6

265 14 0
                                    

Taehyung pov.
Vyšiel som von s auta a vybral som sa smerom k nej akurát sa pozerala do tašky a dačo hľadala. Bola to vhodná príležitosť do nej vraziť, keď som do nej narazil.

???? „Pardón"

„Aké pardón? Čo dopekla si myslíš!"

???? „Prepačťe, že som do vás vrazila, viete hľadala som kľúče od auta tak som sa nepozerala pred seba"

„No a čo aj tak by ste sa mali pozerať dopredu"

???? „Tak pardón, že som sa nepozerala už sa to nebude opakovať"


Pozerala sa na mňa ako na debila, ale zrazu som zazrel Hoseoka ako už za ňou stojí a je pripravený.

Hoseok pov.
Pomaly som sa pri kradol za ňu a na ruku si dal šatku, ktorá bola cítiť drogou, ktorá ju iba u spí. Využil som šancu a priložil svoju ruku k jej ústam. Keď odpadla chytil som ju a s Taehyungom sme ju zobrali do auta a vyrazili k nám.

BTS Gang pov.
Prišli sme do našeho domu, kde Hoseok a Taehyung prenášali to dievča s auta do miestnosti, kde sme ju zviazali k stoličke.

Hoseok „Je taká pekná musíme jej to urobiť"

Taehyung „Počul si šéfa čo máme spraviť"

Hoseok „Počul som, ale je ... je taká pekná a sexy"


Namjoon, Seokjin a Yoongi stáli pri dverách a pozerali sa na Taehyunga a Hoseoka. Prišli sme k Hoseokovi a Taehyungovi.

Yoongi „Ako dlho to bude trvať kým sa zobudí?!"

Hoseok „Už by sa mala prebúdzať"

Yoongi „Ako vidiš tak nič"


Lilly pov.
Cítila som, že moje celé telo je zviazané. Pomaly som začala otvárať oči, keď som ich konečne otvorila pozerali sa na mňa piaty chalani. Vyzerali desivo, ale boli strašné pekný.

???? „No konečne už je hore. Myslel som si, že tu umriem od nudy"

???? „Vážne Yoongi nevrav"

???? „No prepáč, že moja polovička je zavretá v tom cvok hausu"


Vôbec som netušila o čom debatujú, ale mala som z nich malý strach, ale nie až tak veľký lebo boli strašné sexi. Zrazu mi to doplo vraví, že jeho polovička je v cvok hausu, kde ja vlastne pracujem. Čo keď je to jeden s tich dvoch čo k nám prišli. Počkať. Počkať. Počkať. Ja som asi fakt vo veľkom maleru, keď ma uniesli. Lilly s chop sa iba si vymíšlaš. Nič sa mi nestane. Opakovala som to až do doby čo.... Zrazu na mňa prehovoril chalan asi to bol ich vodca, ale aj tak bol s neho cítiť strach.

???? „Takže nič ti nespravíme ak budeš s nami spolupracovať"


Pri kývla som hlavou na znak súhlasu.

???? „Tak čo keby si sa nám najprv predstavila?"

„Ok. Volám sa Wang Lilly"

???? „Ja som Kim Namjoon, s mojej pravej strany je Kim Seokjin a s ľavej strany je Min Yoongi a vedľa neho sú Kim Taehyung a Jung Hoseok"


Ti dvaja mi boli povedomí, ale s kade. Doriti. Veď to je ten chalan čo sa so mnou rozprával a vedľa neho ten druhý chalan nie som si istá, ale asi to bol ten upratovač u nás. Sakra fakt som v keli.

„Čo o do mňa chcete?"

Namjoon „No chceme aby si pustila našich dvoch kamarátov s tade, kde pracuješ"

„Aha, ale to nepôjde"

Yoongi „Prečo?!!!"

Seokjin „Yoongi kľud"

„Viete aj ja by som ich rada s tade čo najrýchlejšie dostala, ale snažím sa im pomôcť"

Yoongi „Ako pomôcť!!!!!"

„No aby čo najrýchlejšie od nás odišli"

Namjoon „Takže vy ich tam nechcete mať"

„Nie že nechceme, ale nás nad riadený povedal, že pôjdu dakde inde tak sa snažím urýchliť proces"

BTS „Aha"

Namjoon „Ale aj tak chceme od teba aby si ich s tade dostala alebo aby si nás tam dostala, neboj nikto nepríde k uhone"


Neodpovedala som na to lebo mi povedal, že mám na to deň aby som odpovedala. Hoseok a Taehyung ma rozviazali so stoličky a odviedli ma.do jednej izby. Prišli sme do izby a od radosti, že vidím posteľ som sa hodila na ňu. Otočila som sa na chrbát a pozerali sa na mňa ako na debila. Rýchlo som sa posadila na posteľ a celá som sa s červenala od hanby. Nemala som pri sebe nič všetko mi zobrali, ale Seokjin mi doniesol jedlo.

Seokjin „Dúfam, že ti bude chutiť"


Všetci odišli preč a ja som zostala sama v izbe. Najedla som sa a poobzerala som si celú miestnosť, v ktorej som bola. Otvorili sa dvere a stál tam Taehyung. Iba sa na mňa pozeral. Ľahla som si na posteľ a on si zobral mobil do ruky a sadol si na stoličku. Dúfam, že si ma nevyfoti lebo ma porazí. Ako som ležala moja únava na do mnou začala prevládať. Iba som zatvorila oči a už som spala ako zabitá.

Bangtan  Gang // Love Story ❤️ AUTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon