Hoseok pov.
Prezlečený som vyrazil k budove. Dobre som si to pamätal. Debilný strážnik si ma obzeral, že čo chcem. Zastavil som lebo sa predo mňa postavil ten debil.Strážnik „Dobrý deň"
„Dobry deň"
Fakt som to povedal. Doriti. Ja toto slovo tak neznášam vlastne mi všetci v našom gangu.Strážnik „Prišli ste do roboty?"
„Áno"
Sakra správam sa ako slušný človek. Kurva!!!.Strážnik „Nech sa páči"
„Ďakujem"
Konečne môžem pokračovať v pláne. Prišiel som do veľkej haly, ktorá sa rozprestierala do celých chodieb. Našťastie som si naštudoval tieto plány budovy. Prišiel som na druhé poschodie a uvidel som ako vychádza jedna žena s miestnosti, keď okolo mňa prechádzala tak sa vôbec na mňa nepozrela. Chvála Bohu lebo by som ju zabil. Pokračoval som v robote ako upratovač a zrazu prišla ďalšia žena, ale nebola to tá istá žena čo predtým. Bola taká pekná. Sakra Hoseoku prestaň takto myslieť. Zrazu som uvidel ako vchádza do miestnosti, kde vychádzala tá prvá žena. Keď vošla dovnútra išiel som sa pozrieť čo to je za miestnosť. Sakra boli to doktorky (psychologičky). Pre istotu som zaklopal na dvere a rýchlo sa vrátil k tomu, že za metám. Otvorili sa dvere a vyšla s tade tá pekná baba. Sakra zasa myslím na úchylné veci. Keď zatvorila dvere čakal som či tam dakto príde alebo či dakde pôjde. Po hodine otvorila dvere a brala dáke papiere zo sebou. Nasledoval som ju kam ide a zrazu som si všimol, že ide do miestnosti kde boli dvaja ľudia. Pozrel som sa po tajomky kto tam je. Boli tam Jungkook a Jimin. Rýchlo som zapol vysielač, že som ich na šiel.Lilly pov.
Dokončila som robotu čo som mala spraviť. Zobrala som si papiere a išla som za debilom a pakom (Jungkook a Jimin). Mala som pocit, že má dakto sleduje. No čo už. Prišla som do miestnosti, kde bol Jungkook a Jimin a mali voľno. Začala som sa s nimi rozprávať.„Chalani chcela by som vám pomôcť"
Nedostala som žiadnu odpoveď tak som pokračovala. Ale keď som chcela začatá pokračovať zrazu prehovoril.Jimin „Ako nám chceš pomôcť, hhhhmmmmmm!!!!!"
„No aby ste tu nemuseli trčať, lebo ja vidím ako tu nechcete byť"
Jimin „Aha a ty tu rada pracuješ?"
„Áno, prečo?"
Jimin „Lebo vyzeráš ako by si sa bála spraviť chybu"
„Ja nieeee"
Jimin „Fajn"
Jungkook „Ako nám teda chceš pomôcť lebo mi by sme radi s tade to vypadli"
„Vypadnúť s tadeto môžete, keď dokončíte svoj trest, za ktorý ste tu"
Jungkook „A čo keby si nám pomohla"
„Nie a ďakujem za strávený čas pekné som si s vami pokecala, dovidenia"
Jimin a Jungkook „Aj nás tešilo a radi si to zopakujeme"
Vyšla som na chodbu a všimla som si, že ten upratovač je stále na chodbe. Vydala som sa smerom do kancelárie aby som sa prezliekla, ale zrazu som si všimla že mám dačo na stole. Bol to letáčik, na ktorom bolo napísané „UMYVACKA AUT" a kto mu bolo dodané ešte ZADARMO. Hodila som ho do koša a prezliekla sa z pracovného. Pomaly som išla k autu.BTS GANG POV.
Čakali sme tri hodiny kým sa nám Hoseok ozval. Zrazu sa ozval.Hoseok „Našiel som ich"
Yoongi „Čo povedal?"
Namjoon „Počul si ho dobre našiel ich"
Hoseok „Ale nedostanem sa k nim, ale všimol som si, že k nim chodí jedna pekná baba"
Seokjin „Hoseoku ti si práve povedal pekná baba???!!"
Hoseok „Nie nie nie nieeeeee"
Seokjin „Samozrejme ti si nič nepovedal"
Namjoon „Vraťme sa radšej k Jungkookovi a Jiminovi"
Yoongi „Súhlasím"
Parkovali sme na parkovisku, kde stáli ešte dve autá. Zrazu mierila jedna žena k autu.Namjoon „Hoseoku ako vyzerá tá baba?"
Hoseok „Prečo???"
Namjoon „No lebo akurát vedľa nás nastupuje do svojho auta jedna žena"
Hoseok „Ako vyzerá??"
Seokjin „Je malá, nízka, má špinavý blond a má na sebe oblečené červené tielko s bielymi riflami"
Hoseok „Aha tak to není ona lebo tá, o ktorej vravím akurát vychádza od Jungkooka a Jimina"
Yoongi „A ako vyzerá?"
Hoseok „Má čierne oblečenie, je štíhla a má zafarbené vlasy"
Seokjin „Akej farby má vlasy?"
Taehyung „Hoseok Hoseok Hoseok ...."
Hoseok sa nám už neozýval. O chvíľu na to sa otvorili dvere od auta. Hoseok nastúpil do auta celý za dýchaní. Keď sa konečne nadýchol ukazoval, že tam tá. Pozreli sme bola taká krásna.Seokjin „Keby som nemal partnera už tak by som ju kľudne bral"
Hoseok „Hej, ja som ju uvidel prvú takže je moja"
Taehyung „Hoseok sa nám priznal, že je zamilovaný"
Hoseok „Ja nie som"
Yoongi „Vôbec"
Namjoon „Tak ideme na to, Hoseoku všetko pripravené?"
Hoseok „Áno"
Pomaly vyberala kľúče s tašky. Taehyung vyšiel von s auta a vyrazil smerom k nej. Hoseok vyšiel druhou stranou a čakali na vhodnú chvíľu.
YOU ARE READING
Bangtan Gang // Love Story ❤️ AU
RomanceTento príbeh sa bude týkať BTS Mafia gang a dvoch báb, ktoré sa do nich postupom začnú zamilovať a budú im pomáhať. (Namjin, Yoonmin a Taekook?) Začiatok: 21.12.2019 Koniec: ?????