ale ignorovala som ich a ďalej som si kreslila. V mojej hlave sa tvorilo toľko nápadov na kresby až som zaplnila celý papier.
Yoongi "Na čo si nás tu všetkých chcel mať?"
Namjoon "No potrebujem aby ste išli zobrať veci do bunkru?"
Hoseok "Tam chodíme iba ak dačo nutne potrebujeme?"
Namjoon "Ja viem"
Yoongi "Tak na čo chceš aby sme tam išli?"
Jin "Bože Namjoon chce trénovať Lillly"
Jungkook "Na čo?"
Taehyung "Asi tak na čo aby sa vedela brániť"
Namjoon "No a chcem aby si ty Yoongi spolu s Jungkookom a Jiminom išli do bunkru pre tie veci a tak isto chcem aby s vami šla tuto Lilly"
"Ja?"
Namjoon "Áno"
"Dobre"
Postavili sme sa a išli sme do garáže teda ja a Jimin a počkali sme tam dokým príde Jungkook spolu s Yoongim. Jimin sa oprel o kapotu auta a ja som tam stála ako socha lebo tu mali toľko krásnych áut a motoriek. Od mala som bola veľkým fanúšikom závodou a od svojich desiatich rokoch som chcela tetovanie lebo to vyzeralo tak cool a preto vždy, keď som mala voľno alebo keď som sa nudila tak som si kreslila tetovania aké by som chcela mať.
Jungkook "Čo tu stojíš ako socha?"
"Ja iba rozmýšľam"
Jungkook "No tak prestaň rozmýšľať a sadni si za mňa"
"Dobre"
Jungkook sedel na čiernej motorke a tak som si sadla zaňho. Do ruky my dal prilbu a ja som si ju dala na hlavu. Jimin si sadol za Yoongiho a tiež boli na čiernej motorke. Otvorili sa dvere od garáže aby sme mohli odísť. Chytila som Jungkooka za plecia, ale on moje ruky dal na jeho brucho.
Jungkook "Bude lepšie ak sa ma budeš držať tu ako na pleciach"
"Dobre"
Jungkook "Ešte predtým ako naštartujem tak ty radím aby si sa pevne držalo, dobre?"
"Dobre budem sa ťa držať ako kliešť"
S úsmevom som mu odpovedala a úsmev my opätoval. Všetci sme mali na sebe čierne prilby s čiernym chráničom na oči tak aby nikto nevidel do očí. Mala som na sebe všetko čierne tielko, legíny, tenisky a aj kožak som mala na sebe čierny. Jungkook mal na sebe čierne tielko ale také to voľnejšie s čiernymi gaťami, ktoré boli roztrhané a kto mu mal ešte na sebe koženú čiernu bundu. Naštartoval a vyrazili sme. Garáž sa automaticky ako sme odišli zatvorila a my sme vydali k danému bunkru. Fakt ma zaujímalo čo tam také majú keďže boli mafiánmi. Držala som sa Jungkooka ako kliešť tak ako som mu aj povedala.
YOU ARE READING
Bangtan Gang // Love Story ❤️ AU
RomanceTento príbeh sa bude týkať BTS Mafia gang a dvoch báb, ktoré sa do nich postupom začnú zamilovať a budú im pomáhať. (Namjin, Yoonmin a Taekook?) Začiatok: 21.12.2019 Koniec: ?????