15

188 7 0
                                    

"Jungkook mali by sme sa vážne porozprávať" povedala nervózne Lilly


Sadol som si na stôl, ktorý bol oproti posteli a čakal som čo chce také riešiť. Bola veľmi nervózna ako som tak sedel na stole a pozeral sa do mobilu tak som si všimol, že mám špinavé tričko. Podišiel som ku skrini a čakal či už sa konečne Lilly dačo uráči povedať alebo nie. Lilly sa pozerala dole do zeme. Začal som zo seba dávať dole tričko a hodil som ho do rohu izby. Otvoril som skriňu a začal som hľadať čierne tričko, keď som ho konečne našiel tak som sa pozrel ešte na Lilly. Stále sa pozerala do zeme a tak som tričko nechal v skrini a podišiel som k Lilly. Neviem prečo, ale dačo ma k Lilly nútilo ísť. Sadol som si na posteľ vedľa Lilly, keď som si všimol že Lilly stále nechce hovoriť tak som sa rozhodol začať ja.


"Lilly?" neodpovedala mi

"Lilly o čom sa chceš rozprávať?" spýtal som sa jej

"Mmmm. O-o-o t-t-tom čo s-s-sa s-stalo m-m-medzi nami."

"Máš na mysli to ako sme sa spolu vyspali?"

"Áno. Vieš ja som sľúbila dačo čo som porušila."

"No a?"

"Vieš j...."


Nestihla dokončiť vetu lebo som sa jej prisal na pery. Bol som zasa prekvapený, keď spolupracovala. Ako sme sa bozkávali sme sa zo sedu presunuli do ležatej pozície. Začal som Lilly dávať dole oblečenie, keď ma zrazu jej ruky zastavili a následne sme sa aj oddelili aby sme nabrali dych.


"Prepáč Jungkook, ale ja nemôžem." 

"To kvôli tomu sľubu alebo kvôli tomu, že to nechceš? Aj keď by sa dalo povedať, že to chceš." nadvihol som obočie

"Áno kvôli tomu sľubu akože nevravím, že by som sa s tebou nechcela vyspať zasa, ale ja proste nemôžem." 

"Lenže vieš ja by som si rád zopakoval včerajšiu noc." pošepkal som jej do ucha a mal som taký pocit, že celá sčervenala nad tým som sa iba pousmial

"A čo k..." opäť som ju nenechal dokončiť vetu a prisal som sa jej na pery


Začal som si dávať dole oblečenie a hneď na to som dal aj Lillyne oblečenie dole. Bože asi som fakt nadržaný alebo dačo so mnou nie je v poriadku. Chytil som svojho kamaráta a pomaly som po ňom prešiel a následne som ho vložil do Lilly. Hneď ako som bol v Lilly celý tak som začal pomalým tempom prirážať a kto mu som sa vrhol na jej pery. Keď som cítil, že už skoro budem tak som pridal na tempe až dokým som sa neurobil. Ležali sme na posteli a oddychovali.


"Nechceš si so mnou dať sprchu?" spýtal som sa Lilly, ale ona spala


No tak nič idem si ju dať sám. Otvoril som dvere do kúpeľne a narazil som na Taehyunga. On sa iba na mňa prekvapene pozrel, ale ignoroval som ho a podišiel som k sprchovému kútu.


Hoseok pov.


Namjoon mi povedal aby som išiel za Lilly. Ako som išiel po chodbe tak som s Jungkookovej izby počul divné zvuky. Hmmm.... Možno si asi robí dobre. Bože načo ja zasa myslím. V duchu som sa pre fackal a pokračoval som vo svojej ceste.  Prešiel som cez Jungkookove dvere a pokračoval k Lillynim. Zaklopal som na dvere, ale dvere sa neotvárali a tak som si ich otvoril sám a vošiel som dnu. Hneď ako som zatvoril dvere tak som sa pozrel na posteľ, ale Lilly tam nebola a tak som skontroloval celú izbu, ale nikde som ju nevidel. Nakoniec som sa bol pozrieť ešte do kúpeľne či tam nie je. Chvíľku som váhal či mám dvere otvoriť alebo nie. Po 10 minútach rozmýšľania som otvoril dvere, ale v kúpeľni tiež nebola. Odišiel som s kúpeľne a sadol som si na posteľ a čakal som na Lilly. 

Bangtan  Gang // Love Story ❤️ AUWhere stories live. Discover now